5 Reacties

3 jaar geleden

Ja hier! Ook 7 maanden en sliep voorheen van 19.00 tot 6/7 uur, maar sinds paar weken gebeurt dat niet meer en wordt ze in de nacht wakker. Verschilt hoelaat soms 3 uur soms 4 of 5. Vandaag bij voorbeeld on 4 uur klaarwakker. Ik geef haar nu ook eerder flesje zodat ze toch nog in slaap valt merk dat dat wel helpt. Maar ze blijft meestal wel een uur wakker ofzo, wel echt vermoeiend dus hoop dat ze snel weer haar oude ritme terugkrijgt

3 jaar geleden

Ja hier ook hoor! 8,5 maand en sinds 7 maanden om 5 uur wakker en nu weer in de nacht, elke 4 uur! Gillend van plezier. Dus gewoon accepteren en volgen.....soms heel erg vermoeiend.

3 jaar geleden

Kan tijdelijk zijn hoor, even aankijken!

3 jaar geleden

Kees heeft hier ook "last" van. Ik denk dat papa en mama het minder fijn vinden. Om 5.45 begint hij te brabbelen en bellen te blazen en vanaf 6.15 is hij het beu om alleen te liggen en begint hij wat te huilen. Wij waren begonnen aan een ander slaappatroon, om 7.00 uit bed en om 10.00 weer naar bed tot meestal 11.30 en vervolgens in de middag weer rond 14.00 tot ongeveer 16.00 en dan om 19.00 de nacht in. Ik denk dat we daar toch op terug moeten gaan komen en terug moeten naar 3 slaapjes om 9.00, 13.00 en 16.30. Het blijft toch zoeken naar de juiste manier, dat zal de komende tijd nog wel even zo blijven denk ik. En uiteindelijk is tie straks puber en niet meer uit bed te slaan 's morgens en kijk ik met heimwee terug naar de tijd dat hij zo schattig in z'n kleine ledikantje lag 😉😂

3 jaar geleden

Hier is het al twee maanden om 5:30 dag 😅