155 Reacties

3 jaar geleden

Lexi, 18 mei. Nieuwe mijlpaal sinds een weekje! 🤗 Ik smelt echt, zoooo schattig dat staan op die korte beentjes 😩💕 Wat ik hier wel heel spannend aan vind is dat haar voetjes zulke gekke standen aan nemen: dubbel geklapte teentjes enzo... 🤷🏼‍♀️

3 jaar geleden

Ik maak elke maand een foto of dit kleed.. wordt steeds moeilijker 🤣🤣🤣

3 jaar geleden

Reactie op Cindy1986

Ik maak elke maand een foto of dit kleed.. wordt steeds moeilijker 🤣🤣🤣
Hahaha leuk he 😂 hier ook altijd op een kleed met een kaartje maar wordt inderdaad ook steeds meer een uitdaging!

3 jaar geleden

Reactie op Cindy1986

Ik maak elke maand een foto of dit kleed.. wordt steeds moeilijker 🤣🤣🤣
Ik ken het gevoel 😉 Sinds deze week trekt ze zich werkelijk overal aan op.

3 jaar geleden

Reactie op Cindy1986

Ik maak elke maand een foto of dit kleed.. wordt steeds moeilijker 🤣🤣🤣
Hahah ik heb hetzelfde kleed en hier vind ze de houten ring veel interessanter dan stil liggen 😂

3 jaar geleden

Minke 16-05 Ze kan zwaaien en klappen, zo gezellig 💜💜

3 jaar geleden

12 mei Yuna-mae :)

3 jaar geleden

Reactie op Ka Me

Super leuk om te zien, die lieve snoetjes allemaal! 😍 Onze Merijn is van ...
Waar is dat leuke vosje van!? ☺️😁

3 jaar geleden

Arunya 23-5 alweer bijna een jaar.. waar blijft de tijd.

3 jaar geleden

Mijn dochterje is van 30 mei en kan zich sinds een week zelfstandig optrekken 😊

3 jaar geleden

Chrisje 7 mei 2020 mijn flink kereltje zit al flink alleen . Loopt goed rond in loopwagentje . Speelt heel graag met de bal van pawpatrol . Is gestart met tijgeren en heel af en toe gaat het al buikschuvend vooruit 😜 .

3 jaar geleden

Mijn zoontje is van 9 mei en kan wel al goed zitten en probeert zn eigen nu alles op te trekken. Rollen doet die ook maar hij maakt nog niet echt aanstalten om te gaan kruipen 🙈

3 jaar geleden

Mijn zoontje van 6 mei, achter zijn loopkarretje aan en kruipen de hele dag. Los staan gebeurt ook al steeds vaker :)

3 jaar geleden

Kyann is van 18 mei 💙 kan goed zitten en probeerd zich nu steeds op te trekken aan de rugleuning van de bank 😍 verder is die erg lui, rollen, kruipen ho maar 🙈 maar hij klets de oren van ons hoofd.

3 jaar geleden

Waar is dat leuke vosje van!? ☺️😁
https://eenvrolijkekinderkamer.nl/houten-bomen-takken/muursticker-babykamer-tak-vosje-hangmat-bruin#intro Leuk is 'ie, hè! Vorig jaar voor mijn verjaardag (april) gekregen 🥰 Nog steeds heel blij mee!

3 jaar geleden

Ik denk eigl niet dat ik hier nog mag posten. Ons Louise was voorzien voor 11 mei 2020 maar is onverwacht prematuur geboren op 4 maart. Ze begint stilaan te poepschuiven en zegt de hele dag “nanana of mamama” 🥰

3 jaar geleden

Reactie op Enilehtac

Ik denk eigl niet dat ik hier nog mag posten. Ons Louise was voorzien voor ...
Natuurlijk wel! Wat een knap kindje!🥰

3 jaar geleden

Mijn meisje van 17 mei💕 Waar ik het meest trots op ben is dat ze al redelijk goed kruipt, met hulp kan staan en heel goed haar omgeving in de gaten heeft🥰 Een mama mijlpaal is dat ze al zo'n 10 maanden bv bij mij drinkt! 💕

3 jaar geleden

Reactie op BelandaKecil

Mijn meisje van 17 mei💕 Waar ik het meest trots op ben is dat ze al redeli ...
Foto is alleen voor op dit forum bedoeld. Niet voor andere doeleinden 😉

3 jaar geleden

Reactie op yasmine1988

Isra 15 mei. Kruip al sinds 7 maanden, kan zelf al goed eten, altijd vrolij ...
Mag ik vragen waar dat jasje van is?😍