534 Reacties

3 jaar geleden

Hier ook sprong 5.. vandaar dat ik terwijl ik dit schrijf in bed lig om zo te gaan slapen. Lousia word weer wakker rond 2.00 uur en wil dan een flesje en om 4.30 uur hoor ik in de verte dadadada... dus loop ik naar haar bedje馃ゴ ik kijk.. en daar is ie dan de brede glimlach馃榿 het is gelukt ze is uit bed en nu ga ik niet weer slapen.... dus op t moment dat mevrouwtje in slaap valt moet moeders gaan douchen om vervolgens aan het werk te gaan.. waarop mn man zegt; dit is wat je wou he, met een glimlach! Slaap lekker.. 馃槾

3 jaar geleden

Reactie op duomil

Heeft het geholpen?
We zijn eermee bezig maar is wel heel pittig omdat je ze express moet laten huilen. Ze moeten per dag 3x slapen eerst 2,5 uur 3 uur en laatste dutje mag maar 3 kwartier daarna moet je hem wakker maken. Daarna 2 uur 15 min spelen daarna voeden endan bedtijd vervolgens moeten ze ncht 12 uur lang slapen. Zeggen ze........... maar mirac slaapt echt rAre tijden zoals 19:30 tot 3:25

3 jaar geleden

Reactie op Ambrosa

Wij hebben een hele toffe lamp in de vorm van een vliegtuig. Onze klein vin ...
Bedankt voor de tip! het gaat hier gelukkig al wat beter. Nu hopen dat we bij sprong 5 niet weer het zelfde gaan krijgen馃槄

3 jaar geleden

Reactie op Tamaradaniel

Hier ook sprong 5.. vandaar dat ik terwijl ik dit schrijf in bed lig om zo ...
Ai dat is heftig! Hoop dat ze je een beetje meer heeft laten slapen vannacht? Succes met werken 馃挭

3 jaar geleden

Reactie op AmyC

Ai dat is heftig! Hoop dat ze je een beetje meer heeft laten slapen vannach ...
Goedemorgen, helaas was het weer een drukke nacht... 00.00 uur wakker, 02.00 uur wakker 4.00 uur wakker en nu al een half uur beneden op de bank met ons tweetjes om de rest maar niet wakker te maken馃お

3 jaar geleden

Reactie op Tamaradaniel

Goedemorgen, helaas was het weer een drukke nacht... 00.00 uur wakker, 02. ...
Wow.. ben blij dat die van mij net uit sprong 4 is (slaapt de laatste 2 nachten goed 馃槉) al zijn we nu beide verkouden en heb ik de halve nacht wakker gelegen met zere keel 馃ズ Hoop dat ik weer beter ben zodra sprong 5 begint dan 馃槵

3 jaar geleden

Gelukkig niet de enige nachtbraker馃槄 Maar het doet mij goed te lezen dat er wel nachten zijn waarbij jullie ukkies lekker slapen馃憤 Mijn manneke is nu 5 maanden en komt nog iedere nacht om de 2 uur! voor borstvoeding馃ケ is helaas niet anders geweest mijn nachten want manlief slaapt er lekker doorheen馃檲馃槄

3 jaar geleden

Reactie op ChantalV

Gelukkig niet de enige nachtbraker馃槄 Maar het doet mij goed te lezen dat er ...
Jeetje, wat pittig zeg! Hoe houd je dit vol? Hier ook zeker geen doorslaper helaas, tegenwoordig meestal nog maar 1-2x, maar als hij dan 3x komt of net op 'onhandige' tijden... Pffff... Of als hij gewoon wakker is (zonder honger) en maar ligt te kletsen, knorren en woelen... Slopend. Als ons ventje in de nacht een luier nodig heeft, maak ik hiervoor mijn vriend wakker, haha. Vindt hij prima, doet de luier, gaat daarna zelf liggen en is binnen een minuut weer vertrokken. Hij slaapt dus ook bijna door alles heen! Als ik wel eens een kleine eeuwigheid bezig was om de kleine weer in slaap te krijgen, zegt mijn vriend meestal in de ochtend 'prima nachtje toch?' 馃お

3 jaar geleden

Reactie op ChantalV

Gelukkig niet de enige nachtbraker馃槄 Maar het doet mij goed te lezen dat er ...
Nee je bent zeker niet de enige! Afgelopen nacht was het hier ook iedere 2 uur feest en dan ook vanaf 7 uur in de avond. Meestal laat hij er wel 3 uur tussen, maar deze nachten komen ook nog regelmatig voor. Uiteindelijk komt er vanzelf een nacht dat het beter gaat, hoop ik dan maar 馃槀

3 jaar geleden

Reactie op Fabii

Jeetje, wat pittig zeg! Hoe houd je dit vol? Hier ook zeker geen doorslaper ...
Ik schop ook mijn man wakker voor luiers 馃お 'huh, wat... Wat is er..' 'poep schat'.. 'zzzzzz' en dan weer wakker duwen. 'schat wil jij poetsen?' 'huh alweer?!' ik: ehhhhh.. 馃檮

3 jaar geleden

Reactie op EVVJ

Nee je bent zeker niet de enige! Afgelopen nacht was het hier ook iedere 2 ...
Hier ook! Even volhouden en bikkelen. Gaat vast vanzelf over 馃槉馃

3 jaar geleden

Ik schop ook mijn man wakker voor luiers 馃お 'huh, wat... Wat is er..' 'poep ...
Hahaha, heel herkenbaar dit! Maak hem wakker, ga vervolgens naar de wc, kom terug, ligt ie weer te maffen terwijl de kleine ligt te mopperen in de wieg. 馃し Hoe doen ze dat toch h猫?! Zal wel moederinstinct zijn of zo dat missen...

3 jaar geleden

Wij liggen op de verkeerde helft van t bed 馃お

3 jaar geleden

Reactie op MAA.

We zijn eermee bezig maar is wel heel pittig omdat je ze express moet laten ...
De ochtend dut mag helemaal niet zo lang zijn volgens mij slaap coach. Als ze een goede nacht hebben gehad moet de ochtend slaapje max 1 uur duren en de middag 1.5 a 2 uur.. maar hier gaan de middag slaapjes nog steeds slecht hahaha.

3 jaar geleden

Reactie op Lisaas

De ochtend dut mag helemaal niet zo lang zijn volgens mij slaap coach. Als ...
Zo zie je maar weer dat iedereen wat anders roept! Denk dat we ons eigen gevoel moeten geloven

3 jaar geleden

Reactie op Lisaas

De ochtend dut mag helemaal niet zo lang zijn volgens mij slaap coach. Als ...
Maak jij je baby wakker in de ochtend en middag

3 jaar geleden

Reactie op MAA.

Maak jij je baby wakker in de ochtend en middag
Hahaja nee sliep ze maar eens... ze valt prima zelf in slaap maar na 45 minuten kan ze niet haar volgende slaapje pakken in de middag.

3 jaar geleden

Reactie op Fabii

Jeetje, wat pittig zeg! Hoe houd je dit vol? Hier ook zeker geen doorslaper ...
Hahaha...die van mij geeft gelukkig toe als het echt een zware nacht is geweest voor mij. Ik ben in therapie en zit nog in de ziektewet dus kan overdag een slaapje meepakken om een beetje op te laden

3 jaar geleden

Reactie op Gabriellenaomi

Wij liggen op de verkeerde helft van t bed 馃お
馃ぃ馃ぃ馃ぃ馃ぃ馃ぃ

3 jaar geleden

Reactie op Lisaas

De ochtend dut mag helemaal niet zo lang zijn volgens mij slaap coach. Als ...
Er is niks dat 'niet mag'... is echt verschillend per baby! Onze meid wordt on 6.30/7.00 wakker, gaat tussen gaat rond 9 uur weer slapen. Bij de opvang ligt ze vaak van 9 tot 11. Dan wakker, spelen, flesje, kort spelen en weer slapen van 13 tot ong 15u. Daarna spelen, flesje, spelen en haal ik haar op. Vaak slaapt ze dan thuis nog 45 minuten als we thuiskomen en dan tussen 19 en 20u bad flesje en dan t bed in.. werkt prima. Als ze sochtends maar 1 uur slaapt en smiddags 1.5u is ze echt moe aan het einde van de dag en komt ze heeel moeilijk in slaap. Voor ons werkt dit goed.