31 Reacties

3 jaar geleden

6u wakker, ik fles geven, man douchen. Dan man de kleine aankleden en mee naar beneden, ik douchen. Man maakt voor ons ontbijt en koffie en ik pap voor de kleine. Beginnen allebei tussen 07 en 0730 met thuiswerken. Geen kinderopvang dus kleine is er altijd. Inmiddels al een top efficiëntie te pakken 👍🏻🎉💜 Man werkt 45 uur thuis ( vooral Skype vergaderingen... ) Ik heb een eigen bedrijf en werk gemiddeld 24 uur en doe alles in huis :) In het weekend doen we allebei geen werk, alleen klusjes in de tuin

3 jaar geleden

Ik moett altijd een halfuur fietsen om hem naar de creche te brengen 6 uur moet mijn kleine op . Hij is echt zo moe in de morgen en valt altijd met 4 minuten in slaap in het voorzitje🙄 Ben blij als ik hem op kan halen na 4 uurtjes werken . Dan in de middag probeer ik een middag slaapje te doen met hem

3 jaar geleden

Rond 730 wakker. De ene gaat douchen en brengt baby naar de opvang, de ander maakt baby klaar (aankleden/eten) en gaat douchen als baby naar de creche gebracht wordt. Soms ben ik alleen en dan zet ik haar in de kinderstoel of loopkar in de badkamer met speelgoed. Als ze huilerig is met een laptop met nijntje oid erbij! 😀

3 jaar geleden

6u wakker, ik fles geven, man douchen. Dan man de kleine aankleden en mee n ...
Hoe combineer je het thuis werken met de zorg voor jullie kleine? Werk je tijdens de slaapjes en avonden of ook gedurende de momenten dat jullie kindje wakker is ?

3 jaar geleden

Om 7uur jezelf al klaar maken en alles klaarzetten de dag ervoor ?

3 jaar geleden

Tussen half 6 en 6 uur is onze zoon wakker. Ik probeer voor die tijd al gedoucht te hebben anders douche ik even snel. ( hij word kletsend wakker ) Dan flesje geven. Dan zelf even eten en de andere kids opstarten, dan krijgt onze zoon nog een boterham. Als hij klaar is zet ik hem bij zijn speelgoedbak of tv eventjes

3 jaar geleden

Om half 8 maak ik haar wakker en krijgt ze de fles. Op dagen dat ik niet werk kijken we wat tv in bedje of gaan naar beneden spelen. Dan rond 09.00 weer naar bedje. Als ik werk maak ik me klaar voordat ik haar wakker maak. Dan haar voeden en klaarmaken en naar de opvang. Eigen zaak en kunnen haar niet eerder dan 8 naar de opvang brengen, scheelt dat je dan niet extreem op de tijd hoeft te letten. Dus lekker “rustig” aan doen 🙂

3 jaar geleden

Reactie op Vienna37

Hoe combineer je het thuis werken met de zorg voor jullie kleine? Werk je t ...
Ook als de kleine wakker is, maar ik moet wel continu schakelen hoor! Soms heeft hij veel aandacht nodig en soms speelt hij een tijdje alleen. :) Avonden en weekenden hou ik werkvrij! Soms even een wandelingetje tussendoor of even boekje lezen doordeweeks ^^

3 jaar geleden

Voordat je kleintje wakker wordt jezelf aankleden :)

3 jaar geleden

Onze meisje wordt zelf wakker hoe laat zij wil, dan ga ik met haar naar beneden ( mijn vriend is aan het werk als ik heb middag dienst, of andersom) lekker in box spelen en baby tv kijken, dan maak ik flesje voor haar en voor mij koffie. Na 1 of 1,5 uur breng ik haar naar bed om nog beetje gaan slapen, dan kan ik zelf mij aankleden en ontbijten. Als zij is wakker fruithapje en later flesje melk en op de fiets naar kinderopvang must pas vanaf 12:45 brengen, dus kunnen wij rustig aan doen en zelf fietsen naar werk.

VRIEND

3 jaar geleden

Op de dag dat mijn zoontje naar opa en oma gaat moeten we om 7:30 weg. Ik leg alles zover mogelijk klaar op de avond ervoor. Dan sta ik zelf 6:30 op een kleed mezelf aan e.d., dan maak ik mijn zoontje wakker en krijgt hij de fles. Daarna nog beneden samen ontbijten. Hij krijgt dan nog een boterham. Als hij zelf al wakker is geef ik hem eerst de fles en laat hem daarna even spelen en kleed ik me bij hem aan. Op de dagen dat ik thuis ben kleed ik me pas aan als hij naar bed is voor zijn dutje ;)