22 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb gister tussikind gehaald van vsm. Geen idee nog of het werkt, maar dat is volgens de apotheek het enige wat ze mogen op deze leeftijd

VRIEND

4 jaar geleden

Hier hetzelfde sinds gisternacht. Ook een hele erge snotneus . Ze is deze week voor het eerst bij het kdv geweest, dus vrees dat het daarvandaan komt...

VRIEND

4 jaar geleden

Reactie op Mirthr

Ik heb gister tussikind gehaald van vsm. Geen idee nog of het werkt, maar d ...
Die ga ik straks ook halen . Heb de neusspray van vsm gehaald. Werkt wel een beetje tegen haar verstopte neus

4 jaar geleden

Het helpt ook om de lucht wat vochtiger te maken met bijv een luchtbevochtiger of samen in de badkamer zitten met hete douche aan.

4 jaar geleden

Hetzelfde hier, inclusief verkoudheid en verhoging.. geef je bv? Dan extra aanleggen zei de huisarts. En kinderneusspray gebruiken als het neusje ook dicht zit, gewoon vd drogist. Heb je ook gecheckt of het misschien niet te stoffig is in huis/ op de slaapkamer? Dat had ik een paar dagen geleden ook..

4 jaar geleden

Hier ook al vanaf vorige week zaterdag, hoesten met slijm vooral snachts blijft hij er in hangen erg sneu.. hopelijk snel over!

VRIEND

4 jaar geleden

Nou Vandaag ziek opgehaald bij het kdv! Dus zal wel beetje griepje zijn. Er ligt een ui naast dr bed. Kamer heb ik gisteren nog helemaal schoon gemaakt.

4 jaar geleden

Mijn dochter had ook last van erge hoestbuien toen ze 6 weken was. Het werd steeds heftiger tot aan stikken toe. Als het zo erg is, zou ik even langs de huisarts gaan want zij had uiteindelijk kinkhoest!😪

VRIEND

4 jaar geleden

Reactie op KenzaNoorayn

Mijn dochter had ook last van erge hoestbuien toen ze 6 weken was. Het wer ...
Ahjeetje nog niet zo erg gehoord maar hou het in de gaten

4 jaar geleden

Reactie op GWE

Hier hetzelfde sinds gisternacht. Ook een hele erge snotneus . Ze is deze ...
Ja wij sinds vannacht ook en dinsdag en woensdag de eerste dagen KDV. Ik weet zeker dat het bij onze meid daarvan komt, toen ik haar woensdag ophaalde liep de snot bij een van de kindjes uit de neus 😏.

VRIEND

4 jaar geleden

Reactie op Rondjuh

Ja wij sinds vannacht ook en dinsdag en woensdag de eerste dagen KDV. Ik we ...
Ja ik denk ook dat ze het van het kdv heeft gekregen! De uien liggen hier in het hele huis!

4 jaar geleden

Reactie op Rondjuh

Ja wij sinds vannacht ook en dinsdag en woensdag de eerste dagen KDV. Ik we ...
Ja das helaas het leven op het kdv.... Mijn oudste kinderen zijn permanent verkouden ☹️ Voordeel is vaak dat ze na een jaar een behoorlijke weerstand hebben opgebouwd. Maar niks aan...onze kleine man is ook alweer 2 weken verkouden/hoesten

4 jaar geleden

Ik heb hier hetzelfde! Snotverkouden en hoestend van het KDV gekomen! Ik heb physiomer baby gehaald, het is sneu want hij vind het niet leuk om te spuiten in zijn neus maar het helpt wel echt! Die physiomer spuit de snot als het ware uit de neus! Neusspray en tussikind en hopen dat het snel weer over is

4 jaar geleden

Hier ook een meisje erg verkouden. Verstopt neusje en daardoor hoesten en niezen. Neusspray is hier echt het wondermiddel.

4 jaar geleden

Ons zoontje is sinds woensdag ook heel verkouden en hoesten, vooral in de nacht en ochtend heeft hij veel last. Geen koorts. Gisteren voor de zekerheid even de longetjes laten luisteren bij de huisarts en dat was allemaal goed. Zei raadde ons otrivin zoutoplossing aan en dit werkt wel, maar hij vind het niet fijn als ik het druppel.

4 jaar geleden

Reactie op ElinexY

Hier ook een meisje erg verkouden. Verstopt neusje en daardoor hoesten en ...
Welke gebruik je?

4 jaar geleden

Hier ook een verkouden meisje, ik heb een ui bij het bed staan en baby neusspray van otrvin gehaald. Werkt wel goed. Advies van cb was om zo'n zuigertje niet te gebruiken

4 jaar geleden

Reactie op TinekeM

Hier ook een verkouden meisje, ik heb een ui bij het bed staan en baby neus ...
Mijn huisarts vond een zuigertje juist wel weer ok. Hij heeft het nog voorgedaan :)

4 jaar geleden

Reactie op esthervisser20

Welke gebruik je?
Otrivin baby

4 jaar geleden

Reactie op ElinexY

Otrivin baby
Daar hebben wij de ampullen van. Zo’n spray leek me nogal een heftig gevoel voor de kleintjes. 😅