8 Reacties

3 jaar geleden

Herkenbaar! Luna is 11 maanden en is nooit eenkennig geweest. De broer van mijn man, zodra ze die ziet wordt ze eenkennig. Maar als we haar bij hem opnschoot zetten begint ze ontzettend ontroostbaar te huilen! Geen idee waar dat vandaan komt!

3 jaar geleden

Ons dochtertje van 10 maanden heeft dat bij mijn stiefvader. Zodra ze hem al ziet is ze ontroostbaar en dit blijft de hele tijd als hij er is

3 jaar geleden

Ja hier ook opeens. Is bijna 10 maanden. Vooral mannen vind ze eng en is hiervoor altijd goed gegaan. Zal wss over gaan :)

3 jaar geleden

Ik las ooit dat je jouw kids nooit moet dwingen om bij iemand te gaan. Zo leren ze ook nee te zeggen als iemand ze wat aan wil doen. In ieder geval beter hun grenzen aan te geven. Hoe klein ze ook zijn, als het voor hen niet goed voelt, niet dwingen.

3 jaar geleden

Ja mannen, hard lachen, parfum, dat soort dingen triggert hier huilen

3 jaar geleden

Mijn zoon huilt ook bij vreemde mannen. Best al een lange tijd eigenlijk. Hoop dat het snel overgaat! Maar ik was zelf vroeger ook altijd bang voor mannen, totdat ik een jaar of 9 was nog wel.. hopelijk duurt het bij mijn zoon niet zo lang.

3 jaar geleden

Hier ook huilen wanneer ze bij mannen op schoot zit, alleen niet bij haar eigen papa gelukkig. Maar mijn vader, broer, zwager, schoonvader. Ze lacht en speelt wel met ze maar op schoot no way.

3 jaar geleden

Hier ook hetzelfde bij mannen (behalve papa)!