7 Reacties

3 jaar geleden

ik kan geen keuze maken voor je. maar ik zou voor me zelf en me kind kiezen. laat hem eerst maar veranderen. want hier gaat vaak jaren overheen en uiteindelijk heb je zo veel tijd verspeeld aan ongelukkig zijn. ❤ sterkte ermee

3 jaar geleden

Hier een soortgelijk verhaal. Wel iets anders, maar veel overeenkomsten. Hij ging er maar 1 nacht in de week uit. Na ca 5 maanden helemaal niet meer. Wilde seks met andere vrouwen. Zat veel achter de pc, ook in de kraamtijd. Zit nog veel achter de PC. Overdag veel op de telefoon. Maar dat is ook de aard van het beestje. Neemt geen verzorging op zich, behalve de vrijdag (dan werk ik). Maar ook dan start ik op en sluit af. En wel pronken als er bezoek is.. Doet nauwelijks iets in huis In seks met hem heb ik ook geen zin meer. Wil dat ik financieel evenveel bijdraag als hem, terwijl ik minder verdien, ook minder werk en meer zorg. Ik heb voor mezelf gekozen en vertrek. We gaan nog LAT proberen, want ik ben niet van het opgeven, maar het is genoeg. In ons plekje komt rust, ruimte en zorgen voor elkaar. Hij zoekt het maar uit op zijn plek.

3 jaar geleden

Reactie op Trudy

Hier een soortgelijk verhaal. Wel iets anders, maar veel overeenkomsten. Hi ...
Ergens fijn herkenning te zien. Het lijkt om mij heen wel of iedereen oh zo happy is. Ik ben zelf ook niet van het opgeven. Over latten heb ik zeker ook al nagedacht maar dan komt het probleem huisvesting. Met uit elkaar gaan uiteraard ook. Ik vind het enorm lastig. Ben jij al weg of gaat dat nog gebeuren?

3 jaar geleden

Ik ben bijna klaar met verhuizen en ga per juni (ook) daar wonen. Ik snap je twijfels. Bij mij ging de knop steeds meer om, omdat ik me al zo lang ongelukkig voel, hij me steeds maar de grond in blijft boren en ik meer en meer zie dat dit niet is wat ik wil. Ik wil mezelf zijn en dromen en dat meegeven aan mijn dochter. Ik ging verlangen naar een eigen huisje en werd ingeloot. Toen sloeg de twijfel toe. Moet ik dit wel doen? Maar ik wist ook: dit is niet voor niets. Nu doorzetten. En dus deed ik dat. Ben erg benieuwd naar hoe het de komende tijd zal gaan. Vooral ook voor mijn dochtertje. Die schuldgevoelens een plek geven, daar heb ik nog het meeste moeite mee. Kan ik je ergens mee helpen?

3 jaar geleden

Reactie op Trudy

Ik ben bijna klaar met verhuizen en ga per juni (ook) daar wonen. Ik snap j ...
Zou je het misschien leuk vinden buiten dit forum contact te hebben? Ik las dat je insta wel mag geven. Moet ik die wel even aanmaken ....

3 jaar geleden

Zou je het misschien leuk vinden buiten dit forum contact te hebben? Ik las ...
Ja :) mijn insta is instagram.com/hartverhalen

10 maanden geleden

Uyggkggnh