534 Reacties

4 jaar geleden

Present! 19 weken hier. Hij was een heerlijke doorslaper, vind het nu snachts een perfecte tijd om zijn stembanden te oefenen. In het pikkedonker. 😅

4 jaar geleden

Jup, elke nacht 🤷‍♀️

4 jaar geleden

Lol ik wilde nèt een topic openen... Wat doen jullie zoal tijdens het voeden snachts? Ik lees nu een boek op mijn Ereader ( dark tower serie - Stephen King)

4 jaar geleden

Hier slaapt mijn zoontje heerlijk en zelf kan ik de hele nacht niet slapen. Dat voelt pas vervelend ;-)

4 jaar geleden

Yessss hier ook! Geef altijd nog een flesje .. vaak 120 ml Hy is vandaag na het kinderdagverblijf geweest voor t eerst een hele dag denk die slaap vandaag wel door maar helaas🥱..

4 jaar geleden

Reactie op Daisy99

Hier slaapt mijn zoontje heerlijk en zelf kan ik de hele nacht niet slapen. ...
Hier precies t zelfde🤷🏽‍♀️

4 jaar geleden

Ik word altijd zo bang van die verhalen van kinderen die doorsliepen en nu opeens niet meer 😭 mijn zoontje is snottervekouden en durf gewoon zelf niet te slapen. Wat doen jullie tegen die verstopte neuzen?

4 jaar geleden

Hier ook nog nachtdienst, geef meestal borstvoeding rond 1u en 4u. Leuk om te weten dat er her en der nog wakkere mama's zijn 🙂 Ik zit vaak hier topics te lezen, tweedehands dingen op te zoeken of het nieuws te lezen. Soms val ik kei hard in slaap terwijl ze drinkt en blijft het lichtje per ongeluk uren aan 🙈

VRIEND

4 jaar geleden

Reactie op sara2020

Ik word altijd zo bang van die verhalen van kinderen die doorsliepen en nu ...
Ui naast het bed, matras schuin gezet. En toch ook beetje neusspray

4 jaar geleden

Reactie op Pat30

Present! 19 weken hier. Hij was een heerlijke doorslaper, vind het nu snach ...
Komt het ooot nog goed🙄 ik wil weer dorslapen 😃

4 jaar geleden

Reactie op sara2020

Ik word altijd zo bang van die verhalen van kinderen die doorsliepen en nu ...
Ui, hoofdeinde onhoog, neusspray, neusje leeg zuigen

4 jaar geleden

Reactie op odblisa

Hier ook nog nachtdienst, geef meestal borstvoeding rond 1u en 4u. Leuk om ...
Same here! Vannacht 23.30-2.00-4.30 pff. En vorige week nog alleen om 4.00u bijv. Overdag laat hij soms wel 3-4u tussen een voeding. Nu snachts helaas niet meer 🤷🏻‍♀️ ook een beetje verkouden met hoesten. Daar zou het ook aan kunnen liggen misschien? En inderdaad topics lezen, nieuws, marktplaats, of even indutten haha

4 jaar geleden

Lol ik wilde nèt een topic openen... Wat doen jullie zoal tijdens het voede ...
Oh, misschien moet ik ook mijn e-reader uit de kast halen! Nu.nl is 's nachts misschien 1x te doen maar de tweede en derde keer is er toch bijzonder weinig gebeurd meestal 😁

4 jaar geleden

Doorslapen, wat is dat?😂 Doe ik vanaf het 2e trimester van de zwangerschap al niet meer..en nu nog steeds niet..😐

4 jaar geleden

Reactie op BelandaKecil

Doorslapen, wat is dat?😂 Doe ik vanaf het 2e trimester van de zwangerschap ...
Mijn dochter ook niet dus😉

4 jaar geleden

Gaaap, ik zei net tegen mijn man; Gaat ze ooit doorslapen? Het is even zo geweest en wat werd ik lekker uitgerust wakker.. maar sinds een week is ze zo onrustig.. draaien, draaien, speen kwijt, kletsen.. heb vannacht om 3.15 nog maar een fles gegeven, ze viel heerlijk in slaap maar dat was voor eventjes.. om 4.30 weer wakker aan het kletsen.. en nu is mijn man met haar beneden. Ik moet me klaar maken voor het werk....GOEDEMORGEN🤪😄

4 jaar geleden

🙋🏼‍♀️ hier ook een leuke nacht.. 0000, 0400 en 0515 gevoed en dan nog tig keer een speen geven of zelfs uit bed halen om te troosten.. ik ging ook maar op marktplaats speuren naar een leuke baby muziek mobiel. Anders viel ik steeds half in slaap en schrik ik zo.

4 jaar geleden

Reactie op duomil

Ui, hoofdeinde onhoog, neusspray, neusje leeg zuigen
Mijn dochter is ook erg verkouden, fles drinken is drama en heel veel spugen vanwege slijm. Hier idd ook neusje sprayen, neusje schoon maken, stomen in de douche en een ui naast haar bedje

4 jaar geleden

Daar gaan we weer....

4 jaar geleden

Reactie op sara2020

Ik word altijd zo bang van die verhalen van kinderen die doorsliepen en nu ...
Een paar druppels borstvoeding in de neus ipv neusspray werkt ook. Zelf een paar keer gedaan, maar vond de neusspray effectiever.