64 Reacties

4 jaar geleden

Bij mij is een bewezen miskraam helaas. Ik gun jullie het beste. Wij gaan dit nu verwerken. Intens verdrietig

4 jaar geleden

Bij mij is een bewezen miskraam helaas. Ik gun jullie het beste. Wij gaan d ...
Heel veel sterkte wat vreselijk

4 jaar geleden

Ik heb helaas ook een miskraam met hevige bloedverlies erbij 6 weken

4 jaar geleden

Sterkte schatjes!

4 jaar geleden

Reactie op kattootje

Ik heb helaas ook een miskraam met hevige bloedverlies erbij 6 weken
Jij ook heel veel sterkte. 💕Mijn hcg was niet meer gestegen, baarmoeder staat open en veel bloed en slijm. Nog geen stolsels. Ik ben benieuwd hoe lang dit gaat duren Vind het een zware klap.

4 jaar geleden

Jij ook heel veel sterkte. 💕Mijn hcg was niet meer gestegen, baarmoeder st ...
Ja had ik ook maar had geen buikkrampen heb je buikpijn dan ? En voor ons was het een zware klap ik dagen gehuild om dat dit mijn 2 de miskraam is

4 jaar geleden

Jij ook heel veel sterkte. 💕Mijn hcg was niet meer gestegen, baarmoeder st ...
En dankjewel ik hoop dat je het mood hebt om het te verwerken vind heel jammer voor jou veel sterkte 💋

4 jaar geleden

Reactie op kattootje

Ja had ik ook maar had geen buikkrampen heb je buikpijn dan ? En voor ons w ...
Ik voel wel wat lichte steekjes maar geen krampjes. Ohjeetje de 2de, was dit achter elkaar? Dat is mijn grootste angst. Ga je laten onderzoeken waardoor het komt? Dit is mijn eerste zwangerschap en miskraam.

4 jaar geleden

Ik voel wel wat lichte steekjes maar geen krampjes. Ohjeetje de 2de, was d ...
en ja ik was juli zwanger 2 maand en nu ook 6 weken. Lieverd ik ben zo vaak naar de dokter geweest ik heb wel van 10 verschillende dokters raad gevraagd hoe het komt allemaal alles wijst dat het natuur zo is maar ik denk dat ik na Brussel ga voor men eicellen te laten invriezen en een ivf doen misschien dat het dan wel lukt ik hoop voor jou dat het geen miskraam is ik duim voor je

4 jaar geleden

Reactie op kattootje

en ja ik was juli zwanger 2 maand en nu ook 6 weken. Lieverd ik ben zo vaak ...
Ik ben zelf pas 24 dus ik hoop dat dit een foutje is geweest. Het is helaas al een bewezen miskraam.

4 jaar geleden

Ik ben zelf pas 24 dus ik hoop dat dit een foutje is geweest. Het is helaas ...
Ohh wat jammer veel sterkte meid

4 jaar geleden

Heyla, hier hetzelfde. Mijn symptomen zijn ook afgenomen. Enkel nog de vermoeidheid was er bij mij. Ik had ook stress hierdoor. Maaaar, ik ben juist terug van mn 1ste echo. Ben nu 7+1. En kijk, alles inorde. We hebben het hartje zien kloppen 😍😍 Dus geen paniek. Hoop doet leven 😉😚🍀🍀🍀

4 jaar geleden

Reactie op Tessy

Heyla, hier hetzelfde. Mijn symptomen zijn ook afgenomen. Enkel nog de verm ...
Fijn dat het bij jou wel goed zit. Hier een miskraam.

4 jaar geleden

Ik ben zelf pas 24 dus ik hoop dat dit een foutje is geweest. Het is helaas ...
Oh sorry van mijn reactie! Ik las de vorige reacties niet meer sinds vanmorgen 😞😖 Heel vaan sterkte 🍀😞

4 jaar geleden

Fijn dat het bij jou wel goed zit. Hier een miskraam.
He bah wat naar voor jullie! Veel sterkte en kop op. Je hebt hier niks aan kunnen doen. Knuffel!

4 jaar geleden

Het lijkt een miskraam te worden want er komt steeds meer bloed en steken i ...
Lynn sterkte meid

4 jaar geleden

Heb het gisteren ook te horen gekregen dat het wrs toch uitdraait op een miskraam en ook al voel je het een beetje aankomen door de symptomen die verdwijnen, toch is het een zware klap 😕 Heel veel strekte en zeker de moed niet laten zakken!

4 jaar geleden

Heb het gisteren ook te horen gekregen dat het wrs toch uitdraait op een mi ...
Ach nee wat naar ook. Heel veel sterkte.

4 jaar geleden

Heb het gisteren ook te horen gekregen dat het wrs toch uitdraait op een mi ...
Ooh meid wat jammer nou.

4 jaar geleden

Veel sterkte meid, heb het ook meegemaakt, mr je mag de moed niet opgeven. Knuffel