534 Reacties

3 jaar geleden

Hier blijven 2 nachtvoedingen ook nog de standaard en vannacht heeft ze rond 4u een halfuur liggen spelen en babbelen, kan je moeilijk lastig op zijn als ze met een brede glimlach naar je kijkt 🥰 Hoop alleen dat ik iets langere nachten kan slapen als ik terug aan het werk moet :S

3 jaar geleden

Reactie op odblisa

Hier blijven 2 nachtvoedingen ook nog de standaard en vannacht heeft ze ron ...
Hier ook al zo'n lolbroek snachts, dikke pret in het donker 🙈 Kom je een beetje aan je slaap? Hier ook nog steeds twee nachtvoedingen, al sinds de geboorte 😅 Ik verslind enorm veel boeken zo haha

3 jaar geleden

Reactie op lentekindje

Heel wisselend. De ene keer gaat het goed en dan weer niet. Nu we de avond ...
Hier is het het 2 weken drama geweest en nu sinds 2 nachten slaapt ze weer door! Dus hier gaat het beter (als ze dit doorzet 😅)

3 jaar geleden

Hier ook al zo'n lolbroek snachts, dikke pret in het donker 🙈 Kom je een ...
Ik val gelukkig wel snel terug in slaap na het voeden en probeer overdag toch telkens 1x mee te dutten als zij slaapt. Jij?

3 jaar geleden

Ik heb er eentje die liefst niet meer in dr eigen bedje wil🙄 En als ze dan bij mij ligt voor een voeding, ligt ze er erg breed bij en ben ik open buffet..🤪 Lang leve sprong 5🙂🙃🙂 Nachtgymnastiek voor mama, want ik leg haar toch zo'n 2 à 3 keer weer terug in haar eigen bedje..🏋️‍♀️

3 jaar geleden

Ik dacht dat we weer terug waren op de standaard 2 nachtvoedingen om 4 en 6. Maarrrr het is vandaag tapas nacht denk ik. Elk uur gezien vanaf 11 🤦‍♀️

3 jaar geleden

Ik had goede hoop want ze sliep gister aan 1 stuk door tot 4.30. Maar het is weer feest! Alweer bijna 2 uur bezig om haar in slaap te krijgen😑🥴 I NEED SLEEP!

3 jaar geleden

Hier sinds een kleine eeuwigheid weer uiteten geweest met onze beste vrienden. Ik mijn allereerste wijntje sinds de zwangerschap! Meteen afgestraft, haha... Komt ie om 23:30 uur, 2 uur en net weer om 4:30 uur 🤪

3 jaar geleden

Hier helaas een ziek mannetje.. verkouden aan het worden en heeft heel veel slijm 😞 Ben net als gisteren samen met hem op de bank gaan liggen maar helaas iedere uur van de klok gezien.. nu maar weer even in zijn bedje gelegd en vragen of zijn papa de rest van de dienst over wil nemen ☺️

3 jaar geleden

het was hier ook één hels nacht!! is dit nou sprong 5 of wat? Ik krijg hem alleen stil met een fles, ik weet niet hoe hij het allemaal op krijgt maar alle flesjes leeg😅

3 jaar geleden

Reactie op SMDMJDM

Ik dacht dat we weer terug waren op de standaard 2 nachtvoedingen om 4 en 6 ...
Hahahaha tapas nacht 😂 die ga ik onthouden

3 jaar geleden

Reactie op Mybabys

Ow het in slaapvallen is zo een drama bij ons overdag met moeite soms 1 sla ...
Wij hebben een hele toffe lamp in de vorm van een vliegtuig. Onze klein vindt dat echt prachtig. Misschien zoiets proberen? Super vrolijk zit hij er dan tegen aan te brabbelen, gillen soms echt. Daarna valt hij vanzelf in slaap. (hahah nouja soms dan, vaak nog 100 keer terug om te troosten.) sowieso ligt hij bijna altijd op z'n zij met een opgerold handdoekje erachter anders beweegt hij teveel met z'n armpjes en beentjes.

3 jaar geleden

Wij weer hele nacht met hem in de weer geweest. Maar hij heeft gisteren prikjes gehad dus was te verwachten.. Iemand nog leestips? 😂

3 jaar geleden

Wij weer hele nacht met hem in de weer geweest. Maar hij heeft gisteren pri ...
Geen lees-, maar wel een luister tip: de Podcast ‘Ik ken iemand die’, kan ik me altijd goed mee vermaken!

3 jaar geleden

Wij weer hele nacht met hem in de weer geweest. Maar hij heeft gisteren pri ...
Heb je een ereader en een kobo plus abonnement? ‘Verlangen naar minder’ is mooi en ‘elf minuten’ van Paulo Coelho is heel mooi.

3 jaar geleden

Heb je een ereader en een kobo plus abonnement? ‘Verlangen naar minder’ is ...
Kobo Ereader 👌🏻 bedankt voor je tip!

3 jaar geleden

Reactie op MAA.

Bij mij helaas niet mn vriendin gaat toch een slaaptraining doen dinsdag du ...
Heeft het geholpen?

3 jaar geleden

Na 2 weken goed slapen, bedacht de kleine vannacht om weer terug te vallen in de oude gewoontes: elk uur ff wakker worden en vanaf 3 tot 6 gewoon echt niet willen slapen. Ik zit op de bank met een pak stroopkoeken als ontbijt 😓

3 jaar geleden

Na 2 weken goed slapen, bedacht de kleine vannacht om weer terug te vallen ...
Lekker die stroopkoeken hahaha

3 jaar geleden

Kobo Ereader 👌🏻 bedankt voor je tip!
Graag gedaan. Heb dezelfde ereader, ideaal!