29 Reacties

3 jaar geleden

Half geroosterd boterhammetje met margarine Omelet met gekookte rijst van g ...
Nee kom maar door hoor, fijn en leuk te zien! Is dit lunch of diner?

3 jaar geleden

Reactie op Charlotte31

Nee kom maar door hoor, fijn en leuk te zien! Is dit lunch of diner?
Dit was lunch!

3 jaar geleden

Onder wat wij als diner eten en boven aangepaste versie voor onze zoon. Wrap met paprika, boontjes, ui, knoflook en tomatenpuree. Pasta met een klein beetje groene pesto en hamburger. Voor onze zoon 1 wrap, in stukjes gesneden. Hij krijgt het hele bordje en een vork. Maar meestal gebruikt hij zijn handen. Dobbeltje hamburger krijgt hij van mijn bord :)

3 jaar geleden

Onder wat wij als diner eten en boven aangepaste versie voor onze zoon. Wra ...
Hier ook eentje die dol is op wrap! Geven wel de stukjes wrap een beetje gefaseerd want anders propt hij alle stukjes tegelijkertijd in zijn mond 馃槃

3 jaar geleden

Tosti! 1 boterham voor baby, 2 voor mama. Belegd met: tomatenpuree, kidneybonen, dun plakje kaas, italiaanse kruiden Ik geef stukje voor stukje want hij vindt het te lekker

3 jaar geleden

Quinoa koud, met gekookte bieten, koud, feta paar blokjes, komkommer blokjes, amandelboter ( mama een handje amandelen ) en een beetje olijfolie en gemalen peper. Bordje leeg! Kindje nu 14 maanden

3 jaar geleden

Quinoa koud, met gekookte bieten, koud, feta paar blokjes, komkommer blokje ...
Dit was lunch, maar met restjes van het avondeten van gisteren

3 jaar geleden

Quinoa koud, met gekookte bieten, koud, feta paar blokjes, komkommer blokje ...
Heel lekkere en gezonde dingen maak je! Leuk om te zien!

3 jaar geleden

Reactie op Charlotte31

Heel lekkere en gezonde dingen maak je! Leuk om te zien!
Sommige dingen zoals die amandelboter vind ik eigenlijk heel duur, maar de pot is nu al zo'n drie maanden in gebruik dus dan vind ik het weer meevallen 馃檲 We eten ook heel vaak gewoon een boterham hoor 馃 maar als we restjes hebben van het avondeten probeer ik voor de lunch altijd wat creatiefs. Heb een eigen bedrijf aan huis dus moet mezelf af en toe verplichten om pauze te nemen dus doe ik dit soort dingen 馃榿