28 Reacties

3 jaar geleden

Mijn zoontje van bijna 11 maanden drinkt nog 3 tot 4 flessen. En mijn oudste zoon, die intussen 3 is, drinkt eigenlijk ook nog steeds s ochtends en s avonds een flesje. Geeft zelf aan als hij daar geen zin in heeft!

3 jaar geleden

Reactie op MamavanCéline

Hier krijgt ze nog gewoon 3 flessen, gaan niet altijd op, soms in de middag ...
Ik ben juist weer terug gegaan naar speen 1 nu zelfs. Nutrilon vertelde mij dat kinderen na minimaal 20 minuten aan één stuk drinken een verzadigd gevoel hebben. Met speen 1 moet hij meer moeite doen en kom ik nu op zo'n 18 minuten. Dus ik volg niet de leeftijden die bij de speencijfers horen.

3 jaar geleden

Reactie op MamavanCéline

Daar heb je wel gelijk in indd! Maar naar mijn idee is de voeding iets dikk ...
Maar kindjes kunnen ook krachtiger en makkelijker drinken nu dus kunnen makkelijk uit speen 1 voeding krijgen!

3 jaar geleden

Ik ben juist weer terug gegaan naar speen 1 nu zelfs. Nutrilon vertelde mij ...
Oh serieus! Zit ik dan te kijken met een aantal nummer 3 dr Brown spenen 🙈 haha

3 jaar geleden

Reactie op MamavanCéline

Oh serieus! Zit ik dan te kijken met een aantal nummer 3 dr Brown spenen 🙈 ...
Mijn zoontje wil niet drinken als ik speen 2 erop heb.. we hebben dus speen 3, dan heeft hij hem wel heel snel leeg maar anders drinkt hij niks😅

3 jaar geleden

Reactie op Irene94

Mijn zoontje wil niet drinken als ik speen 2 erop heb.. we hebben dus speen ...
Ja dan is dat inderdaad beter. Hoe lang doet hij er over?

3 jaar geleden

Reactie op Irene94

Mijn zoontje wil niet drinken als ik speen 2 erop heb.. we hebben dus speen ...
Hier net zo 🙈 hier dan alleen Difrax speen maat L

3 jaar geleden

Ons Vive is bijna 11 maandjes maar heeft vaak rond 5 uur haar flesje nog wel nodig. We zijn nu wel over naar 180cc, voorheen heel lang maar 150cc (ex voeding) gedronken. Wel doen we er volkoren bij. Soms krijgt ze in de ochtend of in de middag een flesje al heb ik haar vandaag nog niet gehoord haha. Ze heeft heerlijk twee boterhammetjes op dus vermoed dat ze pas vanavond komt voor haar fles.