Hoi mama's
Mijn kleine zit in de fase dat hij niks maar ook niks aan avondeten wilt. Wat geven jullie als alternatief? Brood etc eet hij wel maar dat kan toch niet als vervanging van de avondmaaltijd dienen? Hoe gaan jullie er mee om?
Hier krijgt ons zoontje 's middags warm eten. Hij heeft dit ook een periode gehad en ik gaf hem dan een uur nadien een flesje. Opeens was dat weer over en eet hij wel terug.
Wij hadden die fase ook, zo'n 2 weken lang en meer niet willen eten dan wel.. wij gaven hem toch maar brood als hij zijn avondhap niet wilde. Ik had zoiets van: zal wel een fase zijn en als hij honger heeft dan eet hij echt wel. Werd nachts ook niet wakker, maar misschien hadden wij gewoon geluk 🤷
CB zei tegen mij, juist geen alternatieven bieden!
Het is een fase en ze gaan vanzelf weer eten. Zolang ze maar blijven drinken.
Volhouden dus!
Hier ene dag heeel goed en de andere dag weigert die alles🤷🏼♀️
Oh wat vervelend zeg! Ik heb mijn dochtertje idd ook vaker zelfs laten eten als ze niet wilde en dat werkte hier vaak wel. Dan gaf ik haar een lepel met eten erop aan en dan stopte ze die zelf in haar mond (en natuurlijk ook wel eens ergens anders/ op de grond) of ik liet haar helemaal zelf eten, met haar handjes.