64 Reacties
5 jaar geleden
De echo geeft aan 5 weken
Geen bloed in de baarmoeder maar zou 6.2 moeten zijn. Ze hebben net hcg geprikt en dinsdag nog eens. Om te kijken of het stijgt. Zo niet word het een miskraam.
Het kan beide kanten op gaan. Afschuwelijk dit.
5 jaar geleden
Geen bloed in de baarmoeder maar zou 6.2 moeten ...
Jeetje wat spannend. Hoe pril het ook is je kindje is al zo welkom. Zou echt verdrietig zijn als het mis gaat :(
Sterkte meis!
5 jaar geleden
Reactie op Vanlaarmoniek
Jeetje wat spannend. Hoe pril het ook is je kindje is al zo welkom. Zou ech ...
Ja dat is ook zo..je wil het met man en macht beschermen maar dit ligt buiten je eigen macht.
Dinsdag weet ik meer
Ik hou jullie op de hoogte
5 jaar geleden
Hier ong tzelfde. Had afgelopen vrijdag echo zou na eigen telling 5.4 weken zijn. Was niks te zien op de echo. Alleen heel veel slijmvlies. Zag uit naar zwangerschap van 4 weken. Vk zei hier dat ik misschien een verlate innesteling heb gehad. Was meteen raak na verwijderen spiraal en dat er misschien nog wat hormoon daarvan mee /tegenwerkt. Vrijdag HCG geprikt en morgen weer. Maar heb dus zelf ook geen symptomen meer en voel me ook niet zwanger
5 jaar geleden
Reactie op Sanjaaah
Hier ong tzelfde. Had afgelopen vrijdag echo zou na eigen telling 5.4 weken ...
Hoe hoog was je HCG? Mijne was nu 3033. Als het dinsdag stijgt kan het verlaat zijn en de vraag is dan waar het bloed vandaan komt. Als het niet stijgt dan weten we dat er een miskraam aankomt.
Ik leef met je mee. Die onzekerheid...
5 jaar geleden
Ja dat is ook zo..je wil het met man en macht beschermen maar dit ligt buit ...
He bah wat een ellende voor je! Maar het zegt nog niks allemaal. Hou de moed erin. En als het toch niet goed zit heb je daar zelf niks aan kunnen doen en heeft moeder natuur voor je ingegrepen. Je wilt natuurlijk ook niet een kindje waar wat mis mee is.
Ik ben ook bijna een week teruggezet bij eerste echo. Dus dat komt veel voor.
Sterkte!
5 jaar geleden
Geen bloed in de baarmoeder maar zou 6.2 moeten ...
Ohh sterkte!
Ik ben ook een week teruggezet met mijn echo, dus wil inderdaad niet betekenen dat het niet goed groeit.
Heel veel sterkte morgen! 🤞🏼
5 jaar geleden
Ja dat is ook zo..je wil het met man en macht beschermen maar dit ligt buit ...
Jeetje, leef echt met je mee, meid. Hopelijk is het niets anders dan een verlate innesteling. Sterkte en hou ons op de hoogte!
5 jaar geleden
Jeetje, leef echt met je mee, meid. Hopelijk is het niets anders dan een ve ...
Het lijkt een miskraam te worden want er komt steeds meer bloed en steken in de buik.
Dankje xx
5 jaar geleden
Reactie op myj1402
Ik heb hetzelfde. Net bloed bij het plassen. Ik vrees het ergste
Jij ook veel sterkte in deze onzekerheid