175 Reacties

3 jaar geleden

Wij bestellen een mooie taart bij the cakelab. En dan een smash taartje erbij. Niet suikervrij, maar denk dat ze er weinig effectief van eet. En het is maar 1 dagje.

3 jaar geleden

Hier gisteren 1 geworden gewoon driptaart van hema en zelf versiert

3 jaar geleden

Gefeliciteerd alle kids van 4 mei!

3 jaar geleden

Nog even op de valreep!! Gefeliciteerd met de eerste verjaardag van jullie kindertjes馃巵馃巶馃巰馃嵃馃コ ons dochtertje heeft een rustige maar super leuke verjaardag gehad

3 jaar geleden

Reactie op Tamaradaniel

Nog even op de valreep!! Gefeliciteerd met de eerste verjaardag van jullie ...
Wat een leuke foto鈥檚 en die ballonnenboog馃槏

3 jaar geleden

Ik heb er teveel geld aan uitgegeven maar weet je deze taart is vooral voor mezelf Hoeraaaaa ik heb het eerste jaar overleefd dus dat mag wel wat kosten om te vieren ;)

3 jaar geleden

Wij hebben unicorn als thema! Voor haar verjaardag zelf hebben wij deze besteld. We vieren het als gezin en op haar geboortedag hoort ook gewoon echt een mooie lekkere taart. Wellicht komt er nog wat onverwachte visite, die kan dan lekker mee smullen.

3 jaar geleden

Haar verjaardag vieren wij met familie 30 mei en dan gaan we voor cupcakes. Mijn schoonzus gaat deze zelf maken, scheelt zoveel geld en ook lekker makkelijk. Servetje erbij geven en klaar. Geen gehannes met bordjes en vorkjes.

3 jaar geleden

Zelfgemaakte taart met botercreme.

3 jaar geleden

Dit exemplaar halen we morgen op voor onze huis, tuin en keuken smash. Een vriendin van ons heeft m gemaakt 馃檭

3 jaar geleden

Onze Nijntje taart :)

3 jaar geleden

Dit was onze taart 馃グ

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op chelsey12

Dit was onze taart 馃グ
Wat een leuke taart! Waar is die van 鈽猴笍

3 jaar geleden

Wij zijn bij een fotograaf geweesd. 馃ぉ En we hebben ook een foto gemaakt thuis. Heel leuk om te doen we hebben echt plezier alleen mijn jongentje was zo serieus haha

3 jaar geleden

Reactie op chelsey12

Dit was onze taart 馃グ
Wow馃グ super gaaf

3 jaar geleden

Reactie op Roosje85!

Wat een leuke taart! Waar is die van 鈽猴笍
Een kennis van ons heeft deze gemaakt 馃グ

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op chelsey12

Een kennis van ons heeft deze gemaakt 馃グ
Echt heel erg leuk!

3 jaar geleden

Wij besloten om zelf de fotoshoot te doen met een prinsessentaart van de Hema 馃槉

3 jaar geleden

Reactie op RomyAmber

Ik heb er teveel geld aan uitgegeven maar weet je deze taart is vooral voor ...
Hihi bij mij heeft het ook veel gekost ik zeg maar niks. Maar ik vind het goed feestje waard

3 jaar geleden

Giant cupcake馃挋