24 Reacties

3 jaar geleden

Het lijkt me een heel handig pak. Maar de zomer komt eraan dan is het toch ...
Wij hebben hem ook, in de zomer kan hij inderdaad niet. Laatst had mijn zoontje hem ook aan met alleen kleding er onder en hij was nat van zweet🤭. Gisteren alleen een romper eronder gedaan en dat was perfect voor nu. In het pak zit een dun laagje fleece.

3 jaar geleden

Ik zou ook een ielm pak willen kopen voor mijn dochter. Maat 80 wordt langzaamaan te klein. Zou ze met maat 92 nog lang kunnen doen? Want we gaan nu richting de zomer dus het zou vooral voor de herst/winter zijn met af en toe een koudere dag in de zomer. Elke dag mis ik wel zo een pak aangezien het zo een koude lente is. Wat zouden jullie doen in deze situatie? Wel of niet al kopen (zijn nu in de aanbieding), welke maat? Dank!

3 jaar geleden

Ze zijn altijd in de aanbieding! Ik denk dat maat 92 prima is. Mijn dochtertje heeft sinds ze maat 74 maat 86 aan. Die is aan de ruime kant, dus kan ze hopelijk ook nog even mee vooruit.

3 jaar geleden

Reactie op Boukje88

Ik zou ook een ielm pak willen kopen voor mijn dochter. Maat 80 wordt langz ...
Ik denk dat maat 92 wel kan. Mijn dochtertje had maat 80 aan vanaf maat 68 en heeft toen die in de was zat en ze maat 74 droeg ook een maat 86 aangehad. Ging prima!