23 Reacties

3 jaar geleden

Hier is zijn 1ste tandje ook pas 1.5 week door en is ruim 11 maanden geweest! Dus het komt echt wel vanzelf!

3 jaar geleden

Mijn kindje is nu 10 maanden en ook nog geen tandjes!

3 jaar geleden

Mijn zoontje is net 10 maanden en heeft al 6 tandjes

3 jaar geleden

Reactie op Savannah19

Mijn zoontje is net 10 maanden en heeft al 6 tandjes
馃

3 jaar geleden

Onze dochter is ruim 11 maanden en ook nog geen tandjes 馃き wij denken ook steeds nu komt het. De bekende voortekenen... maar nee hoor nog geen tand 馃榿 Straks wordt ze 1 en heeft ze nog geen tanden 馃槵

3 jaar geleden

Hier over 2 weken 1 jaar, ook nog geen tandjes! 馃槃

3 jaar geleden

Onze dochter is ruim 11 maanden en ook nog geen tandjes 馃き wij denken ook s ...
Haha echt he!! Agh ieder kindje is anders... Daarentegen loopt die al heerlijk rond achter z'n loopkarretje.

3 jaar geleden

Reactie op Babymay

Haha echt he!! Agh ieder kindje is anders... Daarentegen loopt die al heer ...
Haha tja zo zie ik het ook. En zo blijven ze nog een beetje baby 馃槈 t gaat toch al zo snel allemaal. Maar ik vond het eerst ook wel lang duren tot ik het m鈥檔 moeder vroeg. Ik had op m鈥檔 eerste ook nog maar net 1 tand 馃榿馃き

3 jaar geleden

Mijn dochter is ook 10 maanden en heeft nog geen tandjes. We zeggen als 6 maanden dat ze tandjes gaat krijgen door al dat gekwijl, maar dan komt er uiteindelijk niets door 馃槄 nu lijkt ze wel 2 bobbeltjes te hebben op haar tandvlees onderaan, maar dat is ook al enkele weken het geval.

3 jaar geleden

Reactie op Savannah19

Mijn zoontje is net 10 maanden en heeft al 6 tandjes
Hier ruim 10 maanden en al een tijd 6 tanden 馃檲 en er lijkt er nu weer 1 te komen

3 jaar geleden

Stiekem ben ik wel blij dat ook mijn dochter laat is met tandjes krijgen.. Scheelt pijn aan m'n tepels als ze besluit te 'kauwen' 馃槈馃檴

3 jaar geleden

Onze oma zei. Hoe later hoe betere tanden!鈽猴笍 m鈥檔 dochter is nu 10,5 en de eerste 2 komen nu pas door. Komt vanzelf.

3 jaar geleden

Ons zoontje is nu bijna 11 maanden en heeft ook alleen de 2 onderste tandjes. Ik vind het er te schattig uit zien om er moeite mee te hebben 馃槏馃グ

3 jaar geleden

Mijn zoontje wordt over 2 weken 1 en heeft ook nog geen tanden. Mijn dochter was ook laat met tanden krijgen. Ze heeft er wel weinig last van gehad toen ze ze uiteindelijk wel kreeg, daar hoop ik nu weer op. 馃槃

3 jaar geleden

Bijna 11 maanden en ook nog geen tand hier... och ja, hoeft toch nog geen biefstuk te kauwen.

3 jaar geleden

Ons oudste dochter was 13maanden toen ze haar 1ste tandje kreeg. Ze had net al haar tandjes toen ze op school mocht starten als ze 2,5j was 馃檲馃槃

3 jaar geleden

De 2 onder tandjes al door toen ze 5,5 maand is maar nu 5,5 maand later nog geen nieuwe tanden erbij gekregen 馃槀

3 jaar geleden

Mijn zoontje wordt 30 april 1 jaar en ook nog niks馃槄

3 jaar geleden

Mijn zoontje is 11 maanden en hij heeft 8tandjes 馃グ馃グ馃グ

3 jaar geleden

Ons paulien was 13maand voor haar 1ste tandje 馃槄 Nu 1maand en schieten snel na elkaar door 馃榿