10 Reacties

3 jaar geleden

Ik zou vooral een spray voor de kleine tegen muggen en andere insecten niet vergeten, daar het op de camping op een veld nogal verschrikkelijk vol kan zitten met die dingen. Neem kwa speelgoed gewoon een tas met zijn of haar favorieten mee en het liefst plastic ( krijg je bij viezigheid snel schoon) , een bal, mini zwembadje om lekker op te zetten, blokkentoren. Wij zijn een paar weken geleden naar de camping geweest, al dan niet gecampeerd maar in een chalet gezeten. Wij hadden vooral heel veel kleding en muggen spray nodig 🤣💕. Veel plezier

3 jaar geleden

Ze hebben bij de zeeman voor 8b euro een zand en water speeltafel. Die hebben wij mee. Verder pakken wij zo'n ikea kinderstoel mee..... heel veel kleding en een hele berg andere troep voor ons zelf😉 wij hebben daarvoor standaard een lijst waar alles opstaat. Waar gaat de reis heen?

3 jaar geleden

Reactie op Patricia VhW

Ze hebben bij de zeeman voor 8b euro een zand en water speeltafel. Die hebb ...
Wat een goeie tip! Ik kan hem online niet vinden. Heb je een linkje?

3 jaar geleden

Wat een goeie tip! Ik kan hem online niet vinden. Heb je een linkje?
Nee dat niet maar dit is deel 1

3 jaar geleden

En deel 2

3 jaar geleden

De reis gaat niet zo ver, we blijven in Nederland. Gaan naar Noord Limburg. Mochten we iets vergeten zijn dan is het dus makkelijk bij te halen, maar heb uiteraard liever gewoon vakantie ;-)

3 jaar geleden

Reactie op Wen-25

De reis gaat niet zo ver, we blijven in Nederland. Gaan naar Noord Limburg. ...
Dat snap ik heel goed......

3 jaar geleden

Fijne vakantie 🌞

3 jaar geleden

Het deryan tentje gaat mee en we hebben een watertrolley van de action kunnen we zo inklappen en meenemen in de vouwwagen. Wij gaan ook naar limburg❤

3 jaar geleden

Wij hebben ook een deryan tentje tweedehands gekocht. Even thuis oefenen zodat onze dochter er aan kan wennen en dan kan ze heerlijk naast ons slapen in haar eigen tentje. Ook nemen we de ikea kinderstoel mee die kan je makkelijk uit elkaar halen en meenemen. We hebben ook een Outdoor pak van Ielm voor haar dan kan de sochtends als het wat kouder is ook lekker buiten spelen. Verder speeltjes van thuis. Duplo en de magneetdiertjes van SmartMax. Ook potloden en bij de Hema hebben we een waterkleurboek gekocht kan ze verven zonder geklieder. Ideaal als het slecht weer is buiten