534 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Summer2020

Dit zou ik niet doen, is echt heel gevaarlijk met o.a. het oog op beknellin ...
Het werkt ook niet, hij draait zich toch wel om hoe dan ook. Maar inderdaad, het is gevaarlijk!

3 jaar geleden

Hardop moeten lachen 😁

3 jaar geleden

Terrornacht nr. 145; zoonlief vanaf 2:00 uur elk uur huilend wakker. Heel zielig, dat wel. Hoe functioneren jullie na een zeer gebroken gebroken nacht? ‘S ochtends verplaats ik me als één van die walking dead figuren door het huis. Ben dan ook blij dat ik verder niemand in het huis tegenkom, want zo niet te genieten dan.

3 jaar geleden

Mijn dochter is 20 weken nu. En man, ik ben kapot. Onze betere tijden waren ook dat ze maar 1/2 x kwam in de nacht...... maar nu....... pfffff

3 jaar geleden

Terrornacht nr. 145; zoonlief vanaf 2:00 uur elk uur huilend wakker. Heel z ...
Dit is zo vermoeiend! Op werk functioneer ik ook minder. Denk dat ik Mijn uren maar moet verminderen. Ik zie echt geen vooruitgang bij mijn zoontje. Vandaag 20:00 tot 22;00 22:00-23;00 23:00-1 1-3:30 3:30-6 Na 6 niet geslapen tussendoor natuurlijk ook voedingen

3 jaar geleden

Reactie op znb

Mijn dochter is 20 weken nu. En man, ik ben kapot. Onze betere tijden waren ...
Weet o zo goed waar je het over hebt 😩😅

3 jaar geleden

Reactie op MAA.

Dit is zo vermoeiend! Op werk functioneer ik ook minder. Denk dat ik Mijn u ...
Ja heel heftig. En dit bijna elke nacht hebben, breekt gewoon op. Ik heb over een week een telefonisch slaapconsult. Ben benieuwd of dat zoden aan de dijk zet.

3 jaar geleden

Hier gaat het eindelijk weer de goede kant op! Wel zijn we weer begonnen met de laatste avondvoeding en dat werkt blijkbaar. Nu is het meestal pas rond 7 dat ze weer wakker wordt. Gister zelfs 8! Ik hou het nog even een tijdje vol die avondvoeding. Misschien tot het eind van de sprong. Ook die lijkt beter gaan want man, wat is die heftig weer 🤣. Sprong 4 compleet overgeslagen maar dat haalt ze nu allemaal in.

3 jaar geleden

Ja heel heftig. En dit bijna elke nacht hebben, breekt gewoon op. Ik heb ov ...
Wij hebben dit 4 weken gehad, en nu opeens magisch weer maar 2 nacht voedingen! 🥳

3 jaar geleden

Vandaag met ons meisje naar de huisarts geweest ivm braken. Alles, maar dan ook echt alles kwam eruit. Luiers zijn minimaal nat tot droog.. maar omdat ze vrolijk en actief is mag ik mezelf daar niet druk om maken. Nu heeft ze om 18.00u 60cc gehad, om 20.00u 60cc en net 90cc. Dit is er gelukkig allemaal in gebleven, dus verwacht weer plasluiers. Deze kleine hoeveelheden op advies van de huisarts, zodat haar maagje tot rust kan komen. Maar, zouden jullie haar vannacht wakker maken voor een klein flesje, of gewoon door laten slapen en morgenvroeg weer een flesje geven. Ik had al een topic aangemaakt, maar denk dat deze niet word gezien. 🙈

3 jaar geleden

Reactie op ElinexY

Vandaag met ons meisje naar de huisarts geweest ivm braken. Alles, maar dan ...
Ik zou haar lekker laten slapen. Ze heeft toch nog wat voeding binnen gehad voordat ze de nacht in ging. En als ze echt niet lekker zijn kan slapen ook heel goed zijn! Heeft ze toch honger verwacht ik dat ze zelf wel wakker wordt voor een voeding. Als je er zelf niet gerust op bent om haar te laten slapen kun je ook rond 3 of 4 uur een wekker zetten voor een klein flesje.

3 jaar geleden

Hij heeft ons weer gefopt, ging 2 nachten goed met alleen 1 voeding en nu is hij al 2 uur wakker en huilen 🤷‍♀️ Waaaaarom? Ga slapen kind!

3 jaar geleden

Reactie op ElinexY

Vandaag met ons meisje naar de huisarts geweest ivm braken. Alles, maar dan ...
Ik zou haar ook laten slapen. Denk dat ze morgenochtend wel erg honger dan zal hebben en een grote hoeveelheid zal drinken en hopelijk binnen houdt😀

3 jaar geleden

Terrornacht nr. 145; zoonlief vanaf 2:00 uur elk uur huilend wakker. Heel z ...
Ik moet zeggen dat het bij mij snachts op dit moment ok gaat. Hij wordt als een alarm om 04.00 of 04.30 wakker en drinkt dan een klein flesje en slaapt dan verder tot 07.00-07.30. Maaaaaaaarrrrrrr, meneer wilt nu op vakantie overdag ineens hazenslaapjes doen en geen lange dutjes meer en is dus de hele dag niet te genieten omdat hij maar weinig slaapt en zich niet kan vermaken tot de volgende voeding😀 Heb een dochtertje van 2, ik kan niet wachten tot meneer ook die leeftijd wordt !!! Dochtertje gaat ook op vakantie 19.30-20.00 naar bed tot volgende dag 🥳

3 jaar geleden

Reactie op MAA.

Dit is zo vermoeiend! Op werk functioneer ik ook minder. Denk dat ik Mijn u ...
Werken? Nou ik kan zo echt niet werken. Denk als ik nu terug begonnen was ik ook elke week erbij naar een psycholoog moest gaan 😁

3 jaar geleden

Ja heel heftig. En dit bijna elke nacht hebben, breekt gewoon op. Ik heb ov ...
Ik heb dit ook.. zit te twijfelen over een telefonisch slaapconsult. Wil je laten weten of je er wat aan hebt gehad?

3 jaar geleden

Reactie op fee-24

Ik heb dit ook.. zit te twijfelen over een telefonisch slaapconsult. Wil je ...
Hi Fee-24, ja dat is goed. Doe ik. Mijn telefonisch consult heb ik volgende week met de dame van Slaaptipsvoorbabys.nl. Ben echt heel benieuwd of we stappen gaan maken nav het telefonisch consult.

3 jaar geleden

Ik heb mij ingeschreven bij uyumayiogreniyorum (instagram) ze spreekt turks en nederlands. Op 28 gaan we beginnen met ons training. Training duurt wel 3-4 wkn ben benieuwd

3 jaar geleden

Hi Fee-24, ja dat is goed. Doe ik. Mijn telefonisch consult heb ik volgende ...
Top, thanks! Ik hoop het heel erg voor jullie haha.. Slaap is toch zo belangrijk..

3 jaar geleden

Reactie op MAA.

Ik heb mij ingeschreven bij uyumayiogreniyorum (instagram) ze spreekt turks ...
Spannend Melekk.. hoop dat het in sha Allah gaat werken voor jullie. Heb je enig idee welke methode zij toepast?