534 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op duomil

Geef je voeding snachts? Mijne begint om 1 uur te zeuren met speentje 10000 ...
Zie dat je zoontje ook 4 maanden is. Ik geef borstvoeding slaap al 2 wkn heel slecht. Speen wilt miraç ook niet meer. Miraç sliep altijd hele nacht door maar sinds 2 wkn niet meer. Cb zegt alleen maar liefde geven liefde geven. Hij krijgt echt alle liefde maar slaapt helaas niet diep genoeg

4 jaar geleden

Reactie op MAA.

Zie dat je zoontje ook 4 maanden is. Ik geef borstvoeding slaap al 2 wkn he ...
Ja klopt. Ömer is van 06-05-2020, hij sliep echt super goed door maar nu helpt niks meer.. Volgens mij geven we ze heeeel veel liefde, dus liefde heeft geen invloed in doorslapen of niet🙄 ik heb iets gelezen over slaapregressie, misschien dat?

4 jaar geleden

Reactie op duomil

Ja klopt. Ömer is van 06-05-2020, hij sliep echt super goed door maar nu he ...
Mirac is van 4 mei 2020 hoop dat het gauw voorbij is! Heb gelezen dat slaapregressie 6 wkn kan duren dus heb dan nog even

4 jaar geleden

Hier ook en hij is van 20 mei (uitgerekende dag 15 mei). Hier gaat het ook al weken af en aan. Soms zitten er nachten tussen dat hij maar 1 keer wakker en verder doorslaapt. En dan denk ik: yes! We zijn eruit! En dan volgen weer helse nachten 😓 Ben zo bang dat mijn zoontje een slechte slaper blijft ‘s nachts

4 jaar geleden

Hier ook en hij is van 20 mei (uitgerekende dag 15 mei). Hier gaat het ook ...
Ik ben hier ook erg bang voor.. daar gaan we weer de nacht in 🙄

4 jaar geleden

Wij zijn een weekje op vakantie, in noord Holland in een hele mooie lodge/tent (wel met kachel) momenteel raast er windkracht 9 over. De kleine lijkt dit ultiem white noise te vinden, wordt alleen wat vaker wakker voor eten doordat het toch onrustig is. Maar papa en mama zweten peentjes 😅. Nu gezellig met z’n 3en in de bedstee met de kleine half slapend aan de borst. Weer s een andere reden om de halve nacht wakker te zijn.. 😱🙈

4 jaar geleden

Reactie op SMDMJDM

Wij zijn een weekje op vakantie, in noord Holland in een hele mooie lodge/t ...
Klinkt heel erg spannend en beetje eng ook. Ik vind het al zoveel lawaai maken onder de velux 😯 Hier nu de 2e nacht op rij dat ze terug iets langer tussen de voedingen laat. Ik hoop dat het zo mag blijven. 🤞

4 jaar geleden

Reactie op odblisa

Klinkt heel erg spannend en beetje eng ook. Ik vind het al zoveel lawaai ma ...
Het was wishful thinking, hier ben ik alweer aan het voeden, 2u na de vorige keer 😴

4 jaar geleden

Reactie op odblisa

Klinkt heel erg spannend en beetje eng ook. Ik vind het al zoveel lawaai ma ...
Aah, jammer! Blijven hopen mag altijd 🙈 morgen nieuwe poging! was inderdaad wel spannend, afgezien van dat hij om de 1,5 uur heeft willen snacken “als ik toch wakker ben” leek hij te denken, is t allemaal goed gegaan 🥳

4 jaar geleden

Reactie op SMDMJDM

Wij zijn een weekje op vakantie, in noord Holland in een hele mooie lodge/t ...
Klinkt wel als een gave ervaring! Wij gaan volgende week naar Duitsland. Hebben een tiny-house gehuurd. Ben benieuwd 🙈

4 jaar geleden

Reactie op MAA.

Mamas mijn zoontje word elke uur wakker snachts. Cb zegt dat k hem liefde m ...
Dit hebben wij dus ook 🙈

4 jaar geleden

Klinkt wel als een gave ervaring! Wij gaan volgende week naar Duitsland. He ...
Uhm correctie, wij gaan helemaal niet naar Duitsland want we wonen in Zuid-Holland, dus code rood... Dan maar thuis nachtdienst

4 jaar geleden

Alle lieve sterke mama's jullie kunnen dit! Het is een fase echt waar! Wat ik wel heel raar vind is dat het CB zegt liefde geven... ik kan er ook wel gaan werken met zulke opmerkingen🤣🤪 Tip die ik zou geven laatste fles idd iets meer geven. Onee de tip was liefde geven, want dat doen jullie vast nog niet genoeg🤦‍♀️🤪🤣

4 jaar geleden

Hier ook en hij is van 20 mei (uitgerekende dag 15 mei). Hier gaat het ook ...
Hier ook exact hetzelfde! Ik weet verstandelijk dat het normaal is dat ze nog niet perfect doorslapen, ze zijn nog zo klein. Maar toch.. sommige nachten zijn zo pittig en dan kan ik me niet voorstellen dat het ooit beter wordt. Ik zie regelmatig tegen de nacht op, omdat het zo onvoorspelbaar is. Kennen jullie dat gevoel dat baby 's nachts wakker wordt en dat je je telefoon pakt om te kijken hoe laat het is en dat je hoopt dat het al tegen de ochtend is? Vannacht had ik de teleurstelling dat het pas 02.00 uur was 😂

4 jaar geleden

Reactie op Roos2020

Hier ook exact hetzelfde! Ik weet verstandelijk dat het normaal is dat ze n ...
Haha zo herkenbaar. Dat is dus het eerste wat ik doe als hij wakker wordt; telefoon pakken en naar de tijd kijken. En dan automatisch in mijn hoofd uitrekenen hoeveel tijd er tussen de laatste onderbreking en het moment in kwestie zit. En dan kan ik of balen (als er slechts 1 uur tussen zit) of juichen (als het idd al 5:00 uur is en hij tussendoor niet meer wakker is geweest) 😄. Hashtag #momlife 😛

4 jaar geleden

Klinkt wel als een gave ervaring! Wij gaan volgende week naar Duitsland. He ...
Wat jammer dat het niet door gaat.. een Tiny house in de achtertuin of woonkamer opzetten? 🤪

4 jaar geleden

Reactie op SMDMJDM

Wat jammer dat het niet door gaat.. een Tiny house in de achtertuin of woon ...
Ik zet wel een bed in de gang, opgelost 😂

4 jaar geleden

Daar gaan we weeerrrrr...

4 jaar geleden

Reactie op duomil

Daar gaan we weeerrrrr...
Wij doen ook gezellig mee! 👋🏼

4 jaar geleden

Reactie op Fabii

Wij doen ook gezellig mee! 👋🏼
💃🏻💃🏻 inmiddels al 10 keer naar ze kamer voor speentje omdat meneer wakker is geworden uit niets en probeert om te draaien in ze bed🙄