32 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Fraukel

Vandaag precies 10 maanden 🥰 Zoveel liefde! Wat is het om gevlogen 😱
Wat een mooi meisje en wat een bos haar!😍

3 jaar geleden

Reactie op Fraukel

Vandaag precies 10 maanden 🥰 Zoveel liefde! Wat is het om gevlogen 😱
Wat een bos met haar heeft ze! 😍

3 jaar geleden

Mijn zoontje heeft het klappen ontdekt. Ben echt zo trots hahahaha. Maar wat moet ik nu ook vaak denken aan het begin van de lockdown. Hoogzwanger alleen met mijn man thuis. Man wat was het pittig. Mijn familie die mij had opgegeven voor all you need is love 😂😂😂 babyshower niet door. Man wat een verdriet toen ik dat hoorde 😂

3 jaar geleden

En idd bijzonder je kindje zoveel gezien te hebben! Daar zal ik ook altijd dankbaar voor zijn!

3 jaar geleden

Kees is vandaag ook 10 maanden! Het vliegt echt voorbij, gisteren nog samen met vriendlief de newborn foto's zitten bekijken en ons realiseren dat we alles goed in ons moeten opnemen, voor je het weet vliegen ze alweer uit. Zo trots op mijn mannetje 🥰😍

3 jaar geleden

Reactie op sara2020

Mijn zoontje heeft het klappen ontdekt. Ben echt zo trots hahahaha. Maar wa ...
Wauw! Die krullen 😍

3 jaar geleden

Reactie op sara2020

Dat heb ik ook met mijn 38 jaar 😅
Dat heb ik ook met mijn 44 jaar 😱😜

3 jaar geleden

Reactie op patsystone

Dat heb ik ook met mijn 44 jaar 😱😜
Ik ook met mijn 41 jaar, na veel tegenslag toch nog het geluk. ❤️

3 jaar geleden

💙💙 wát mooi en bijzonder hè 😍 Ik sta er ook iedere dag maar vooral iedere maand bij stil.. 10 maanden geleden alweer gingen wij vandaag naar het ziekenhuis om onze zoon te halen! Het werd een keizersnede maar dit is met stip de mooiste en fijnste operatie ever 😍 Hoe bijzonder mooi!! Geniet van jullie wondertjes.. dat ga ik vandaag ook weer extra doen 🥰

3 jaar geleden

Reactie op sara2020

Mijn zoontje heeft het klappen ontdekt. Ben echt zo trots hahahaha. Maar wa ...
Die van mij wou mij ook opgeven voor all you need is love. Maar ik zit nu ook echt te kijken deze week. Weetje nog dat je ouders niet mochten kijken enz.. ons dropje was al 1 maand oud en toen mocht pas mijn moeder kijken. Was het ook nog ramadan dus zat ik heel vaak alleen met mijn kleintje. Hey was best wel even pittig

3 jaar geleden

Die van mij wou mij ook opgeven voor all you need is love. Maar ik zit nu ...
Wij waren voor de bevalling HEEL VOORZICHTIG! Na de bevalling hebben we familie gewoon laten komen. Wel in de avond en vasthouden deden we even niet. Maar we gingen 2 weken daarna verhuizen, mijn man mocht eindelijk de zaak weer open en ik had een spoedkeizersnede gehad.... zonder familie had ik het niet gered, dus door de omstandigheden wel familie na de bevalling om ons heen gehad 😬