32 Reacties
3 jaar geleden
20 maart 10 maanden. Gaat heel hard! Die van mij doet al vanalles staat, zit , kruipt, kletst, is Lief en stout. Maar mama zeggen ho maar.... 🙄 geniet van jullie aller grootste liefdes 💞
3 jaar geleden
Heel herkenbaar. Ik voel me ook zo gelukkig dat het ons nog gegund is (ik ben 37), ik klap echt uit elkaar van liefde als hij me een kusje (nou ja, lebber) komt geven😍
Geniet ervan!!!
3 jaar geleden
Zo gelukkig met mijn meisje en zo trots op haar hoe ze is! Maar soms ook heel verdrietig dat het zo snel gaat, ze echt geen newborn meer is en zo kan ik nog even doorgaan. Die onvoorwaardelijke liefde is zo intens, ik ben ontzettend dankbaar die te mogen ervaren en gun dat iedereen!💖
3 jaar geleden
Inderdaad alweer 10 maanden!! Vorig jaar deze tijd ging ik al met verlof omdat ik bekkeninstabiliteit had, inmiddels een paar weken gewerkt ( door de lockdown zit ik nog steeds thuis )
Zou wel weer graag een paar dagen per week willen werken, maar ik ben zoooo dankbaar voor alle extra tijd die ik heb gehad en nog steeds heb..
zo leuk om mijn dochter te zien opgroeien van hulpbehoevende baby tot nu ‘alles zelf doen’ bijna dreumes 🥰🥰🥰
3 jaar geleden
Precies 10 maanden vandaag! Wat een lief boefje. Zou nooit meer zonder kunnen. 💕