13 Reacties

3 jaar geleden

Ja hier gebeurt dat ook 😅 meestal slaapt ze door maar als ze doordraait op de buik wordt ze op een gegeven moment wakker. Ik heb geen idee wat we er verder aan kunnen doen. Ik heb het maar geaccepteerd 😅

3 jaar geleden

Toch weer deken gebruiken in combi met de slaapzak? Heeft hier geholpen tegen het gewandel door haar bedje😊

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op BelandaKecil

Toch weer deken gebruiken in combi met de slaapzak? Heeft hier geholpen teg ...
Bij onze zoontje heb dat geen nut want hij gaat het hele bed door met slapen en dan is het weer gevaarlijk met een deken

VRIEND

3 jaar geleden

Zo’n bedbumper of bedomranding, dan is het niet hard meer en kan die gewoon zo verder slapen zoals op de foto zonder zijn hoofdje te stoten

3 jaar geleden

Wij hebben tijdelijk het campingbedje (met zijn eigen matrasje) neergezet. Dan heeft hij alle ruimte om zijn vrijheid te ontdekken zonder dat hij wakker wordt van een stoot tegen de harde spijlen. Of dat hij idd vast zit. Neem aan dat het tijdelijk is en hij vanzelf went aan het draaien in zijn slaap.

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op n05052020

Zo’n bedbumper of bedomranding, dan is het niet hard meer en kan die gewoon ...
Ja me man zat daar ook aan te denken Maar ik dacht van nee dat kan niet is te gevaarlijk omdat me zoontje altijd op zijn zij slaap kan hij niet ademen als zijn gezicht er tegen aan zit Of kunnen ze daar gewoon door heen ademen ? En is het niet te gevaarlijk met een zij slaaper

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op Corine-24

Ja hier gebeurt dat ook 😅 meestal slaapt ze door maar als ze doordraait op ...
Overdag hebben wij het ook geaccepteerd Maar in de nacht paar keer je bed uit moeten is niet fijn en dat om de 5 a 10 minuten Gelukkig slaap hij daarna gewoon weer verder alleen mama dan weer niet ik lig dan te waken en bij mama duurt het zo wie zo een uur voor dat ik eindelijk in slaap val Me man heb nergens last van die leg hem weer recht en ga terug in bed en leg zijn hooft op de kussen en bam papa slaap ben daar zo jaloers op 🤔

3 jaar geleden

Slaapzakje aan de onderkant instoppen.

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op cinthia

Ja me man zat daar ook aan te denken Maar ik dacht van nee dat kan niet is ...
Ja kijk dat is een afweging die je zelf maakt of je daar prettig bij voelt! Ik persoonlijk denk dat het bijna onmogelijk is om daardoor te kunnen stikken, moet je wel hele gekke houding liggen om het gezicht voel in die bedrand te krijgen, vaak liggen de armpjes toch voor de buik. Ook zoals je foto. Maar nogmaals, je moet het prettig vinden! Wij hebben ook een deken en dat mag “officieel” ook niet ivm stikkingsgevaar.. je kan misschien anders proberen hydrofiele doeken oprollen, zijn ademend

3 jaar geleden

Dekentje? Wij hebben eentje van Witlof for kids, zit elastiek aan de onderkant van de deken zodat die niet verschuift. Wij stoppen de zijkanten van de deken strak in (onder het matras). Zonder dat maakt dochter ook pirouettes in bed. Nu blijft ze mooi liggen

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op cinthia

Overdag hebben wij het ook geaccepteerd Maar in de nacht paar keer je bed ...
Heb net ff gegoogled maar je hebt ook aerosleep bedbumper! Die zijn uiteraard gewoon ademend 😁

3 jaar geleden

Reactie op cinthia

Ja me man zat daar ook aan te denken Maar ik dacht van nee dat kan niet is ...
Je hebt van aerosleep bedbumpers. Misschien is dat dan iets

3 jaar geleden

Fedde en kees lakentje kopen, dan liggen ze er strak onder:)