155 Reacties

3 jaar geleden

Milan, 01-06-2020💙 Deze kleine onderzoeker inspecteert alles wat hij ziet en tegenkomt. En hij ziet dan ook alles. Stilzitten op zn billen vind hij maar niets, zitten op zn knieën is vele malen leuker, want dan kan je veel makkelijker opstaan. Staan doet hij zelfstandig en met wat steun probeert hij al wat stapjes te zetten. Milan zit nooit stil, spelen en bewegen vind hij heerlijk😍

3 jaar geleden

Onze bink Damian van 11 mei. Bijna 9 maanden en zegt bewust 'mama' en 'buiten' en dan wijst hij ook naar buiten. Hij zegt ook 'daar' en wijst dan ook naar dingen. Hij tijgert als een gek door de hele woonkamer heen, hij kan op knieën en handen zitten maar snapt nog niet hoe je dan vooruit komt😅 Hij kan ook van ligpositie zitten dus we treffen hem vaak zittend aan in bed🤣 Heel knuffelig, echt een vrijdoos🥰

3 jaar geleden

Onze bink Damian van 11mei. Zegt al bewust 'mama', 'buiten' en 'daar'. Hij wijst dan ook naar de lamp of de foto's. Een echte knuffelkont. Ik word vaak helemaal afgelebberd door hem dat papa er jaloers van wordt🥰

3 jaar geleden

Guusje 10-05-20 Ze tijgert door het hele huis en probeert zich op te trekken en te kruipen. Ze kan zelfstandig zitten en heeft al 6 tandjes! 🥰🥰🥰

3 jaar geleden

Hier Sophie (en mama), geboren op 14 mei 2020. Ze kruipt het hele huis door en als ze zich kan vasthouden, gaat ze staan (box, tafel, bank...) En echte kletskous die de hele dag door papapa, jajajaja, tatatata zegt🥰 Mevrouw kan met d'r 4 tandjes eten als een bouwvakker. Alles gaat er in als zoete koek. Trots op mijn kleine meisje ❤️

3 jaar geleden

Wat een onwijs leuke fotos allemaal, en wat leuk om te lezen hoe al jullie prachtige kindjes zich ontwikkelen! 💕

3 jaar geleden

Onze Siem van 13 mei. Vandaag kreeg ik mijn eerste, bewuste, natte, heerlijke zoen van hem 🥰 Meer een lebber dan een kus maar wat voel je je dan geliefd ❤️

3 jaar geleden

Reactie op DDDEEM

Wat een onwijs leuke fotos allemaal, en wat leuk om te lezen hoe al jullie ...
Erg leuk topic! Idd erg mooi om te zien!

3 jaar geleden

Reactie op SRD_1990

Anna, 5 mei. Ze zit sinds twee weken stevig los, begint met achteruit tijge ...
Hahaha ik was even in de war door het leeftijdsbordje 😂 ik dacht; wat zit die baby goed voor 6 maanden! Tot ik me besefte dat ze m op z’n kop houd 🤦‍♀️

3 jaar geleden

Mannetje van 03-05. Wat gaat het ook snel. Hij tijgert super snel vooral als hij de deuren open ziet. Hij geeft kusjes. In het Turks zegt hij "geef , kom, papa, mama en als hij water wilt doet hij brr met zijn mond. Hij kan zelfstandig zitten en eet al sinds paar maanden zelf. Trots op mijn klijne ventje🥰🥰🥰

3 jaar geleden

Lua🥰 10-5-2020 Lua kruipt het hele huis door en trekt zich al overal aan op! Super knap! Zat zelfs als op de eerste trede van de trap! Alleen een hoop werk voor papa en mama🙈 Foto mag gebruikt worden

3 jaar geleden

Mijn zoon Zidane ook van 5 mei geboren op 10:57 Grijpt al een hele tijd van alles wat hij maar ziet kan niet stil liggen .. nouja met een heleboel afleiding. Kan zelfstandig zitten En kruipen en heel snel lopen in zo'n loopkarretje Zegt papa al een hele poos Begint nu met halve dagen creche Heeft een sterke wil En als hij niks heeft wat voor hem leuk of intressant is kan hij snel nerveus worden en boos Andere kant is het echt een knuffelbeer en een lache bekje 🙊 Ohja hij kan een high five geven maar ook een koopstoot lekker gek doen en hij ligt helemaal dubbel van het lachen gieren brullen💙

3 jaar geleden

En hier de foto Hij kan ook in zijn handjes klappen

3 jaar geleden

Ons mannetje is van 15 mei en trekt zich inmiddels overal aan op, en kan nu ook weer gaan zitten vanuit staan. Zit goed zelfstandig en is altijd ontzettend vrolijk en blij💙

3 jaar geleden

Even een speciale mijlpaal... ons zoontje van 19 mei 2020 heeft sinds een aantal dagen en duodenumsonde en dat doet hij echt geweldig! Ben zo trots op mijn kanjer, blijft onder alle omstandigheden zo'n vrolijk kereltje... ongelofelijk! Gelukkig is de sonde tijdelijk, om zijn maagje tot rust te laten komen. Over 2/3 weken wordt hij geopereerd aan zijn middenrifbreuk en kan hij hopelijk daarna weer alles eten wat los en vast zit zonder te spugen en zonder medicatie 💙🍀

3 jaar geleden

Reactie op LindavB

Even een speciale mijlpaal... ons zoontje van 19 mei 2020 heeft sinds een a ...
Ahh wat is hij dapper! 🤩

3 jaar geleden

Reactie op LindavB

Even een speciale mijlpaal... ons zoontje van 19 mei 2020 heeft sinds een a ...
Shirtje is ook helemaal voor hem gemaakt! Wat een toppertje

3 jaar geleden

Reactie op Summer2020

Shirtje is ook helemaal voor hem gemaakt! Wat een toppertje
Ja, was stom toeval dat hij die aan had, maar inderdaad!

3 jaar geleden

Kleine Maren van 01/06/20 was er vroeg bij met tandjes en zitten. Rollen en liggen vindt ze niet fijn, kruipen probeert ze, staan en voetjes verzetten gaat al goed. Verder krijg ik nu ook veel natte zoenen en zegt ze soms al eens mama en papa 🥰. Lieverdjes allemaal 😍

3 jaar geleden

Kleine Maren van 01/06/20 was er vroeg bij met tandjes (inmiddels 7) en zitten. Rollen en liggen vindt ze niet fijn, kruipen probeert ze, staan en voetjes verzetten gaat al goed. Verder krijg ik nu ook veel natte zoenen en zegt ze soms al eens mama en papa 🥰. Lieverdjes allemaal 😍