20 Reacties

3 jaar geleden

Best je zorgen bespreken met de verantwoordelijke daar denk ik. Bij ons zitten ze in groepjes van 0 tot 18 maanden en van 18 maanden tot 3 jaar

3 jaar geleden

Reactie op Lore120485

Best je zorgen bespreken met de verantwoordelijke daar denk ik. Bij ons zit ...
Ja dat ga ik inderdaad maar doen.. wil alleen niet zo’n overbezorgde moeder zijn.. en twijfel dus of ik overdrijf of dat het ook op andere opvang ook gebeurt?

3 jaar geleden

Reactie op Ladylovelylocks

Ja dat ga ik inderdaad maar doen.. wil alleen niet zo’n overbezorgde moeder ...
Over je kostbaarste bezit kan je nooit overbezorgd zijn 😉

3 jaar geleden

Ik denk dat wanneer jij voelt dat iets niet goed zit, je dit bespreekbaar moet maken. Als ik in jouw positie had gestaan, dan had ik dat ook gedaan. Ik zou persoonlijk niet weg kunnen gaan met een goed en veilig gevoel. Echter zijn er verschillende visies bij een kdv, misschien even inlezen en ze daarop wijzen.

3 jaar geleden

De ballonnen is sowieso mega gevaarlijk. Denk dat zonnebloempitjes niet zo eng zijn die zijn niet rond en glad. Maar ik zou vooral uitspreken dat het je dwars zit. Als je dit gewoon op een rustige nette manier doet kan dit geen kwaad hoor. Ik werk ook op een kdv en zou die dingen nooot doen maar fijn als ouders het aangeven zodat ze er rekening mee kunnen houden

3 jaar geleden

Ik werk zelf op een peutergroep. Dit is bij ons echt een no go. Wij mogen helemaal geen ballonnen gebruiken ivm verstikkingsgevaar. Druiven, tomaten etc moeten door de helft en scherpe hoeken zal je bij ons niet vinden. De kinderen zijn bij ons 2 tot 4 jaar oud. Dit moet je wel bespreken met ze. Ik zou mijn dochter niet met een gerust hart achter kunnen laten daar. Als er niks uit het gesprek komt dan kan je ook de GGD bellen hierover

3 jaar geleden

Mijn dochter zit ook op een KDV. Er zaten mij ook wat dingen dwars maar meer over een bepaalde leidster en dingen die er gezegd werden. Ik had het niet meteen uitgesproken en het zat erg aan me te knagen. Ik ben een gesprek aangegaan en sinds dien gaat het hartstikke goed!

3 jaar geleden

Mijn dochter zit ook op een KDV. Er zaten mij ook wat dingen dwars maar mee ...
Wat fijn om te horen!!! Wil nl niet klagerig overkomen..

3 jaar geleden

Ik werk zelf op een peutergroep. Dit is bij ons echt een no go. Wij mogen h ...
Dankjewel!!! Fijn om te horen dat het dus niet altijd zo is..!!! 🙏

3 jaar geleden

Poeh, wat een eerste dag zeg. Ik vind de ballonnen echt niet kunnen. Kikkererwten lijkt me ook geen fijn idee. Die rammelaar is denk ik een beetje situatie-afhankelijk. Is het onder direct toezicht, oké. Ergens 'alleen in een hoekje', niet oké. Ik zou hier ook iets mee doen. Even bellen met de leiding...

3 jaar geleden

Ik zou daar ook gevaren in zien….

3 jaar geleden

Ja erg lastig.. heb met de leiding gesproken en een fijn gesprek gehad waarbij ze zeiden dat ze de ballonnen weg konden halen omdat ik daar een probleem mee had. En dat ze hem geen kikkererwten meer zouden geven zonder ze te prakken. Echter voor lunch kreeg hij daarna Edamame bonen (heel) aangeboden die hij in zijn mond zelf begon te stoppen.. Ze prakten deze dus niet fijn… Ik vraag me nu serieus af of ik hem hier kan achterlaten want ze zien blijkbaar het gevaar zelf niet in en vinden het de normaalste zaak van de wereld. Ook hele wortels en grote stukken appel terwijl hij maar 4 tanden heeft. Nu zegt mijn vriend dat ik mij aanstel.. is dit aanstellerij???

3 jaar geleden

Reactie op Ladylovelylocks

Ja erg lastig.. heb met de leiding gesproken en een fijn gesprek gehad waar ...
Heb je de leiding van de groep gesproken of de directeur? Anders zou ik naar hogerop stappen of serieus een andere opvang gaan zoeken

3 jaar geleden

Heb je de leiding van de groep gesproken of de directeur? Anders zou ik naa ...
Heb eerst met de juffen gesproken en die gaven hem daarna dus doodleuk edamame bonen.. dus daarna de Directeur en die zei dat ze hier nooit een klacht over had gehad maar ernaar zou kijken en de kol zou vragen as week geen bonen op het menu te zetten. Ik vind het daarom zo lastig omdat het voelt alsof zij die juist hier alles over zouden moeten weten, het gevaar niet zien.. en dan begint mijn hoofd te tollen en vraag ik me af wat er zal gebeuren als ik er niet ben. En het allerlastigste is dat mijn vriend vindt dat ik overdrijf. En hij zegt er niets van te kunnen vinden omdat hij het zelf niet heeft zien gebeuren..

3 jaar geleden

Reactie op Ladylovelylocks

Heb eerst met de juffen gesproken en die gaven hem daarna dus doodleuk edam ...
Dat zijn mannen helaas... maar naar mijn mening hebben ze een plank voor hun hoofd want dit is echt niét gebruikelijk en het is hartstikke gevaarlijk. Bij ons moet er tot 4 jaar alle druiven en tomaten door de helft gesneden worden. Ik vind het echt heel erg raar en zou mijn dochter daar niet achter willen laten

3 jaar geleden

Zoek alsjeblieft een ander kdv, ik zou hier echt niet m'n kind meer naartoe brengen. Je hebt je zorgen geuit en ze doen alsof ze je horen, maar negeren je eigenlijk gewoon..

3 jaar geleden

Dat zijn mannen helaas... maar naar mijn mening hebben ze een plank voor hu ...
Dankjewel - fijn te horen dat dit niet overal dus zo is..

3 jaar geleden

Reactie op Lioness_

Zoek alsjeblieft een ander kdv, ik zou hier echt niet m'n kind meer naartoe ...
Ja denk dat ik dat maar moet gaan doen ook al vind mijn vriend dat ik gek ben..

3 jaar geleden

Reactie op Ladylovelylocks

Ja denk dat ik dat maar moet gaan doen ook al vind mijn vriend dat ik gek b ...
Hij zal zichzelf voor gek verklaren als jouw kindje straks stikt in 1 van die erwten... Tijdens het lachen verslikte die van mij zichzelf in z'n eigen speeksel en kwam amper op adem, laat staan een dikke erwt. Hij zou je dankbaar moeten zijn voor je bezorgdheid

3 jaar geleden

Reactie op Lioness_

Hij zal zichzelf voor gek verklaren als jouw kindje straks stikt in 1 van d ...
Tja het zou fijn zijn als hij het zou waarderen, en idd zou hij dan pas inzien dat mijn zorgen terecht zijn, maar dan te laat.. :(