16 Reacties

3 jaar geleden

Wij hebben de Nomi by evomove ! Heerlijke eetstoel. Ben zelf een enorme triptrapfan maar deze vind ik veel leuker omdat hij zo licht is. Als ze zich ergens wil afduwen dan schuift hij gewoon naar achter en met 1 hand zet ik hem op de tafel bij het kuisen

3 jaar geleden

Stokke via marktplaats? Staan er genoeg op, ook nog mooie en vind het zelf toch een hele fijne stoel😇

3 jaar geleden

Zelf hebben we ook de stokke maar bij ons thuis de joie mimzy. Ook een erg fijne stoel met eetblad en voetensteun. Makkelijk te bedienen en op te bergen.

3 jaar geleden

Wij hebben childhome lambda. Ideale kinderstoel zelfde als de trip trap ongeveer alleen dan goedkoper

3 jaar geleden

Stokke 😍 maken we hier heel veel gebruik van... soms zit ik er zelf ook op 😂 op de stokke van onze 3 jarige

3 jaar geleden

Ik heb zelf die van Stokke, bevalt prima, maar baal een beetje dat ik niet verder heb gekeken. Bij de Lidl hebben ze bijvoorbeeld best goede (meegroei) kinderstoelen voor een mooie prijs. Kwam er te laat achter dat de Lidl zoiets verkoopt. Misschien iets voor jullie om mee te nemen in de vergelijking? https://www.lidl-shop.nl/Kinderstoelen/h113808

3 jaar geleden

Wij hebben een stokke maar voor allebei onze dames 2e hands gekocht!

3 jaar geleden

Wij hebben de stokke tripp trapp en zijn er erg blij mee en onze kleine man ook.

3 jaar geleden

Wij hebben de kidsmill up van Babypark! Echt een hele fijne stoel.

3 jaar geleden

Reactie op Mitsy

Ik heb zelf die van Stokke, bevalt prima, maar baal een beetje dat ik niet ...
Deze hebben wij inderdaad! Via bol.com besteld, wij vinden hem top! Makkelijk schoon te maken en hij zit (met zo'n kussentje) prima volgens mij 😉 Nu wil Siem (hopelijk tijdelijk) geen avondeten meer in de stoel maar denk dat dat met de stoel zelf niks te maken heeft!

3 jaar geleden

Wij hebben een stokke step. Iets compacter maar ook iets minder lang te gebruiken dat de trip trap. Tot ongeveer 4 jaar

3 jaar geleden

Wij zijn superblij met de stokke het new bornset en de babyset met dienblad en kussen.. voor onze 2e is hij ook al besteld... kidsmill is minder prettig die had mijn schoonzus.. vriendinnetje had de safety first masr is ook op stokke overgestapt

3 jaar geleden

Wij hebben de stokke clikk, erg tevreden over, fijn in gebruik,heel makkelijk schoon te houden en vinden wij er mooi uitzien in huis.

3 jaar geleden

Wij hebben de stokke tripp trapp via marktplaats aangeschaft. Opgeschuurd en ik onze eigen gewenste kleur geverfd. Niet met meubelverf gedaan, dus schoonmaken is een drama 😂. Maar binnenkort opnieuw schuren en verven met meubelverf en hopen dat dat probleem is opgelost.

3 jaar geleden

Safety first kinderstoel!

3 jaar geleden

Childwood evolu 👌🏼