32 Reacties

3 jaar geleden

Hier vandaag ook 10.maanden

3 jaar geleden

Oh dit had ik zelf precies zo kunnen schrijven ❤️ hier volgende week 10 maand

3 jaar geleden

Ons draakje is ook alweer 10,5 maand oud! Het gaat gewoon echt veeeeeel te snel!

3 jaar geleden

Volgende week 11 maanden, de tijd vliegt voorbij! Leuk dat ze zo van die megasprongen maken, maar zo verdrietig kan ik soms worden dat mijn kleine baby geen baby meer is..

3 jaar geleden

Nouh dat dus! Iedereen kijkt zo uit naar z’n ontwikkeling en ik denk: hallo hij is maar zo kort baby 😭 En ik vind het zo spannend hoor als ik andere moeders hoor en dan denk ik huuuh zover zijn wij nog niet 😅

3 jaar geleden

20 maart 10 maanden. Gaat heel hard! Die van mij doet al vanalles staat, zit , kruipt, kletst, is Lief en stout. Maar mama zeggen ho maar.... 🙄 geniet van jullie aller grootste liefdes 💞

3 jaar geleden

5 maart 10 maanden geworden 💗 mijn aller grootste liefde 💗

3 jaar geleden

Heel herkenbaar. Ik voel me ook zo gelukkig dat het ons nog gegund is (ik ben 37), ik klap echt uit elkaar van liefde als hij me een kusje (nou ja, lebber) komt geven😍 Geniet ervan!!!

3 jaar geleden

Bizar hè! 🥺

3 jaar geleden

Heel herkenbaar. Ik voel me ook zo gelukkig dat het ons nog gegund is (ik b ...
Dat heb ik ook met mijn 38 jaar 😅

3 jaar geleden

Mooiste wat er is ❤️ mama zijn! ❤️

3 jaar geleden

Absoluut het mooiste wat me is over komen. We lopen over van liefde 🥰 bijna 1 jaar! 😱

3 jaar geleden

Zo gelukkig met mijn meisje en zo trots op haar hoe ze is! Maar soms ook heel verdrietig dat het zo snel gaat, ze echt geen newborn meer is en zo kan ik nog even doorgaan. Die onvoorwaardelijke liefde is zo intens, ik ben ontzettend dankbaar die te mogen ervaren en gun dat iedereen!💖

3 jaar geleden

Heerlijk al die liefde hier 😍😍😍

3 jaar geleden

Inderdaad alweer 10 maanden!! Vorig jaar deze tijd ging ik al met verlof omdat ik bekkeninstabiliteit had, inmiddels een paar weken gewerkt ( door de lockdown zit ik nog steeds thuis ) Zou wel weer graag een paar dagen per week willen werken, maar ik ben zoooo dankbaar voor alle extra tijd die ik heb gehad en nog steeds heb.. zo leuk om mijn dochter te zien opgroeien van hulpbehoevende baby tot nu ‘alles zelf doen’ bijna dreumes 🥰🥰🥰

3 jaar geleden

Nou he, het is het mooiste wat er is🤗💛

3 jaar geleden

Niet normaal hoe intens de liefde voor zo’n klein mensje kan voelen he?!

3 jaar geleden

Precies 10 maanden vandaag! Wat een lief boefje. Zou nooit meer zonder kunnen. 💕

3 jaar geleden

Onze tweeling was gisteren ook 10 maanden 😍😍

3 jaar geleden

Vandaag precies 10 maanden 🥰 Zoveel liefde! Wat is het om gevlogen 😱