15 Reacties

3 jaar geleden

Mijn dochtertje drinkt vanaf 6 maanden uit een rietjesbeker. Gaat eigenlijk vanaf die tijd al perfect.

3 jaar geleden

Na weken van proberen is mn dochter sinds een week echt aan het drinken uit de Action variant van de munckin. Dus mss nog even blijven proberen? Meestal water soms met een klein beetje treisere siroop. Of lauwe rooibos thee met een smaakje. Die laatste viel vooral in de smaak!

3 jaar geleden

Onze zoon die kauwt op alle flessen dus wij doen het gewoon in een kleine Dr brown fles met speen. We hebben ook 1 met een kort rietje van de kruidvat, dit gaat opzich ook wel goed maar dat is ook meer kauwen dan drinken 😅

3 jaar geleden

Hier ook munchkin en open beker omdat het wel belangrijk is hiermee te oefenen (andere soort motoriek). Na veel oefenen en frequent aanbieden drinkt ons dochtertje goed uit de munchkin dus zou het nog even tijd geven 😊

3 jaar geleden

Wij hebben onze oudste eerst zelf drinken gegeven uit een gewone beker. Daarna de munchkin en na al dat oefenen met ons ging dat wel goed.

3 jaar geleden

Uit een glas, met beetje hulp

3 jaar geleden

Hier met 6 maanden begonnen met oefenen uit een rietjesbeker van dr brown. In het begin veel bijten en verder niks, nu drinkt ze er goed uit.

3 jaar geleden

wij gebruiken een nûby tuit beker.. deze ooit gekregen en ze drinkt daar erg goed uit. ook oefenen wij met een gewone beker of glas

3 jaar geleden

Wij hebben munchkin 360 beker. Dochter is ook 8 maand en ze had het gelijk door. Je ziet dat ze ook echt wel wat binnen krijgt. Ook drinkt ze wel eens uit een gewone beker.

3 jaar geleden

Munchkin heb ik hier ook, alleen hij snapt het ook niet. Nu een rietjes beker, snapte hij direct. Munchkin probeer ik later even weer

3 jaar geleden

Reactie op Jannekedekort

Wij hebben onze oudste eerst zelf drinken gegeven uit een gewone beker. Daa ...
Zo is het bij ons ook gelukt. Mijn dochter is nu 7 maanden en nu snapt ze de munchkin ook. Het is volgens mij vooral duwen met je bovenlip, niet zo zeer zuigen. Al lijkt die beweging mss wel op elkaar. Ik drukte toen ze het nog niet snapte de beker ook wel eens in met mijn vinger vlakbij haar mondje zodat ze iig begreep dat er iets uitkomt.

3 jaar geleden

Onze dochter drinkt uit een open beker. Gelukkig al meteen goed. Munchkin beker hebben wij ook, dat werkt nog niet.

3 jaar geleden

Wij hebben de munchkin beker met rietje.. dat snapt ze gelijk

3 jaar geleden

Munchkin hier. Duurde een weekje voordat ze het snapte. Elk eetmoment even proberen. Op een gegeven moment valt het kwartje.

3 jaar geleden

Wij hebben deze, puur om te oefenen idd. Gaat steeds beter 😄