18 Reacties

2 jaar geleden

Ik volg :)

2 jaar geleden

Wij douchen vaak na het avondeten, mijn vriend is er dan ook. Een van ons begint met de 2 dames en de jongste wordt dan als 1e gedroogd door de gene aan de kant en dan wisselen we elkaar na het drogen aan kleden van haar af. Onder de douche zelf wil ze vaak knuffelen, dan tip ik haar, maar soms gaat ze ook gewoon lekker er naast staan en met het speelgoed spelen. Als ik alleen ben dan blijf ik in het 'hokje' staan en zet haar neer. Droog eerst mezelf vlug en daarna haar. Valt allemaal reuze mee hoor 😊

2 jaar geleden

Ik zet mijn zoon altijd gewoon onder de douche meestal gaat hij dan zitten met wat speelgoed dan was ik hem daarna nog even afspoelen en spelen en klaar😁

2 jaar geleden

Glijden ze dan niet uit als ze in de douche staan?

2 jaar geleden

Reactie op myl

Glijden ze dan niet uit als ze in de douche staan?
Hij moet van mij altijd zitten

2 jaar geleden

Wellicht is een OPLA badje een optie? Dit hebben wij gekocht, een badje voor in de douche, en het werkt super… https://www.oplabadje.nl/

2 jaar geleden

Reactie op myl

Glijden ze dan niet uit als ze in de douche staan?
Dat hebben wij nog nooit gehad. Hebben wel een anti slip badmat aangeschaft, maar daar staan ze natuurlijk niet op.

2 jaar geleden

Grote plastic bak gekocht bij de action en gaat prima!

2 jaar geleden

Reactie op AHo

Dat hebben wij nog nooit gehad. Hebben wel een anti slip badmat aangeschaft ...
Hier ook een anti slip matje, mijn dochter blijft daar netjes op😄 Ik pak gewoon de douchekop, maak haar nat, inzepen en afspoelen. Daarna zet ik de kop in de douche stang, de straal op zachtjes en blijft ze lekker nog spelen zittend onder de douche straal.

2 jaar geleden

Beste uitvinding ooit voor onder de douche vind ik de Baby Shower Glove. Een handschoen waardoor de kleine niet weg glibbert alles je hem op je arm hebt. Werkt super goed. https://www.bol.com/nl/p/nifty-baby-shower-glove-washand-seal-grijs/9200000035604761?referrer=socialshare_pdp_androidapp

2 jaar geleden

Wij hebben ook alleen een douche en als je lekker wil afwisselen met douchen is naast het opla badje, hebben wij ook gehad, een stokke flexi bad xl een fijne optie. Een badje dat je heel eenvoudig kan invouwen. Kijk vooral ook op marktplaats als je een badje wil kopen. Staan er zoveel te koop voor fijne prijsjes! :) Houd je meer over voor nog meer leuk speelgoed of kleertjes. 😜

2 jaar geleden

Reactie op NormTex

Wij hebben ook alleen een douche en als je lekker wil afwisselen met douche ...
Zo makkelijk en compact ingeklapt!

2 jaar geleden

Dit badzitje hebben wij voor in de douche. Zitten zuignappen onder, dus kan ook niet zomaar wegschuiven. Inmiddels wil onze dochter liever staan in de douche. Dus leg ik ook wat speeltjes neer waarmee ze zich kan vermaken. Werkt prima!

2 jaar geleden

Reactie op NormTex

Wij hebben ook alleen een douche en als je lekker wil afwisselen met douche ...
Deze hebben wij ook! Echt een heel fijn badje, snel en makkelijk opgeruimd.

2 jaar geleden

En laten jullie je kindje dan in dat badje zitten en af en toe de sproeier erop?

VRIEND

2 jaar geleden

Wij hebben los een bad en een douche, maar ons zoontje gaat bijna iedere ochtend gezellig met papa onder de douche, op de arm 😀. Vinden ze allebei geweldig en ons zoontje wordt er altijd HEEL rustig van. Ondertussen leg ik dan kleertjes, luiertje ed klaar en pak hem over om aan te kleden: ideaal!

2 jaar geleden

Wij hebben kort een badring gebruikt maar dat vond ze niks. Ze gaat gewoon met ons mee en zit dan op de grond