Het lijkt me heel leuk om alle mei-babies weer eens op een rijtje te zien! Heel benieuwd naar alle ontwikkelingen!
Plaats jij een foto van je kleintje? Noem dan ook:
• De geboortedatum 📅
• Een recente mijlpaal in de ontwikkeling waar je het meest trots op bent 💪🏻
Let op: elk kindje is natuurlijk anders. Dit topic is niet bedoeld om je teveel te richten op dingen die je kindje misschien nog niet kan en een ander kindje al wel. Het lijkt me gewoon leuk om te zien waar andere kindjes in de zelfde fase nu staan en dit met elkaar te delen.
-——————————————————
Ik zal het spits afbijten met mijn dochtertje Lexi.
Geboren op 18 mei.
Sinds kort zegt zij ‘mamama’ als ze op me af getijgerd komt en bij me wil zitten. Smelt 💕
Mika is geboren op 25-05. Kruipt, kan goed zitten en trekt zich overal aan op en al 6 tandjes. Afgelopen week 4 tanden boven doorgekomen. Vooral trots op hoe vrolijk en ontspannen hij altijd is. Echt een blij ei😍
Onze Jildou, geboren op 6 mei.. is een hele dag "aan". Heeft 6 tanden, vindt kruipen erg leuk, probeert te klimmen en te staan, maar dit lukt nog niet. Alles wat geen speelgoed is (wat er in overvloed is) is het mooist! Een echte ontdekker😅 een blij ei.
Onze vrolijke Loïs is 16 mei geboren en nu 8,5 maand. Ze zit zelfstandig en heeft nu 3 tandjes, is super nieuwsgierig en heel vrolijk : ze lacht de hele dag!
Kees is geboren op 16 mei en kan sinds vorige week tijgeren en zelfstandig zitten. Hij gaat het hele huis door en ontdekt ieder hoekje en gaatje. Houdt op die manier papa en mama ook lekker actief 😆
Kina, geboren 7 mei, brabbelt veel mamama en dada, zit stevig en tijgert erop los. Sinds dit weekend een 3e tandje doorgekomen. Zo leuk om te zien hoe elk kindje zijn eigen weg neemt 🥰
Dit is Céline van 21 mei, zit het liefst de hele dag. Praat volop gagaga (helaas nog geen papa of mama), laat veel scheet geluiden met haar tong uit haar mond en geeft kusjes met open mond terug.
Zwaait heel erg veel (te schattig) 🥰 en als ze gaat slapen dan zwaait ze naar buiten en wil ze de gordijnen dicht doen!
En zodra ze iets van eten ziet is mevrouw helemaal gefixeerd 🤣
Ray is van 19 mei 2020.
Hij is heel erg van het papapapapa, dadadadada, babababa. Nog geen mamamamama 🤣
Verder klapt ie in zijn handjes als ie muziek hoort, of als je het liedje gaat zingen 🥰