36 Reacties

3 jaar geleden

Die van mij die had vreselijk veel interesse in onze glazen dus we gaven haar steeds een slokje van ons glas. Had eerder de munchkin beker geprobeerd maar die begreep ze niet. Tot ongeveer een weekje nu drinkt ze zelf uit de minchkin beker. Ik denk dat je kindje het zelf wel aangeeft als hij er klaar voor is. En anders gewoon elke keer blijven aanbieden en ineens begrijpt hij het !

3 jaar geleden

Ik heb een nuk-tuitbeker. Doe er een beetje gekolfde melk in om te oefenen. Meneertje is nogal nieuwsgierig dus probeert het wel, en dan komt zn lievelingsdrinken eruit. Op die manier vind hij het leuk en leert hij er vanzelf uit drinken

3 jaar geleden

Hier weet hij wel hoe er water uit de munchkin komt maar hij houdt zijn mond open waardoor bijna alles er weer uitstroomt en hij zeiknat wordt. Hij vindt het hilarisch, ik iets minder haha

3 jaar geleden

Ik heb vandaag deze gekocht. Het gaat nog moeizaam maar dat is een kwestie van wennen denk ik!?

3 jaar geleden

Mijn zoontje van mei weigert ook de fles, en niet meer thuis geoefend sinds de lock down🙈 oepsss. Dus nu maar oefenen met drinken uit een beker met oortjes zodat hij hem ook kan vasthouden. Ik doe er yoghurt in, dat is wat dikker zodat hij kan oefenen met de juiste mond motoriek voor het drinken zonder onwijs te knoeien 🤗

3 jaar geleden

De rechter gebruiken we het meest. De beker met neus uitsparing van Difrax is ook fijn!

3 jaar geleden

Na alles geprobeerd te hebben, werkt deze beker het beste voor mijn zoontje van 8 maanden. Hij kan nu zelfstandig drinken, het hoofdje hoeft niet gekanteld te worden en hij vind het heel leuk. Echt een aanrader!

3 jaar geleden

Deze eerste gebruiken wij het meeste. In sommige etos filialen is deze te koop. https://www.google.com/search?safe=strict&client=ms-android-xiaomi-rvo3&sxsrf=ALeKk00VzA7jkNv0cSd0pytyqdudoEspCw%3A1612032088797&ei=WKgVYPacMMedsAfm16zQDQ&q=nutrilon+beker+etos&oq=nutrilon+beker+etos&gs_lcp=ChNtb2JpbGUtZ3dzLXdpei1zZXJwEAMyBggAEBYQHjIFCCEQoAE6BAgAEEc6BAgjECc6BQgAEM0COgQIIRAVOgIIADoHCCEQChCgAVDiFliLMWDqNWgAcAF4AIAByQGIAcAKkgEFMy43LjGYAQCgAQHIAQjAAQE&sclient=mobile-gws-wiz-serp#imgrc=Yrdvh-5cvjtcVM We wisselen hem af met deze. Ook een fijne beker! https://www.etosdrogistonlineassen.nl/webshop/difrax-oefenbeker-meisje-1st/

3 jaar geleden

Na dit filmpje te hebben gezien ben ik met een klein glaasje gaan oefenen. En ze kan het bijna zelf! Zo leuk om te zien wat ze al zelf kunnen. Mijn dochter is bijna 8 maanden. We hebben ook een munchkin maar die snapt ze nog niet. https://youtu.be/7S7ozOzXmfE

3 jaar geleden

Uit de nubby beker drinkt ze goed en zelfs als ik een gewoon glas vasthoud dan kan ze daar goed uitdrinken 😊

3 jaar geleden

Ik heb sinds hij 6.5 maand was een beker van avent met rietje omdat de mijne ze ook weg duwde nu drinkt hij top merk dat hij dit liever heeft en uit een glas drinken heb ik vaak geoefend al.

3 jaar geleden

Sinds gister drinkt ze goed uit de 360 graden van munchkin! Heeft echt even geduurd, maar heb haar bij me genomen en haar bij mij gelegd zoals ze een flesje drinkt en in een x had ze het door!

3 jaar geleden

Reactie op MK-89

Sinds gister drinkt ze goed uit de 360 graden van munchkin! Heeft echt even ...
Goeie tip! Ga ik ook een proberen want hier wil het nog niet echt. 🙈