55 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Eva L

Ik koop vrijwel alles op Vinted! Mooiste merkjes (oa Petit Bateau, Noukie’s ...
Ik heb ook een hoop kleertjes te koop op Vinted. Je kunt mij vinden bij de leden als je zoekt op Snooze7891. Misschien zit er iets voor je tussen! 😊

3 jaar geleden

De Primark heeft echt te gekke kleertjes!

3 jaar geleden

Reactie op WendyRianne

De Primark heeft echt te gekke kleertjes!
Nou normaal wel maar nu bij dr onze alleen Disney.... ik heb zo hekel An Disney kleding van bambi enz

3 jaar geleden

Reactie op Lindsay1

Ik heb ook een hoop kleertjes te koop op Vinted. Je kunt mij vinden bij de ...
Haha heb een legging bij je gekocht voor mezelf 😁👍🏻

3 jaar geleden

La redoute is een leuke website 🤗

3 jaar geleden

Ik kijk ook weleens bij prenatal of schattigebabykleertjes.

3 jaar geleden

Wij huren kleertjes via Bieby.nl. denk dat het niet per se goedkoper is, maar vind het superleuk om te wisselen. Heb nu 8 weken lang 4 setjes (broek en trui) en een paar slofjes en betaal daar 60 euro voor. Is wel dure merkkleding

3 jaar geleden

Ik heb wat leuke kleertjes gekocht op vinted. Veel babykleren worden maar een aantal keer gedragen.. zonde om alles nieuw te kopen. Ik verkoop veel kleertjes die ik zelf nieuw heb gekocht ook weer via vinted.. Mijn vinted is: kimvw1995

3 jaar geleden

Ik ben mijn Vinted aan het uploaden. Veelal meisjes kleding maar soms ook uni sex. Wellicht te klein voor jullie kleintjes maar misschien voor kennissen/familie/vrienden. Jullie kunnen mijn account vinden op elskapinga

3 jaar geleden

Kleertjes.com of jayno. Daar staat allerlei merk kleding op en ik haal het vaak in de uitverkoop. Toch kwaliteit maar wat goedkoper

3 jaar geleden

Bytessnoa.nl vind ik super leuk!

3 jaar geleden

Www.Spruitjesfabriek.nl

3 jaar geleden

Ik verkoop via Vinted. Leuke merkkleding voor jongens en unisex. 😊 Mijn vinted is Snooze7891

3 jaar geleden

Otensien.nl heeft leuke kleertjes! En fijne aanbiedingen 🙂