8 Reacties

2 jaar geleden

Ons zoontje was gisteren ook om kwart voor 5 wakker. We hebben heb gisteravond wat eerder naar bed gegaan en sliep vanmorgen tot 10 voor 6. Dat is al iets beter dus. Ben benieuwd wat hij de aankomende dagen gaat doen.

2 jaar geleden

Hier waren ze altijd tussen 6 en 7 wakker. Ivm mijn werk (zorg). Nu is het eigenlijk altijd 6 uur. Ze gaan gewoon om 7 uur naar bed soms zelfs eerder. Onze jongste van 17 maanden is ook naar 1 slaapje. Alleen maak ik hem wakker na 2 uur, dan slaapt hij snachts prima. Als ik hem langer laat slapen dan is hij vroeger wakker.

2 jaar geleden

Hier het zelfde sinds de klok uur terug is gegaan is mijn dochtertje ook elke ochtend rond half 6 wakker terwijl ik haar eerst elke dag om 7uur wakker moest maken omdat mijn oudste naar school moet, echt slopend 🙈

2 jaar geleden

Roza was voor heen rond half 8 wakker nu rond half 7 ,heb het idee dat ik er meer last van heb al roza, wij doen iedere dag wat extra tijd rekken om zo langzaam aan bij de huidige tijd te komen kwa eten bijvoorbeeld... in de avond proberen we de normale tijd aam te houden. Middag eten we wel wat eerder omdat ze dan het meest moe is en pas na het middag eten terug gaat slapen...

2 jaar geleden

bij ons ook ineens drama sinds 3 dagen. eerst was onze dochter altijd rond half 7 wakker, nu half 5-5 uur🙄. onze dochter doet nog altijd 2 slaapjes overdag, maar misschien moeten wij over naar 1 slaapje.

2 jaar geleden

Wij hebben dit ook gehad (iets minder vroeg - steeds 6 uur ipv normaal 7). We kwamen er achter dat het oververmoeidheid was. Zodra we af en toe weer 2 slaapjes toepasten werd het beter. Hopelijk heb je hier iets aan

2 jaar geleden

Wij ook om5 uur, maar gisteren twee slaapjes aangeboden ipv 1 en nu was het al 6 uur :)

2 jaar geleden

Van ons nu ook steeds om 5 uur door wintertijd ondanks dat we schema nu in nieuwe tijd aanhouden…. Vroeger of later naar bed brengen maakte niets uit biologische klok zit echt nog op oude tijd met wakker worden. Probeer haar er niet uit te halen maar ze blijft dan huilen en is gewoon echt te wakker om verder te slapen… Iemand nog tips?