7 Reacties

3 jaar geleden

Maak je hem zelf wakker of wordt hij wakker en geef je dat automatisch een fles? Je zou kunnen proberen om daar gewoon in een keer mee te stoppen? En door de fles van de middag zit hij wellicht te gevuld voor het avondeten die zou ik sowieso gaan minderen 😅 niks moet hoor, is maar een advies. Succes!

3 jaar geleden

Reactie op Corine-24

Maak je hem zelf wakker of wordt hij wakker en geef je dat automatisch een ...
Hij wordt wakker en dan geven we hem een fles. Als hij geen fles krijgt wordt hij furieus. Maar misschien moeten we daar dan maar een paar nachten doorheen? Dank voor je tips in ieder geval!

3 jaar geleden

Hij wordt wakker en dan geven we hem een fles. Als hij geen fles krijgt wor ...
Je kunt de nacht flesjes anders ook nog eerst iets minderen? Het is natuurlijk gewenning geworden, ik merk het bij mijn dochter ook die weet precies wanneer ze een fles krijgt. Helemaal in een keer stoppen is wel rigoureus 😅 heb je al advies gevraagd aan het consultatiebureau? Die heb en misschien ook nog wel tips voor je?

3 jaar geleden

Mijn dochter bunkert overdag. Ontbijt, fruit, lunch, 16.00tje en heel veel avondeten. Daarnaast ook nog overdag 4 melkvoedingen. Helaas heeft dit geen enkele invloed op de nacht😩. Ze komt om22.00, 0.30, 3.00 en 5.30 allemaal voeding en daarnaast wordt ze nog een paar keer extra wakker. Ze ik komende week 11 maanden. Dus ik ben ook hard opzoek naar de oplossing! Want dit is slopend!

3 jaar geleden

Mijn tip is echt snuggles and dreams en dan zo fles afbouwen 's nachts. Dit is echt geen honger maar een gewenning, zullen alles opdrinken 's nachts omdat ze het contact fijn vinden. Maar de nacht is niet het moment voor contact😬. Zeer waarschijnlijk eet hij slecht omdat hij zijn energie haalt uit melk. Het advies op deze leeftijd is nog max 2 flesjes. Nogmaals wij hebben echt mega veel gehad aan training van snuggles and dreams, Quinn slaapt nu sinds een maand of 2 door (was ook gewenning). Het is niet makkelijk, je doet alles wat je denkt dat goed is, maar soms werk je het hiermee alleen in de hand. Die melk moet ruimte maken voor andere voeding. Succes meis!

3 jaar geleden

Vooropgesteld, nachtvoedingen zijn eigenlijk heel erg gezond voor je kindje. Dat is heel gezond gedrag ook. Maar desalmietemim snap ik dat het heel zwaar is. Ons meisje wordt in de nacht ook nog meerdere keren wakker. Niet perse voor voeding maar is dan de ene keer wel, de andere keer niet overstuur. Als ze niet huilt dan laat ik haar maar em valt ze vaak vanzelf weer in slaap maar als ze gaat huilen en niet te troosten is met een speen of even in bed troosten of op de arm dan krijgt ze ook een flesje. Niet dat dat altijd helpt maar dan huilt ze in ieder geval niet de longen uit haar lijf. Momenteel krijgt ze tandjes dus nu is er sowieso geen pijl op te trekken en zijn de nachten heeeeeeeeel lang en zwaar maar normaal gesproken krijgt ze snachts geen fles en af en toe wel. Om 24.00u wel standaard nog. De onze at voorheen overdag ook niet veel maar kreeg incl 2x snachts wel 6 flesjes nog. De flesjes zijn we gaan afbouwen naar nu nog 4 en ze eet nu veel meer vaste voeding daardoor.

3 jaar geleden

Gaat al stukken beter!! Afgelopen 3 nachten nog maar 1 flesje van 120 gegeven, en daar is hij ook tevreden mee. Ik zie het nog niet echt terug in zijn eetlust overdag, maar dat zal vanzelf wel komen! Thanks voor t luisterend oor en de tips!