155 Reacties
3 jaar geleden
Kees is vandaag voor het eerst helemaal zelf gaan staan! Supertrots 😍
3 jaar geleden
Dit is Ravi van 26 mei. Wisselt tijgeren af met kruipen. Trekt zich overal aan op maar durft nog niet terug. Kan zelfstandig zitten maar hij heeft niks met stil zitten dus is direct weer on the go.
En stopt nog steeds ALLES in zijn mond en kwijlt non-stop met of zonder doorkomende tandjes en is werkelijk een spons wil alles zien en aanraken. Erg leuk om te zien hoe hij 3 sec met iets bezig kan zijn😆 typisch Tweelingen denk ik dan....
3 jaar geleden
Mijn dochter kyana geboren 18 mei. Heeft in 3 weken tijd heel veel geleerd. Zegt mama , strek der armen uit om opgepakt te worden. Kruipt en trekt zich omhoog. Steek der armen uit om een handje te geven en als ze je handen vastheeft gaat ze staan en gaat dan hard lachen. Zoekt altijd het randje op en doet gekke dingen zoals op de foto.
3 jaar geleden
Mijn kleine Jada! Geboren op 15 Mei 2020. Wat gaat het toch hard, ik kan voort al lopen aan de hand en klets de oren van papa en mama s hoofd.💕
3 jaar geleden
Jaya-indy (5-5-2020) en haar grote vriend Baco....
Jaya-indy kan zich al optrekken aan alles waar ze zich maar aan op kan trekken, ze staat dan aardig stevig op haar voetjes, ze kruipt de kamer rond alsof ze Speedy Gonzalez is en geeft mama hele dikke slijmerige kusjes.... Zoooo leuk!💕🍀🙏🏻👏🏻
3 jaar geleden
Dochter lief Lenthe geboren op 22mei
Kan zelfstandig zitten & tijgert super! Ik kijk stiekem uit naar het kruipen..
3 jaar geleden
2 weken plaatste.je deze post en lees hem nu opnieuw......en dan denk ik terug aan 2 weken geleden en zag mijn berichtje......2 weken geleden lijkt al wel meer dan een maand geleden! Al die kleine stapjes die zich zo snel opvolgen! Groeispurtjes in mentale en fysieke ontwikkeling! Wat gaat het snel🥰
3 jaar geleden
Reactie op jannekedr
Dit is ons dochter Tess!! Geboren op 10-5-2020!!(specialere Moederdag cadea ...
Hier ook een dochtertje van 10-05!! Al mijn hele zwangerschap het gevoel gehad dat ik op moederdag zou bevallen 🥰
3 jaar geleden
Reactie op CindyvanP
Marck is van 8 mei en is morgen 9 maanden. Sinds kort trekt hij zich op aan ...
Wat een knapperd! En zo toevallig, onze dochter is ook van 8 mei en mijn man heet ook Marck met ck, zie je niet vaak!
3 jaar geleden
Jasmijn is geboren op 8 mei 2020.
Het liefst staat ze de hele dag te zwaaien! En sinds vorige week is ze helemaal geïnteresseerd in onze grasparkiet!