101 Reacties

3 jaar geleden

Ja hier ook. Pittig, mannetje niet te genieten en eten en slapen gaat ineens heeel anders 😅

3 jaar geleden

Reactie op Mommsy

Hier wordt dus alleen de ochtend fles gulzig gedronken met pap en de andere ...
Ik kreeg zelfs het advies van Nutricia zelf om zowel in de ochtend als avond pap te geven!

3 jaar geleden

Hier vandaag nog maar 1 uur geslapen. Pfffff....

3 jaar geleden

Nou word echt zo moe van haar..m pfff middag slaapje ging al niet goed meer maar nu na 20 minuten weer wakker. Terwijl ze ruim 3 uur wakker was geweest hoop zo dat dit snel voorbij is

3 jaar geleden

Reactie op Lisaas

Nou word echt zo moe van haar..m pfff middag slaapje ging al niet goed meer ...
Hier ook maar een slaapje van 30 min.. Ik hou me maar vast aan het idee dat het ook zo weer positief kan veranderen. Zometeen lekker uurtje wandelen. Doen jullie dat ook?

3 jaar geleden

Reactie op Claudiiaa

Hier wordt opeens het 2e middagslaapje helemaal overgeslagen, is dit bij me ...
Hier ook

3 jaar geleden

Reactie op Vienna37

Hier ook maar een slaapje van 30 min.. Ik hou me maar vast aan het idee da ...
Ja ik wandel wat af hahah... precies nu slaapt zr slecht als we na het ziekenhuis moeten voor controle. Het is een fase maar zo vermoeiende.. en soms vraag ik me echt af of het goed komt als ze weken zo slecht slaap kan het toch niet opeens weer goed gaan....

3 jaar geleden

Reactie op lynne-24

Onze zoon zit midden in Sprong 6 het is een vreselijk nachtmerrie elke avon ...
Dit herken ik heel erg! Sinds een aantal dagen heeft mijn zoontje dit ook. Voordat ik hem voor zijn laatste fles wil verschonen krijst hij alles bij elkaar. Mijn oren tuten ervan! Zodra ik hem dan goed en wel heb aangekleed krijst hij zo hard dat hij de fles niet meer pikt. Pfff doodvermoeiend. Ik hoop zo dat dit een fase is en weer over gaat!

3 jaar geleden

Willen jullie kinderen ook niks meer eten? Ik zit met de handen in het haar dat ik bijna een topic weer wil gaan openen😐 hoort dit ook bij de sprong??? Slecht eten grootste strijd aan het eettafeltje (De bovenste tand komt ook door?)

3 jaar geleden

Willen jullie kinderen ook niks meer eten? Ik zit met de handen in het haar ...
Herkenbaar! Hier worden 2 van de 4 flessen niet meer gedronken en het avond hapje is ook een grote strijd. Ook wel last van tandjes. Wat ik gister heb gedaan is een boterham geroosterd en telkens een klein blokje gesneden en daarop een beetje van zn maaltijdpotje op gedaan. Zo heeft die uiteindelijk 1/2 potje op in combi met een boterham maar als ik de maaltijd op een lepel geef, wordt die uit de handen geslagen. Schijnt erbij te horen maar mag van mij snel voorbij zijn 🤞

3 jaar geleden

Reactie op Mommsy

Herkenbaar! Hier worden 2 van de 4 flessen niet meer gedronken en het avond ...
Hee dat ga ik vnv eens proberen👍🏼 kleine stukjes eet hij wel zoals banaan, oh en dat wat meneer lekker vind zoals koekje (of stiekem geknoeide paprika chips van mijn kleding afgesnoept) dat eet die snel op🤣 en met die lepel komt me zo bekend voor hier word de lepel afgepakt en op de grond gesmeten🤣🤣

3 jaar geleden

Hee dat ga ik vnv eens proberen👍🏼 kleine stukjes eet hij wel zoals banaan ...
Precies alles wat ie lekker vindt smikkels die gewoon op! 🤣 die lepel laten we hier maar even achterwegen. Je kunt hem ook nog eventueel na zn avond maaltijd nog een beetje kwark met banaan geven. Dat vult ook lekker en vindt ie misschien ook wel lekker!

3 jaar geleden

Zo eten we hier...m hahahaha

3 jaar geleden

Hee dat ga ik vnv eens proberen👍🏼 kleine stukjes eet hij wel zoals banaan ...
Hoe is het gegaan en hoe gaat het nu? Hopelijk al een iets mindere strijd met eten!

3 jaar geleden

Willen jullie kinderen ook niks meer eten? Ik zit met de handen in het haar ...
Heb je geprobeerd je kindje het zelf te laten pakken? Bij ons duwt ons dochtertje de vork met boterhamstukjes weg of slaat ertegen. Zodra ik het stukje voor haar neer leg pakt ze het stukje en stopt het lekker in haar mond. Kindjes die deze sprong meemaken willen veel zelf doen 😅

3 jaar geleden

Al mama's die dachten wanneer komt er een einde aan deze sprong/8 maanden slaapregressie en die er nu weer uit zijn? Dus positief weer een vrolijke baby hebben? #hoopdoetleven #slaapdoetleven

3 jaar geleden

Reactie op RomyAmber

Al mama's die dachten wanneer komt er een einde aan deze sprong/8 maanden s ...
Hier hebben echt de onrustigheid en slapeloze nachten 2x 1,5 week geduurd. Daar tussen in was het 1 week goed. Nu sinds 2/3 weken weer helemaal goed

3 jaar geleden

Uh nee😅 Nachten gaan iets beter maar het middagslaapje is nu echt een probleem.. Meneer is doodop maar blijft draaien en spelen. Daarna dikke tranen en boos gehuil. In de armen in slaap vallen (niet wiegen) en terugleggen op goed geluk🤞🏻 #moe😴 Iemand tips voor de middagslaap? Ben ook bang dat ik hem snel verwen.

3 jaar geleden

Reactie op AnoukJip

Uh nee😅 Nachten gaan iets beter maar het middagslaapje is nu echt een prob ...
Bij ons ook, ze zit overigens niet meer in de sprong maar dit is er na. Verlaat haar ochtend slaap, slaapt nu van 10.00-11.30 vaak en dan pas weer om 17.30 voor 3 kwartier. Heel de middag wil ze er bij zijn😅. Ik volg haar maar gewoon. Binnen enkele dagen zal t weer anders zijn en meer ritme! Succes 😂😊

3 jaar geleden

Reactie op AnoukJip

Uh nee😅 Nachten gaan iets beter maar het middagslaapje is nu echt een prob ...
Zoë deed dit ook tijdens de sprong. Na 30 minuten wakker. Liet haar gewoon liggen zolang ze rustig was. En haalde haar pas uit bed rond de tijd dat ze normaal wakker zou worden. Middag slaapje gaat weer goed nu