155 Reacties

3 jaar geleden

1ste carnaval foto

3 jaar geleden

Kees is vandaag voor het eerst helemaal zelf gaan staan! Supertrots 😍

3 jaar geleden

Reactie op Zoë Van Spitaels

1ste carnaval foto
Wat een poepie🥰

3 jaar geleden

Dit is Ravi van 26 mei. Wisselt tijgeren af met kruipen. Trekt zich overal aan op maar durft nog niet terug. Kan zelfstandig zitten maar hij heeft niks met stil zitten dus is direct weer on the go. En stopt nog steeds ALLES in zijn mond en kwijlt non-stop met of zonder doorkomende tandjes en is werkelijk een spons wil alles zien en aanraken. Erg leuk om te zien hoe hij 3 sec met iets bezig kan zijn😆 typisch Tweelingen denk ik dan....

3 jaar geleden

Mijn dochter kyana geboren 18 mei. Heeft in 3 weken tijd heel veel geleerd. Zegt mama , strek der armen uit om opgepakt te worden. Kruipt en trekt zich omhoog. Steek der armen uit om een handje te geven en als ze je handen vastheeft gaat ze staan en gaat dan hard lachen. Zoekt altijd het randje op en doet gekke dingen zoals op de foto.

3 jaar geleden

Mijn kleine Jada! Geboren op 15 Mei 2020. Wat gaat het toch hard, ik kan voort al lopen aan de hand en klets de oren van papa en mama s hoofd.💕

3 jaar geleden

Jaya-indy (5-5-2020) en haar grote vriend Baco.... Jaya-indy kan zich al optrekken aan alles waar ze zich maar aan op kan trekken, ze staat dan aardig stevig op haar voetjes, ze kruipt de kamer rond alsof ze Speedy Gonzalez is en geeft mama hele dikke slijmerige kusjes.... Zoooo leuk!💕🍀🙏🏻👏🏻

3 jaar geleden

Dochter lief Lenthe geboren op 22mei Kan zelfstandig zitten & tijgert super! Ik kijk stiekem uit naar het kruipen..

3 jaar geleden

Noa 9 mei 🌸.. Wil alleen nog maar stappen, stappen, stappen en dan mag ik alleen haar handjes vasthouden 🤣..

3 jaar geleden

2 weken plaatste.je deze post en lees hem nu opnieuw......en dan denk ik terug aan 2 weken geleden en zag mijn berichtje......2 weken geleden lijkt al wel meer dan een maand geleden! Al die kleine stapjes die zich zo snel opvolgen! Groeispurtjes in mentale en fysieke ontwikkeling! Wat gaat het snel🥰

3 jaar geleden

Reactie op Brie

2 weken plaatste.je deze post en lees hem nu opnieuw......en dan denk ik te ...
Bizar hoe snel het gaat ja! Hier is mevrouwtje vandaag voor het eerst zelf gaan staan 🤩 Geniet van al die mooie mijlpalen, want voor je het weet zijn ze groot pfff

3 jaar geleden

Ik ben Yasmin, geboren op 21-5-20 Ik rol overal naartoe en hou erg van details zoals labels en kruimeltjes op de grond. Ik ben elke dag heel vrolijk en brabbel de hele dag door. Zelf omhoog komen om te zitten kan ik nog niet maar dat ben ik wel elke dag aan het proberen☺️

3 jaar geleden

Dit is ons dochter Tess!! Geboren op 10-5-2020!!(specialere Moederdag cadeau kon ik niet wensen) sinds van de week begint ze aan de tafel en bank te lopen. Kruipen, zitten en staan ging mega snel( plusminus binnen 1 maand, rond de 6 a 7 maanden)

3 jaar geleden

14.05.2020🍯

3 jaar geleden

Reactie op jannekedr

Dit is ons dochter Tess!! Geboren op 10-5-2020!!(specialere Moederdag cadea ...
Hier ook een dochtertje van 10-05!! Al mijn hele zwangerschap het gevoel gehad dat ik op moederdag zou bevallen 🥰

3 jaar geleden

15-5-20 In een paar week tijd, zelfstandig zitten, staan en hij probeert ook steeds zelf stapjes te zetten 😍.

3 jaar geleden

Super leuk om te zien, die lieve snoetjes allemaal! 😍 Onze Merijn is van 21 mei en heeft de laatste week ook hard geoefend met zitten en staan. Langzaamaan begint hij ook stapjes te zetten 🥰 Daarnaast brabbelt hij je de oren van het hoofd... Dat heeft hij van geen vreemden 😅🙈

3 jaar geleden

Reactie op CindyvanP

Marck is van 8 mei en is morgen 9 maanden. Sinds kort trekt hij zich op aan ...
Wat een knapperd! En zo toevallig, onze dochter is ook van 8 mei en mijn man heet ook Marck met ck, zie je niet vaak!

3 jaar geleden

Jasmijn is geboren op 8 mei 2020. Het liefst staat ze de hele dag te zwaaien! En sinds vorige week is ze helemaal geïnteresseerd in onze grasparkiet!

3 jaar geleden

Mijn ❤️ Miron ! 21 mei en probeert al zelfstandig te staan ❤️❤️