27 Reacties

2 jaar geleden

Pampers premium protection pants helpen hier heel goed, sinds dien niet meer nat! Ze slaapt hier veel op haar buik en deze broekjes zijn aan de voorkant ook nog net iets hoger

2 jaar geleden

Ik heb deze topic van de week ook geopend . Ik heb precies het zelfde probleem heb nu al van alles geprobeerd. En had nu luierbroekjes gehaald maar dat is volgens mij meer voor kinderen die overdag al zindelijk zijn alleen s nachts niet . Gister voor eerst ge gebruikt maar toch rond 22:30 ze luier gecontroleerd en vervolgens toch een andere luier om gedaan en alsnog een beetje nat in de ochtend. Ik heb het met meerdere luiers dat hij door lek

2 jaar geleden

Wij gebruiken de Kruidvat broekjes een maat groter dan die ze overdag draagt. En ze is tot nu toe niet meer nat geweest.

2 jaar geleden

Reactie op van010

Ik heb deze topic van de week ook geopend . Ik heb precies het zelfde probl ...
O sorry ik was al aan het zoeken heb het niet gezien... zal die andere is proberen die premium protection. Ik verschoon haar ook als ik zelf ga slapen maar ja vind het zo snue

2 jaar geleden

Reactie op van010

Ik heb deze topic van de week ook geopend . Ik heb precies het zelfde probl ...
Ik had die broekjes van huggie dry gehaald . Ik denk dat ze wel oke zijn maar had toch voor de zekerheid een andere gebruikt omdat ze zo dun zijn

2 jaar geleden

Wij gebruiken luier broekjes maat 6+ voor de nacht, perfect geen problemen

2 jaar geleden

Reactie op Kellyvdb

Wij gebruiken luier broekjes maat 6+ voor de nacht, perfect geen problemen
Van de kruidvat!

2 jaar geleden

Reactie op Kellyvdb

Wij gebruiken luier broekjes maat 6+ voor de nacht, perfect geen problemen
En woelt de jouwe ook in bed ? De mijne gaat van buik naar rug naar zijkant en weer opnieuw

2 jaar geleden

Is het misschien een idee om een wasbare nachtluier te gebruiken? Die kunnen vaak heel wat aan, en lekken meestal minder. Je kunt een probeerpakket huren bij bijvoorbeeld luierhoek.be, dan kun je uitproberen wat bij jullie past.

2 jaar geleden

Reactie op Lisaas

En woelt de jouwe ook in bed ? De mijne gaat van buik naar rug naar zijkant ...
Jaa, op zn kop en weer terug 😂

2 jaar geleden

Reactie op Kellyvdb

Jaa, op zn kop en weer terug 😂
Hoeveel weegt jou kindje ik heb maat 4 a 5 want ze is net geen 9 kilo

2 jaar geleden

Reactie op SuusvW

Is het misschien een idee om een wasbare nachtluier te gebruiken? Die kunne ...
Dankjewel

2 jaar geleden

Mijn zoontje gaat ook het hele bed door en blijft droog met de Woezel en Pip (Etos) luiers

2 jaar geleden

Ik lees ook mee, alle tips al geprobeerd

2 jaar geleden

Mijn zoontje gaat ook het hele bed door en blijft droog met de Woezel en Pi ...
Bij mijn zijn dit inderdaad ook echr de enige waar onze Ook droog bij blijft. Altijd pampers premium van maar 5 naar 6 overgestapt voor de nacht dan werd huj huilend wakker s nachts omdat alles nat was. Met woezel en pip maat 5+ kurk droog van 19 uur tot soms 8 uur

2 jaar geleden

Reactie op Lisaas

O sorry ik was al aan het zoeken heb het niet gezien... zal die andere is ...
Ja vind dat soms ook vervelend en meestal geef ik dan zelfs nog heel klein flesje van 60 ml zodat ie weer goed in slaap val.tenzij die door slaapt. Maar ik Verschoon hem niet altijd ik voel meestal even

2 jaar geleden

Mijn zoontje gaat ook het hele bed door en blijft droog met de Woezel en Pi ...
Hier had ik een abbo op maar die heb ik afgezegd met deze luiers was hij klets net in de ochtend . En toevallig las ik een stukje op mama plaats waar zoveel mensen op reageerde die precies het zelfde hadden

2 jaar geleden

Reactie op Lisaas

Hoeveel weegt jou kindje ik heb maat 4 a 5 want ze is net geen 9 kilo
Hier wel een flinke jongen van 13.5kg maar wij gebruiken deze maat echt al een hele tijd. Je hebt kleinverpakkingen, misschien is dat iets om te proberen. Hij drinkt nog 170 melk voor t slapen en slaapt ong van 7 tot 7

2 jaar geleden

Hier helaas ook regelmatig een nat jongetje 's morgens. Is 13 kilo en gebruiken nu baby dry broekjes maat 6.. ook alles geprobeerd dus ik weet het ook niet meer. Zo sneu om bijna elke ochtend nat wakker te worden😔

2 jaar geleden

Een wasbare (nacht)luier met wolbroek werkt bij ons al-tijd. Maar mocht je geen wasbaar willen proberen, zou je ook alleen een overbroekje kunnen doen over de luier die je nu gebruikt.