Mama's ik ben ten einde raad. En ik ben emotioneel op. Het is misschien een beetje kansloos hier wat op te zetten maar ik wil denk mijn hart luchten.
Ik heb een prachtige dochter en ze is geweldig. Na maanden slaapt ze in de nacht door en ik heb niks te klagen. Ze krijst veel van blijheid vooral en kan snel boos zijn maar verder ze is echt geweldig.
Maar mijn relatie is ronduit kut. Mijn man begon zich anders te gedragen tijdens mijn zwangerschap. En was steeds vaker weg. Ik dacht dat het komende ouderschap hem wat benauwde en gaf hem ruimte. De seks werd minder maar ook dat snapte ik wel ik veranderde en hij vond het spannend. Een half jaar terug kwam hij vroeg in de ochtend thuis van een avondje met collega's. Ik was woest en vertrouwde het voor geen cent. Heel fout maar ik heb toen in zijn telefoon gekeken. En wat blijkt hij was niet bij collega's maar bij een kennis om drugs te gebruiken. Ik heb werkelijk geen idee hoeveel hij gelogen heeft maar genoeg keer. Ik ben weggegaan en ben terug gekomen met de afspraak dat hij stopt met drugs gebruik (evt. Hulp zoekt) en die kennissen niet meer spreekt en nummers verwijderd. We zijn ondertussen een half jaar verder en hij blowt nog af en toe (1/2x per week) heeft weer een keer gelogen over waar hij was (maar geen drugs gebruikt toen) en heeft nog altijd wel eens app contact met die kennis.
Naast dit probleem doet hij geen moer in huis, zit de hele dag achter zijn pc. En als het mijn uitslaap dag is komt hij gewoon vrolijk binnen of huilt ons kind omdat ze naar mij toe wil.
De seks is ook zo 1 richting verkeer. Ik walg van mezelf dat ik nog seks met hem heb en moeite er voor probeer te doen.
Ik ben gewoon op. Ik had deze relatie zo anders voorgesteld. Ik hou van hem echt oprecht veel maar dit wil ik niet. Ik ben meer waard dan een huissloof te zijn. Zo voel ik mij.
En als we praten gaat het kort iets beter maar elke keer weer terug bij af.
Ik denk dat het leven als single mom voor mij minder zwaar zou zijn dan zoals nu in deze relatie. En ik begin er steeds meer aan te denken. Geen gezeur, geen teleur stellig meer, geen gelieg, geen drugs, weten waar ik aan toe ben. Des noods met een leuke man echt fijne seks hebben.
Ik wil wel zeggen hij is geen slecht mens. Gebruikt nooit drugs in of om het huis. En is echt lief voor ons kind.