534 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op duomil

Daar gaan we weer....
Hier ook weer, ben zo jaloers op de dames waarvan de baby's doorslapen of maar 1x moeten drinken. Hier nu weer aan het voeden op de 3u. Sommige nachten kan ik er precies ook beter tegen dan andere. Zal morgen nog eens mee een dutje moeten doen denk ik.

4 jaar geleden

Reactie op odblisa

Hier ook weer, ben zo jaloers op de dames waarvan de baby's doorslapen of m ...
Mijn zoontje sliep ook door van 19.30-20.00/06.30-7.00 maar na sprong 4 is dit heel erg veranderd.. nu word hij ineens snachts wakker voor een voeding of ern partijtje schreeuwen 😃

4 jaar geleden

Reactie op odblisa

Hier ook nog nachtdienst, geef meestal borstvoeding rond 1u en 4u. Leuk om ...
Hier hetzelfde! Heb gisteren op vinted de volgende kledingmaat bij elkaar geshopt 🤣

4 jaar geleden

Ben al voor de 3e keer wakker. Mn zoontje sliep lekker door sinds 2weken is het achteruit gegaan

4 jaar geleden

Reactie op MAA.

Ben al voor de 3e keer wakker. Mn zoontje sliep lekker door sinds 2weken is ...
Hier ook weer nachtdienst 🙋‍♀️ 3e nacht op rij - ook 3e keer wakker.

4 jaar geleden

Reactie op lieske-24

Hier ook weer nachtdienst 🙋‍♀️ 3e nacht op rij - ook 3e keer wakker.
Snap het echt niet meer... pff

4 jaar geleden

Reactie op MAA.

Snap het echt niet meer... pff
Weinig logica hier nog - ik ga overdag meer borstvoeding proberen te geven (kdv grotere flesjes of vaker en zelf meer aanleggen). Kijken of dat effect heeft op de nacht 🤞🏻 Maar als iemand nog andere tips heeft? 1 a 2 keer eruit gaat, maar drie is wel heftig

4 jaar geleden

Reactie op SMDMJDM

Hier hetzelfde! Heb gisteren op vinted de volgende kledingmaat bij elkaar g ...
Blij te lezen dat ik niet de enige ben waarbij de nachtdiensten een financiële weerslag hebben 🙈

4 jaar geleden

Mijn zoontje begint vanaf drie uur tot aan zijn voeding van zes te brabbelen. Ik kan het rekken met een speen maar super vermoeiend want die drie uur slaap je gewoon niet omdat hij zoveel lawaai maakt. Hij slaapt dus vooral erg onrustig. Hij is nu ook voor de eerste keer ziek dus die slijmpjes helpen natuurlijk niet. Een tip die ik kreeg voor andere verkouden baby’s; douche nemen en baby in de wipper in de badkamer zetten zodat je een beetje het stoomeffect heb. Zou het heel graag proberen maar heb nog geen deur in mijn badkamer dus kan geen stoomeffect creeeren 🤣

4 jaar geleden

Reactie op Gorecki

Blij te lezen dat ik niet de enige ben waarbij de nachtdiensten een financi ...
Nee nachtdiensten zijn extreem duur, hier ook 😂 heb een kinderstoel besteld vannacht 🙈

4 jaar geleden

Reactie op Gorecki

Blij te lezen dat ik niet de enige ben waarbij de nachtdiensten een financi ...
Hier ook de hele zara bij elkaar geshopt🙈

4 jaar geleden

Reactie op lieske-24

Weinig logica hier nog - ik ga overdag meer borstvoeding proberen te geven ...
İk denk dat het door de sprongetje komt die heel veel invloed op ze heeft gehad.. ik ben ook de flesjes gaan verhogen maar als nog komt hij in de nacht. İk denk dat we gewoon even moeten doorbijten, maar tot wanneer weet ik niet. İemand die dat wel weet met aub de juiste data’s😜

4 jaar geleden

Mamas mijn zoontje word elke uur wakker snachts. Cb zegt dat k hem liefde moet blijven geven maar dit is toch geen oplossing? Hij is 5 maanden overdag slaapt hij maar 1x uurtje en nacht iedere uur wakker! Zit met mn handen in mijn haren! Hiervoor sliep hij wel door maar sinds 3 wkn zijn we zo

4 jaar geleden

Reactie op MAA.

Mamas mijn zoontje word elke uur wakker snachts. Cb zegt dat k hem liefde m ...
Helaas geen goude tip. Ik word inmiddels ook helemaal gek van ons zoontje 's nachts. Denk dat ik nu al 10 keer bij m ben geweest en nu maar weer de borst aan t geven.. Ben zo moe. Heeft iemand tips??? Die van mij wordt echt paniekerig wakker en als ik dan niet snel kom om speentje te geven etc gaat hij heel hard huilen en moet ik m ook eruit halen om hem.rustig te krijgen.

4 jaar geleden

Reactie op MAA.

Mamas mijn zoontje word elke uur wakker snachts. Cb zegt dat k hem liefde m ...
Geef je voeding snachts? Mijne begint om 1 uur te zeuren met speentje 10000x geven rekken we uit tot 4 uur en nu drinkt hij een klein flesje van 120 en overdag 4x210. Ik wordt ook echt helemaal gek, maar denk dat we gewoon echt moeten doorbijten

4 jaar geleden

Reactie op Mamavandriekindjes

Helaas geen goude tip. Ik word inmiddels ook helemaal gek van ons zoontje ' ...
Het lijkt alsof ze worden geslagen, zo hard huilt mijne ontroostbaar🙄

4 jaar geleden

Tweeling van 4.5maand hier. Ons meisje beslist al langer over onze nachten... maar onze jongen beslist nu sinds 2 nachten mee.... om en om wakker dus deze mama heeft deze nacht nog niet geslapen... morgenvroeg is grote zus wel paraat. 😴

4 jaar geleden

Wij hebben dit echt al 6 weken. Vannacht heeft hij ons gelukkig gespaard. Fles om 17, sliep van 17 tot 18, en van 19 tot 5, toen weer fles en sliep van 5 tot 830. De 2 nachten ervoor waren overigens terror, dat waren de ergste die we ooit gehad hebben. Hij krijste toen ontroostbaar van 22 tot 2 uur en daarnaast ieder uur wakker en weer huilen... Zo apart dat de nachten zo wisselend kunnen zijn

4 jaar geleden

Hier was het vannacht om 00:00 en om 05:00 uur wakker. Ging om 19:00 naar bed. Tijdens sprong 4 zaten er een paar nachten tussen van elk uur wakker, niet normaal. Nu uit zn sprong dus nog wel wat onrustig dan daarvoor. Daarvoor sliep hij standaard van 19:00 tot 06:30. Ik ben altijd geneigd voeding te geven als hij niet weer zn slaap vat na een speentje of wiegen, maar vraag me echt af of ie daar niet aan gaat wennen. Heb niet het idee dat ie het perse nodig heeft. Hij drinkt dan ongeveer 60cc. Maarja om hem stil te krijgen.....haha lastig

4 jaar geleden

Reactie op Mamavandriekindjes

Helaas geen goude tip. Ik word inmiddels ook helemaal gek van ons zoontje ' ...
Mijn zoontje accpteerd ook geen speen meer. En ook 10 keer opgestaan en elke keer borst gegeven. Cb denkt ook niet echt mee.