534 Reacties

3 jaar geleden

Ik meld me voor aankomende nacht. Ik herken mijn kind gewoon niet meer. 3 weken lang gingen de nachten weer goed. 1 maal wakker voor een nachtvoeding. Sprong 5 binnen 3 dagen maar hij is sinds gister echt niet te genieten snachts. Bij het neerleggen in bed krijst hij alles bij elkaar (dit is echt nog nooit eerder voorgekomen, hij jengelde en jammerde weleens maar echt overstuur huilen deed hij nooit). Ik word hier zo onzeker van. Ik stel me in op een horrornacht 😩 Vanaf 19:00 uur al ieder uur krijsend wakker en het is nog maar 21:30 . Oh dear lord.

3 jaar geleden

Ik meld me voor aankomende nacht. Ik herken mijn kind gewoon niet meer. 3 w ...
Dit heb ik ook, precies het zelfde! Ik ben gewoon kapot. Wat ik ook probeer het helpt niet! papfles, extra fles, melk verhogen, hapjes beginnen 😅

3 jaar geleden

Het is weer feest bij mij😭

3 jaar geleden

Reactie op duomil

Dit heb ik ook, precies het zelfde! Ik ben gewoon kapot. Wat ik ook probeer ...
Ach meid. Zulke nachten zijn écht zwaar. Uit wanhoop ga je van alles doen en uitproberen. Mijn ervaring is ook dat een papfles of vaste voeding echt niet helpt bij het beter slapen.

3 jaar geleden

Ach meid. Zulke nachten zijn écht zwaar. Uit wanhoop ga je van alles doen e ...
Ja dat heb ik ook gemerkt nu 😁 nou, ze zijn bijnaaaaa 6 maanden hopen dat ze dan wat ‘ouder’ worden en een beetje zich gaan gedragen 🤪

3 jaar geleden

Ach meid. Zulke nachten zijn écht zwaar. Uit wanhoop ga je van alles doen e ...
Dat is mijn ervaring ook en heb ook het idee dat dat experimenteren eigenlijk alleen maar averechts werkt haha. Hier wordt hij 1 keer wakker per nacht vanaf sprong 4. Dus het valt mee maar wel een flesje nodig om weer te kunnen slapen anders blijft hij gewoon een paar uur wakker....

3 jaar geleden

Mijn zoon komt sinds de 4 maanden sprong elke nacht klokslag 4 uur. Ik gaf hem dan borstvoeding en meneer slaapt in dus het is nog te doen maaaar ik kom bij het CB en de dame daar geeft aan dat dit niet nodig zou moeten zijn bij zijn leeftijd. Ze gaf de volgende TIP: in plaats dat de mama de kleine uit bed haalt gaat papa eruit en geeft hem een tutje dit was de eerste avond een paar keer de avond erna al minder en deze avond 1 keer en slaapt door tot 7 uur ben benieuwd hoe het vanavond gaat! Het ligt aan het feit dat mama ziet als melkfabriek 😅

3 jaar geleden

Hier was het vannacht weer drama.. Ik ben er denk elk uur uit geweest, mevrouw was of aan het huilen of aan het gillen (met een brede glimlach). Van alles geprobeerd, maar het enige wat uiteindelijk werkt (voor maximaal 2 uur) is de borst. Iemand nog een gouden tip? 🙄

3 jaar geleden

Reactie op Lisaas

De ochtend dut mag helemaal niet zo lang zijn volgens mij slaap coach. Als ...
Dit heb ik inderdaad ook meegekregen en 3e dutje maar max een half uur.

3 jaar geleden

Reactie op esthervisser20

Dit heb ik inderdaad ook meegekregen en 3e dutje maar max een half uur.
Ja klopt

3 jaar geleden

Wat doen jullie als ze ontroostbaar zijn 's nachts? Wij zijn naar mijn idee nooit echt uit sprong 4 gekomen en gaan nu recht in sprong 5. Hij maakt er weer echt een potje van. Afgelopen 2 nachten is het feest vanaf 23 uur. Flesje helpt voor een half uur a uur en dan is het ieder half uur wakker en huilen. Of ieder uur stil en huilen, weet uberhaupt niet eens of hij daartussen slaapt... we zijn allebei echt helemaal kapot. Onze betere tijden waren als hij 2x voor een nachtvoeding kwam en dan weer doorsliep, maar dit... pff

3 jaar geleden

Toevallig ook mama's hier waar de kleine telkens geluidjes maakt maar niet echt wakker wordt? Hij slaapt lekker maar ik heb al 2 nachten niet geslapen😅😅

3 jaar geleden

Weer om dr 2 uur. Hiep hoi. 🤦‍♀️

3 jaar geleden

Reactie op Summer2020

Wat doen jullie als ze ontroostbaar zijn 's nachts? Wij zijn naar mijn idee ...
nope! goude tip nog steeds niet gevonden 😅

3 jaar geleden

Mijn zoontje word om de 2,5 wakker Ik ben zoooo moee!!! Komt iemand nog toe aan zijn huishoudelijke taken? Mijn man Klaagt er elke Keer over

3 jaar geleden

Reactie op MAA.

Mijn zoontje word om de 2,5 wakker Ik ben zoooo moee!!! Komt iemand nog toe ...
Nee maar wij vinden het allebei geen probleem gelukkig! Pakt je man 50/50 de nachten met jou? Misschien heeft hij geen realistisch beeld van hoe zwaar het is

3 jaar geleden

Reactie op Summer2020

Nee maar wij vinden het allebei geen probleem gelukkig! Pakt je man 50/50 d ...
Hij word wel wakker. Geef zelf borstvoeding maar vdr doet hij niks omdat mn zoontje vanzelf in slaap valt

3 jaar geleden

Reactie op Summer2020

Wat doen jullie als ze ontroostbaar zijn 's nachts? Wij zijn naar mijn idee ...
Wij hebben echt net hetzelfde! Zo zo zo vermoeiend. Hij is nu 21 weken. Zou normaal even adempauze zijn tussen de twee sprongen maar het is erger dan ooit. Afgelopen nacht inderdaad elk uur schreeuwend wakker geworden, ontroostbaar, alleen de borst hielp. Hij heeft denk ik met gedronken s'nachts dan overdag 😅. Naar mijn gevoel lijkt hij ook wel wat pijn te hebben want hij stampt veel met zijn beentjes. Tandjes zijn het niet. Echt zielig en zwaar. Vooral omdat ik het niet goed begrijp...

3 jaar geleden

Reactie op Chabas

Wij hebben echt net hetzelfde! Zo zo zo vermoeiend. Hij is nu 21 weken. Zou ...
Hier precies hetzelfde!

3 jaar geleden

Reactie op Chabas

Wij hebben echt net hetzelfde! Zo zo zo vermoeiend. Hij is nu 21 weken. Zou ...
Ja hier ook! Is dat slaan en stampen met voeten/benen ook niet iets wat bij de ontwikkeling hoort? Die van ons doet dat ook namelijk. Ik baal soms wel dat wij de fles geven, want dan heb je echt geen uitweg... we geven soms wel flesjes extra maar dat helpt dan voor een half uur a uur max. Lijkt toch ook nabijheid te zijn oid. Mijn vriend kan er ook niet goed mee omgaan, die wordt er gefrustreerd van..