Heeft iemand dit ook. Mijn dochter van 11 maanden is gelukkig niet meer eenkennig. In het begin is het altijd even een half uurtje wennen maar daarna kan ik haar gewoon aan andere mensen geven. Echter bij mijn schoonouders is het al huilen als ze hun zien. Naar mijn weten is er nooit iets vervelends gebeurd daar. Het zijn limburgers, dus misschien is het de andere manier van praten? Ik weet het echt niet... herkent iemand dit?
Herkenbaar! Luna is 11 maanden en is nooit eenkennig geweest. De broer van mijn man, zodra ze die ziet wordt ze eenkennig. Maar als we haar bij hem opnschoot zetten begint ze ontzettend ontroostbaar te huilen! Geen idee waar dat vandaan komt!
Ik las ooit dat je jouw kids nooit moet dwingen om bij iemand te gaan. Zo leren ze ook nee te zeggen als iemand ze wat aan wil doen. In ieder geval beter hun grenzen aan te geven.
Hoe klein ze ook zijn, als het voor hen niet goed voelt, niet dwingen.
Mijn zoon huilt ook bij vreemde mannen. Best al een lange tijd eigenlijk. Hoop dat het snel overgaat! Maar ik was zelf vroeger ook altijd bang voor mannen, totdat ik een jaar of 9 was nog wel.. hopelijk duurt het bij mijn zoon niet zo lang.
Hier ook huilen wanneer ze bij mannen op schoot zit, alleen niet bij haar eigen papa gelukkig. Maar mijn vader, broer, zwager, schoonvader. Ze lacht en speelt wel met ze maar op schoot no way.