175 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op SMR

Wij bestellen een taart voor het bezoek bij een bakkerij en maken zelf een ...
Fijn recept! Dat is ook een goed idee!😊

3 jaar geleden

Ik heb gisteren zelf een cake smash taart zonder suiker gemaakt. 3 biologische bananen 3 eieren 100 gram fijne havermout 100 gram boekweitmeel 1 theelepel wijnsteen bakpoeder 2 eetlepels zelfgemaakte appelmoes. Als ‘glazuur’ hangop met gepureerd rood fruit (roze) en als slagroom gewoon witte hangop.

3 jaar geleden

Vind alle thema taarten wel echt heel prijzig, of zoek ik verkeerd 😂 ik ha ...
Zijn ze ook! Je betaalt makkelijk €80,- Heb feestjes zo ontzettend gemist dat we voor deze keer all the way willen gaan 😬

3 jaar geleden

Voor de cake smash laat ik een taart maken en voor haar verjaardag zelf ga ik zelf aan de bak.

3 jaar geleden

Geen idee waar je woont. Maar hier (moerdijk) hebben we veel plaatselijke bakkers van zulke taarten. Dan help je ook nog eens ondernemers in deze moeilijke tijden ipv de grote ketens. Wij willen zelf een mooie taart van zo'n plaatselijke bakker. Voor met de opa's en oma's. Mochten er niet meer mogen komen vanwege de maatregelen dan verspreiden en een slagroom taartje van de jumbo op de andere dagen. Of kleine taartjes bij de plaatselijk bakkers 😉 ik ben er nog niet zo mee bezig geweest.

3 jaar geleden

Ik wil ook versiering bestellen op Ali, maar heb daar nog nooit wat besteld ...
Heey nicole . Nee joh moet je doen ali duurt soms wel langer dan 2 maand . Ik hen voor jongens een gelijke versiering gekocht als jou plaatje heb dat via wish besteld. Is binnen 3 weken gelevers

3 jaar geleden

En ik ga🙈 als verrasing een cakesmash fotoshoot doen met de kleine en ik en mijn man🤭 Vandaag een afspraak gemaakt hij komt bij ons thuis .. hoop dat het door gaat want belgie gaat nu een maand in lock down en dan is onze zoon 5 mei jarig

3 jaar geleden

Hier ook 4 mei. Ik volg... haha

3 jaar geleden

Ik wil ook versiering bestellen op Ali, maar heb daar nog nooit wat besteld ...
Bij amazon verkopen ze ditzelfde. Had het de volgende dag binnen

VRIEND

3 jaar geleden

Ik wil ook versiering bestellen op Ali, maar heb daar nog nooit wat besteld ...
Ik heb al vaker bij Shein besteld ook erg leuke kleren hebben ze er! Levertijd is meestal 2/3 weken. Nu weer wat besteld ook alvast voor de verjaardag kan het maar thuis hebben

3 jaar geleden

Reactie op SMR

Wij bestellen een taart voor het bezoek bij een bakkerij en maken zelf een ...
Waar kan je zo n taart bestellen met macrons

3 jaar geleden

Ik heb deze taart gemaakt voor een cakesmash maar is ook erg leuk als 1e verjaardags taart😍

3 jaar geleden

Ik wil deze maken😍

3 jaar geleden

Reactie op Jennifer 31

Ik heb deze taart gemaakt voor een cakesmash maar is ook erg leuk als 1e ve ...
Wauw wat mooi. Heeft u hier het recept van? Is deze moeilijk te maken ?

3 jaar geleden

Reactie op Simo

Wauw wat mooi. Heeft u hier het recept van? Is deze moeilijk te maken ?
Ik heb de taart wel gemaakt met een giant cupcake bakvorm. Heb van funcakes de bisquite gebruikt en voor de rozetten enchanted creme ( die zijn gespoten met een 1m spuitmondje). Het bakje is gemaakt van witte chocola😉👍

3 jaar geleden

Wij willen zoiets laten maken. Afhankelijk van de regels omtrent corona bestaat de taart uit 1 of 2 lagen :)

3 jaar geleden

Reactie op Jennifer 31

Ik heb deze taart gemaakt voor een cakesmash maar is ook erg leuk als 1e ve ...
Wow die is gaaf zeg. 👍🏻 wilde dat ik zo creatief was... heel erg leuk! Woon je in de buurt haha 😉 Geniet ervan

3 jaar geleden

Wow die is gaaf zeg. 👍🏻 wilde dat ik zo creatief was... heel erg leuk! Wo ...
Hahaha woon in hengelo ov en maak de taarten eventueel voor een cakesmash op bestelling hahaha 😁👍

3 jaar geleden

Wij hebben een woezel en pip taart besteld bij taartentoco. Met vanille boter creme en aardbeien botercreme en 3D woezel en pip bovenop de taart + platte karakters rondom de taart. Het is een 22cm taart voor ongeveer 15 personen voor 72,50 en dan wordt het thuis bezorgd 😃

3 jaar geleden

Reactie op Jennifer 31

Hahaha woon in hengelo ov en maak de taarten eventueel voor een cakesmash o ...
Jammer te ver weg 🥲 echt gaaf gemaakt