12 Reacties

2 jaar geleden

Hahhaha mijn dochter ook eindelijk:)

2 jaar geleden

Deze schoenen heb ik gekocht, die zijn top, super licht, en gaan makkelijk aan en uit!

2 jaar geleden

Ik had bunnies voor mijn dochter. Zijn heel soepel, maar wel met genoeg ondersteuning.

2 jaar geleden

Shoesme (wel redelijk duur) maar bij de scapino heb je ook helemaal leer met buigzame zool maar dan een stuk goedkoper!

2 jaar geleden

Voor dat begin had ik deze fijne schoentjes. Soepel. En makkelijk aan te doen. Later toen ze echt ging lopen wat meer een stevige zool.

VRIEND

2 jaar geleden

Ik volg! Wilde eigenlijk in de kerstvakantie schoenen kopen bij speciaalzaak maar dat lukt nu niet met lockdown..

2 jaar geleden

Reactie op MK-89

Shoesme (wel redelijk duur) maar bij de scapino heb je ook helemaal leer me ...
Shoesme is ook vaak tweedehands te koop op Vinted. Het zijn de fijnste schoentjes, vond ook mijn kleintje want hij wil ze altijd graag aan. Als ze dan nog kruipen&lopen, zijn niet meteen de nieuwe neuzen kapot. Kunnen ze lekker ontdekken en oefenen!

2 jaar geleden

Shoesme is een fijn merk. Nu misschien wel sale :) zou niet tweedehands doen. Niet zo goed voor de vorming van de voetjes

2 jaar geleden

Reactie op Wauwie

Shoesme is ook vaak tweedehands te koop op Vinted. Het zijn de fijnste scho ...
Ik zou persoonlijk niet zo snel 2e hands kopen, vooral de eerste schoentjes niet. Wij hebben shoes me en deze foto zijn scapino maar echt precies zelfde materiaal en even buigzaam

2 jaar geleden

Scapino en dan schoenen met dr Visser keurmerk!

2 jaar geleden

Ik zou beginnen met een flexibele zool, heb zelf scapino en shoesme gehad, het idee is hetzelfde alleen de shoesme schoentjes zijn volledig van leer dus beter ademend ( wat in de winter natuurlijk helemaal niet uitmaakt) Handig is ook dat je bij veel schoentjes het zooltje eruit kan halen om onder het voetje te passen.. toen ze 2 maanden liep ben ik al overgestapt naar sneakerstjes van skechers omdat ze daarmee beter liep, net iets steviger maar super licht.. Succes 🍀

2 jaar geleden

Ik heb nu tweede paar van shoesme. Heel tevreden mee . Ga naar een speciale kinderzaak waar ze uitgebreid de tijd voor je nemen en voorzien van goed advies.