534 Reacties

3 jaar geleden

Spannend Melekk.. hoop dat het in sha Allah gaat werken voor jullie. Heb je ...
Nog niet. Moest een lijst invullen en daarvoor zou ze een schema maken

3 jaar geleden

Ok, mijn zoontje heeft voor het eerst geslapen in een 3.5 tog slaapzak ipv een 2. Heeft 8,5u aan een stuk geslapen, hij voelt niet te warm, heeft geen koude handjes en voetjes. Dat zal het toch niet zijn hè, dat hij al weken onrustig slaapt omdat hij het koud had... Vet zielig 🙈

3 jaar geleden

Ok, mijn zoontje heeft voor het eerst geslapen in een 3.5 tog slaapzak ipv ...
Hier ook een mannetje wat liever te veel aan heeft dan te weinig in de nacht. Ik kan zelf ook niet slapen als ik het koud heb 😬 daarbij is hij in mei geboren en toen was het alleen maar bloedheet buiten dus die kou vindt hij niet echt heel fijn heb ik het idee 🤗 Lekker warm inpakken en ik voel in de avond desnoods nog even of hij niet te warm aanvoelt en dan haal ik het lakentje weg of als hij kouder aanvoelt leg ik het erop. Hij slaapt wel 9 uur aan een stuk, van 19 tot nu (3.30u nieuw tijd) maar komt sinds sprong ook weer 1x in de nacht.. gelukkig gaat hij dan na even naar zijn sterren loeren weer rustig slapen tot uurtje of half 9/9 💙

3 jaar geleden

Stom uursverandering 😅 zijn we ook al terug bezig..

3 jaar geleden

Reactie op Silkiway

Stom uursverandering 😅 zijn we ook al terug bezig..
Ja, hier ook. Ze is nu al klaarwakker! Ze slaapt deels naast mij in bed voor de bv en deels in haar ledikantje. Ligt ze net in haar ledikantje en PLOP, oogjes open! Ook goedemorgen..🤪

3 jaar geleden

Ok, mijn zoontje heeft voor het eerst geslapen in een 3.5 tog slaapzak ipv ...
Stel je voor! Ik ga morgen ook een warmere slaapzak kopen dan! Wij zitten nog met een zomer versie 🙈.wat doe je eronder aan? Body lange mouwen en pyjamaboxpakje? En hoe warm is het op de kamer? Bij ons toch nog zo'n 18 a 19 graden

3 jaar geleden

Reactie op Chabas

Stel je voor! Ik ga morgen ook een warmere slaapzak kopen dan! Wij zitten n ...
Hier 19 graden, heb een body korte mouw en dunne longsleeve eronder, geen broekje :)

3 jaar geleden

Paar weken niks, nu met het uursverandering is het feestje terug in gang 🥳🙈🤦‍♀️

3 jaar geleden

Ok, mijn zoontje heeft voor het eerst geslapen in een 3.5 tog slaapzak ipv ...
En hoe was het vannacht? Weer rustig? *Nieuwsgierig* al denk ik ergens dat het niet (alleen) daardoor komt...

3 jaar geleden

Reactie op Fabii

En hoe was het vannacht? Weer rustig? *Nieuwsgierig* al denk ik ergens dat ...
Hij sliep om 19u, een keertje om 0230 een voeding, maar hij had zich volledig ondergepoept en moest alles uit, snap wel dat hij wat wilde eten 🙈 Daarna pas om 0630 :) Heel netjes dus!

3 jaar geleden

Bij de Hema slaapzak zit een heel handig tabelletje waar op staat wat je bij welke temperatuur aan kan doen :) hoop dat het zo te lezen is.

3 jaar geleden

Nog meer dames dienst vannacht? Ik denk dat ik er al 6 keer uit ben geweest en nu maar weer aan het voeden. Meneer is steeds helemaal over de rooie. Overstrekken enzo.. dacht aan een zetpil maar mag niet omdat hij morgen een prikje krijgt. Oh ik ben zo moe.. en is pas 0200.. kennen jullie dat gevoel? Moet nog de hele nacht..

3 jaar geleden

Reactie op Mamavandriekindjes

Nog meer dames dienst vannacht? Ik denk dat ik er al 6 keer uit ben geweest ...
Hier vergelijkbaar helaas. Ppff kan wel janken, want door slaaptekort functioneer ik niet op m'n werk. Ik kan t s nachts ook niet overlaten aan m'n partner merk ik.

3 jaar geleden

Hier ook weer hoor! Al 2 uur bezig en om 0020 uur ook nog een nachtvoeding gegeven en zonet weer maar helpt allemaal niet. Blijft maar huilen ook. Heb hem net geprobeerd op zn buik te leggen, maar ook dan is het huilen pdfff

3 jaar geleden

Hier waren we ook bezig. Ben blij dat ik morgen terug weer thuis ben, wat was dit een ‘vakantie’ zeg. 😁

3 jaar geleden

Heeft er iemand al een oplossing? Ben inmiddels 8x uit bed gestapt met 1x een flesje. Zodra speen eruit valt begint hij te krijsen😅

3 jaar geleden

Reactie op duomil

Heeft er iemand al een oplossing? Ben inmiddels 8x uit bed gestapt met 1x e ...
Speen erin met een knuffeltje ertgenaan zodat die niet valt? Ik geef mijn zoontje ook wel eens een hydrofiele luier mee in zijn handen. Dan trekt hij minder snel zijn speen eruit.

3 jaar geleden

Reactie op Yuentje

Speen erin met een knuffeltje ertgenaan zodat die niet valt? Ik geef mijn z ...
Yep hij heeft al een knuffel waar hij niet zonder mee kan slapen maar ook dat helpt niet meer 😂

3 jaar geleden

Man man man.’wanneer gaat dit ophouden elke 2 uur wakker

3 jaar geleden

Reactie op MAA.

Man man man.’wanneer gaat dit ophouden elke 2 uur wakker
Hier het zelfde. Heeft slaaptraining niet geholpen?