55 Reacties

3 jaar geleden

Ik ben helemaal fan van Dirkje. Daarnaast koop ik de basics bij de Hema, dus de rompers en de slaapzakken enzo. Vind dat de prenatal ook vaak leuke dingetjes heeft, maar daar vind ik de kwaliteit niet altijd even goed

3 jaar geleden

Hier een jongens moeder 🙋🏼‍♀️. Ik vind de keuze voor meisjes zoveel uitgebreider dan voor jongens.. 😩 Leuke tips zijn welkom!

3 jaar geleden

Petite_zara op instagram heeft hele schattige dingetjes en als je wat meer merk kleertjes wil childsplayclothing, zelf geshopt bij babyshop.com zit in zweden maar versturen ook naar NL en verder Zara zara zara 😍 die hebben echt de leeeukste kleertjed

3 jaar geleden

www.babystyling.nl heeft voor jongens ook hele leuke kleding

3 jaar geleden

Hema , zeeman , wibra, primark h&m prenatal ik kom altijd terug met leuke dingen voor me zoontje soms te veel 🙈🙈🙈

3 jaar geleden

Kleertjes.com heel veel merken en ook vaak sale.

3 jaar geleden

Ik shop meestal online en koop vaak kleding van Noppies en Feetje, vooral omdat het wat smaller valt.. Onze zoon is nogal smal in zn taille. Het is alleen wel een stuk duurder dan de Hema en zeeman..

3 jaar geleden

Kiabi.nl heel betaalbaar en net even anders. Prijskwaliteit vergelijkbaar met zeeman /Hema

3 jaar geleden

Ik ben erg fan van Zara. Ook koop ik wat duurdere merkjes, fijnere stofjes en goede kwaliteit, phil&phae, konges slöjd, marmar copenhagen. Ja best een uitgave maar ik verkoop ze weer voor bijna nieuw prijs dus in dat opzicht is het dure dan ook weer niet duur.

3 jaar geleden

Via Instagram, kastjevan....

3 jaar geleden

Reactie op Elskapinga

Ik ben erg fan van Zara. Ook koop ik wat duurdere merkjes, fijnere stofjes ...
Waar verkoop je ze? Vinted ook?

3 jaar geleden

Wij kopen vaak bij HEMA. Ik kom altijd met teveel thuis

VRIEND

3 jaar geleden

Ik koop vrijwel alles op Vinted! Mooiste merkjes (oa Petit Bateau, Noukie’s) voor echt meer dan prima prijsjes. Ik let er natuurlijk wel altijd op dat het nog hele goede kwaliteit is.

3 jaar geleden

H&m, next direct,

3 jaar geleden

Gymp is mijn favo merk!

3 jaar geleden

Reactie op Wauwie

Ter aanvulling op wat al geroepen is: Limango! Site voor merken met korting ...
Ik vind Limango ook heel fijn ja! Verder veel H&M en Hema en Noppies (uit de Noppies outlet die 2x per jaar online is).

3 jaar geleden

Waar verkoop je ze? Vinted ook?
Jaa Vinted. Heb er nu niets meer op staan maar komt binnenkort weer wat op te staan!

3 jaar geleden

Z8 en Tumble ‘n dry zijn hier favoriet!

3 jaar geleden

Primark!!

3 jaar geleden

Ik heb een hele hoop babykleertjes (jongen) voor een mini prijsje te koop staan op Vinted. Ook veel nieuw of maar een enkele keer gedragen! Ons zoontje heeft zoveel gekregen dat hij noet eens alles aankon! 🙈 Mocht iemand interesse hebben, je kunt mij vinden als je zoekt op Snooze7891 🤗