7 Reacties

3 jaar geleden

Ik denk dat het gewoon nog eventjes heel onregelmatig kan zijn 😊 Ik heb tot 6 maand bv gegeven, dochtertje is nu 8 maand en nu voor de eerste keer echt mijn menstruatie al voor 3 dagen. Maar heb ook een aantal keer zeer lichte bloedingen gehad waarbij ik steeds dacht dat ze gingen doorkomen. Alles moet nog wat zn weg vinden denk ik 😊

3 jaar geleden

Ik geef nu 8mnd bv vanaf week 7 aan de minipil en nu al 4 weken lang lichtbloedverlies en af en toe een dag wat meer. Word er gek van😅

3 jaar geleden

Ik geef nu bijna 8 maanden borstvoeding en nog steeds niet ongesteld. Ben ook heel benieuwd wanneer dit weer gaat komen enzo Komt door de borstvoeding dat ik nog best volop geef, maar wel benieuwd.

3 jaar geleden

Ik geef nu al 8 maanden borstvoeding en ik had een lichte bloedverlies na 6 weken van mijn bevalling. En nu sinds zondag mijn eerste menstruatie had al een paar dagen buikpijn.

3 jaar geleden

Reactie op Baby O

Ik geef nu 8mnd bv vanaf week 7 aan de minipil en nu al 4 weken lang lichtb ...
Ja vervelend hè met die pil 😬

3 jaar geleden

Menstruatie kan nog heel lang onregelmatig blijven. Geef je lichaam even tijd! Zowel bij de oudste als nu volledig bv. Bij de oudste was ik na 3 maanden ongesteld en direct regelmatig. Dit keer pas met 7 maanden voor het eerst, en de tweede keer kwam ook later dan ik van mijn cyclus gewend ben. Alles is mogelijk dus.

3 jaar geleden

Ja vervelend hè met die pil 😬
Ja echt om gek van te worden😅