155 Reacties

3 jaar geleden

Matthew is geboren op 16 mei, kan sinds deze week zichzelf optrekken en staan in de box. Zelf ook helemaal blij dat het hem lukt. En kruipt al drie weken door het hele huis rond... Wat gaat hij hard 🤭🤭 en mama supertrots 😇. Leuke topic en supercute om al die baby's te zien 😍😍

3 jaar geleden

Reactie op Fraukel

Onze vrolijke Loïs is 16 mei geboren en nu 8,5 maand. Ze zit zelfstandig en ...
Wow wat een haar!!

3 jaar geleden

LUX 🤍10-05-2020 Kruipt de hele kamer door en loopt met alles wat die kan pakken haha zoals de kinderstoel of het tijdschriftenrek. 😅 Lekker eigenwijs maar is vooral heel vrolijk en sinds gister kan die zwaaien en kusjes geven 😍🥰

3 jaar geleden

Reactie op Wumi

Mijn dochter Nichole is van 9 mei, en ze begint eindelijk te leren hoe je d ...
Kun je mij vertellen hoe je dat doet? 😂

3 jaar geleden

Dit is Rayan geboren op 11 mei en kan zelfstandig zitten, kruipen en begint zich op te trekken. Hij kan ook al van buiklig terug zitten🥰 Zegt baba,dada, ma en jaja. Het gaat echt veel te snel.

3 jaar geleden

Reactie op Liefsvanmij

Kun je mij vertellen hoe je dat doet? 😂
Hahaha ze is dus niet de enige. Ik heb er de eerste keren steeds bij gezeten en zodra ze begon te trekken 'nee' gezegd en met der handje vasthouden aai bewegingen gemaakt. Is wat werk maar ze heeft het nu eindelijk door 🤣 en ze weet nu ook heel goed dat ze bij 'nee' iets fout doet, wat mooi meegenomen is! Nu kan ze gewoon naar de katten kruipen en aaien en hoef ik er niet steeds bij te zijn (als in binnen handbereik), want aaien vinden de katten prima maar haar trekken niet....

3 jaar geleden

Luna 07-05-2020🌙 is dol op details, lekker friemelen en ontdekken. Zit, kruipt, klimt, staat volledig met 1 hand los, trekt zichzelf op en laat zichzelf zakken (ook van de bank af etc), heeft 2 ondertandjes, kletst en lacht de hele dag door en geeft veel kusjes en knuffels. Ze is nu druk bezig met stapjes zetten adhv alles wat verschuifbaar is en omhoog komen zonder steun🥰

3 jaar geleden

Reactie op AnneliesvR93

Milan, 01-06-2020💙 Deze kleine onderzoeker inspecteert alles wat hij ziet ...
Geweldig hoe je hem omschrijft, precies mijn dochter ook.

3 jaar geleden

Louisa is van 4 mei, ze heeft nu 2 tandjes en vind tanden poetsen erg leuk, ze kruipt? Trekt zich op waar het kan en probeert dan stapjes te maken, ze zegt papa, mama en die en schud nee als ze iets niet wil.. of als wij zeggen; nee louisa dat mag niet he.. schud ze ook nee, heel komisch. Het gaat nu allemaal opeens zo snel, en met een paar maandjes zijn onze mei baby's alweer 1 😭. Geniet er van dames! Mijn oudste word dit jaar 15.. ik denk alleen maar waar blijft de tijd? Fijne dag vandaag🌸🌸

3 jaar geleden

Reactie op Fraukel

Onze vrolijke Loïs is 16 mei geboren en nu 8,5 maand. Ze zit zelfstandig en ...
Oh wauw wat een mooi bos haar..

3 jaar geleden

Fenne 29-05-2020. Onze diva! Wil geen moment missen, ook snachts niet 🥴 Ze kan al een behoorlijke tijd zelfstandig zitten, brabbelt erop los, schuift in haar achteruit het hele huis door, krijgt de slappe lach van haar broer, klapt mee met klap eens in je handjes en is een gigantische Bourgondiër! Kruipen, optrekken of zelfstandig gaan zitten vind ze niet nodig. Fenne heeft bedacht dat als ze lang genoeg 'roept' er toch wel iemand komt om te helpen🙈😅

3 jaar geleden

Reactie op Mellissa

Fenne 29-05-2020. Onze diva! Wil geen moment missen, ook snachts niet 🥴 Ze ...
Hahahaja zoë ook precies dit

3 jaar geleden

Aaron Sef, geboren op 12 mei. Nieuwste mijlpaal is zelfstandig los staan en steeds vaker ook los lopen. #megatrots

3 jaar geleden

Mijn zoon Kyano😁 geboren op 18 mei 2020. Ik ben trots op hem omdat, hij altijd vrolijk is en lief lacht en sindskort kan hij uit zichzelf zitten en tijgert hij over de grond 😜

3 jaar geleden

Dit is Zayn van 11 mei 🥰 Hij verkent al kruipend de woonkamer,heeft 7 tandjes en is dol op eten en knuffelen:)

3 jaar geleden

Onze deugniet is geboren op 16 mei. Sinds enkele weken geeft Roan lieve (soms harder dan bedoelde) kopjes als teken van knuffel/kus. Zo lief! 😍 Ook draait hij om zijn as op de grond en duwt zichzelf achteruit hihi. De laatste dagen lust hij steeds meer wat brood 😄 dat duurde even. Zo veel nieuwe vaardigheden in korte tijd en veel om trots op te zijn ♡

3 jaar geleden

Mijn kleine avonturier is van 20 mei. Staat voor alles open en is sociaal. Hij lacht naar iedereen en brabbelt graag met anderen. Hij is op het moment helemaal into zichzelf optrekken. Die van mij is ook dol op detaills, friemelt aan labeltjes, randjes, onderzoekt de voor-zij- en de achterkant van voorwerpen/speelgoed. En hij begrijpt al zoveel woorden en opdrachten.

3 jaar geleden

Frenkie is van 17 mei, is sociaal en kan heel goed zelf spelen. Ziet de kleinste dingen in kleding stukken ect. Wilt al beginnen met opstaan en dat lukt hem al aardig kan net pas een maand kruipen en merk dat die nu snel ontwikkeld met dingen. En het aller leukste hij geeft al lekker veel kusjes 😍

3 jaar geleden

Jip Marie, 23-5-20 (3 weken te vroeg) Lekker wijffie, altijd goede zin. Kan al redelijk zelfstandig zitten. Gekke dansjes van papa en mama zijn het allerleukste, soms voel ik mij gewoon een clowntje. Hahaha. En brabbelt er lustig op los, pfffff, mamama, papapapa, dadadada, lalalala, rrrrrrrr. Enzovoort.

3 jaar geleden

Onze nieuwe mijlpaal. Maar dan niet die van onze dochter, maar die van de hond. Hij gaat er rustig bij liggen en reageerde er niet op dat ze zijn pootje aanraakte! 🖤