534 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Summer2020

Ja hier ook! Is dat slaan en stampen met voeten/benen ook niet iets wat bij ...
Geen idee of dat slaan met de beentjes erbij hoort. Ik dacht aan krampjes maar alleen omdat ik het daarvan weet. Mss kan het ook van iets anders zijn? Nabijheid denk ik dan weer niet want hij slaapt al een aantal nachten op mij en dat maakt voorlopig geen verschil 馃槙

3 jaar geleden

Reactie op Summer2020

Ja hier ook! Is dat slaan en stampen met voeten/benen ook niet iets wat bij ...
Een borst is inderdaad iets sneller en makkelijker aangeboden dan een extra flesje 馃檲 Hopelijk is het gauw voorbij... Goede moed alvast!

3 jaar geleden

Ik meld mezelf denk ik ook alvast aan voor komende nacht. Extreem verkouden meisje hier....

3 jaar geleden

Meneer zit nu al aan de borst.. half 8 lag hij op bed. Ben benieuwd wat de nacht ons zal brengen. Gisteren had ik ook weer dienst. Succes dames 馃憤馃徎馃槄

3 jaar geleden

Goed nieuws!! Vandaag alleen maar 1x wakker en dat is nu (4u) flesje gegeven van 90cc en kijken wat hij gaat doen 馃檹

3 jaar geleden

Reactie op duomil

Goed nieuws!! Vandaag alleen maar 1x wakker en dat is nu (4u) flesje gegeve ...
Jeej, overwinningsgevoel! Nou hopen dat hij dat door gaat pakken . Hier een nacht gehad van 00:30, 1:30 en 3:15 (fles) .. Niet z鈥檔 beste nacht 馃樋

3 jaar geleden

Mijn zoontje werd elke uur wakker馃槶

3 jaar geleden

Reactie op MAA.

Mijn zoontje werd elke uur wakker馃槶
Pffff... zit je al aan de sterke koffie? Op zulke dagen denk ik: hoe ga ik deze dag overleven

3 jaar geleden

Reactie op MAA.

Mijn zoontje werd elke uur wakker馃槶
Hetzelfde hier, vanaf 21u30 馃樀

3 jaar geleden

Pffff... zit je al aan de sterke koffie? Op zulke dagen denk ik: hoe ga ik ...
Heb er al zoveel op. Heb nu al wallen op Mijn jonge leeftijd

3 jaar geleden

Reactie op Chabas

Hetzelfde hier, vanaf 21u30 馃樀
Mijn zoontje had hele dag niet geslapen daarna na 21:30 elke uur wakker tot 7u

3 jaar geleden

Jeej, overwinningsgevoel! Nou hopen dat hij dat door gaat pakken . Hier ee ...
Te vroeg gejuicht馃槄 ben vandaag met de vliegtuig naar vakantie gekomen, onderweg was het enigszins te doen maar in hotel slapen ow nooo! Dus hou me hart vast voor vannacht馃槄 vakantie day one goes stronggg

3 jaar geleden

Reactie op duomil

Te vroeg gejuicht馃槄 ben vandaag met de vliegtuig naar vakantie gekomen, ond ...
Aaaaaa.. wie weet verrast hij jullie en doet de vakantie hem juist goed 馃槵 Geniet van je vakantie. Wel lekker om even weg te zijn uit je dagelijkse omgeving. Zitten jullie in Turkije?

3 jaar geleden

Ik houd mijn hart vast voor deze aankomende nacht. Zoonlief begint de nacht altijd om 19:00 uur en dan slaapt hij non-stop zonder onderbrekingen tot 22:00/22:30. Vanavond werd hij elk uur jengelig wakker. 馃馃馃 hmmm, voorbode op de rest van de nacht? Hij zit duidelijk in sprong 5.. hij gedraagt zich weer wat breekbaarder dan normaal (sneller huilen, vaker wakker)

3 jaar geleden

Aaaaaa.. wie weet verrast hij jullie en doet de vakantie hem juist goed 馃槵 ...
Yep in Turkije馃コ ik hou mijn hart vast 馃槣

3 jaar geleden

Mijn zoontje draait echt de he-le tijd in z'n slaap op z'n buik en dan kan hij niet meer terug... Ik heb hem al 8x terug gedraaid...

3 jaar geleden

Ik houd mijn hart vast voor deze aankomende nacht. Zoonlief begint de nacht ...
Ons babys zitten sinds hun geboorte in de sprong馃槀 ze willen er maar niet uit

3 jaar geleden

Mijn zoontje draait echt de he-le tijd in z'n slaap op z'n buik en dan kan ...
Slaapt hij met slaapzakje? Dan kun je proberen om het uiteinde onder het matrasje te stoppen.

3 jaar geleden

Mijn zoontje draait echt de he-le tijd in z'n slaap op z'n buik en dan kan ...
Uiteinde in onder je matras stoppen. Desnoods een grote maat slaapzak dan heb je meer ruimte eronder te stoppen 馃槂

3 jaar geleden

Reactie op duomil

Uiteinde in onder je matras stoppen. Desnoods een grote maat slaapzak dan h ...
Dit zou ik niet doen, is echt heel gevaarlijk met o.a. het oog op beknelling rond de nek