534 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op duomil

馃拑馃徎馃拑馃徎 inmiddels al 10 keer naar ze kamer voor speentje omdat meneer wakk ...
Vandaag gewoon weer hopen op een iets betere nacht, zoals elke avond haha 馃槄

4 jaar geleden

Ik blijf elke nacht hopen maar blijft het zelfde. Mijn schoonzus heeft de tip gegeven. Smorgens fruit hapje middag groente avond rijstpap tussendoor natuurlijk melk

4 jaar geleden

Iedereen een heel fijn nachtdienst!馃榾

4 jaar geleden

We moeten er met de nacht vaker uit 馃槱

4 jaar geleden

Reactie op MAA.

Ik blijf elke nacht hopen maar blijft het zelfde. Mijn schoonzus heeft de t ...
Ben vandaag langs de consultatiebureau geweest, ik geef 4x 210 en vroeg om advies om dat hij snachts wakker wordt adviseert ze mij 5x 180 te geven馃檮 toen dacht ik van OK minder melk geven zou dus gaan helpen?馃槣

4 jaar geleden

Reactie op duomil

Ben vandaag langs de consultatiebureau geweest, ik geef 4x 210 en vroeg om ...
Liefde geven liefde! 馃お

4 jaar geleden

Reactie op SJVD2020

We moeten er met de nacht vaker uit 馃槱
Hier ook inderdaad. Ben om kwart over 10 naar bed gegaan en ben nu al voor de derde keer wakker 馃ケ

4 jaar geleden

Goedenacht heldinnen! Hier nog zo een van 19 weken 馃檭 Gelukkig huilt hij, eet hij en gaat hij weer slapen maar ik ben er wel een beetje klaar mee.. hij sliep ook door maar de laatste 2/3 weken is het iedere nacht raak.. hij slaapt snel weer in maar ik heb er iets meer last mee 馃槒 En dan slaapt ie in de ochtend ook niet tot 9 uur ofzo.. nope, dan is het half 8 met een beetje mazzel 馃槵 Maar het is een fase zeggen ze dus hang in there babes 馃挭

4 jaar geleden

Reactie op AmyC

Goedenacht heldinnen! Hier nog zo een van 19 weken 馃檭 Gelukkig huilt hij, e ...
馃馃徏馃馃徏 ik ben vannacht maar 1x eruit geweest kan het niet geloven

4 jaar geleden

Reactie op duomil

馃馃徏馃馃徏 ik ben vannacht maar 1x eruit geweest kan het niet geloven
Ik 12 4 en 7

4 jaar geleden

Reactie op duomil

馃馃徏馃馃徏 ik ben vannacht maar 1x eruit geweest kan het niet geloven
Woohoo! Wat fijn! Ook bij ons toevallig een super nacht! 17, 18:30 uur de borst, 19:30 slapen, 20 uur huilend wakker. 20:30 uur 100cc afgekolfde melk. 21:15 slapen. 22 uur mama ook in bed en om 6 uur (door de oudste) wakker geworden met twee knaltieten! 馃槄馃馃徏Om 7 uur toch maar de kleine man wakker gemaakt voor een voeding en straks maar nakolven haha...

4 jaar geleden

Reactie op duomil

Ben vandaag langs de consultatiebureau geweest, ik geef 4x 210 en vroeg om ...
Met 5 x 180 heeft hij op dagelijkse basis 60 ml meer. Kan wel helpen hoor! Als mijn baby lastig slaapt of moeilijke drinkdag heeft splits ik ze ook op. Wat ook kan helpen is om s avonds een fles verzadiging voeding te geven.

4 jaar geleden

Die van ons heeft de laatste nachten dat ie tussen 2 en 3 wakker wordt, eerst een beetje ligt te brabbelen en kreunend ligt te huilen en dan gewoon klaar wakker is en lachen. Ik heb een beetje het idee dat het wakker worden vanwege tandjes komt (hij ligt dan op de zijkant van zn speen te kauwen). En daarna komt ie dus weer heel moeilijk in slaap. Voeding helpt altijd, maar wil eigenlijk niet dat hij daaraan gaat wennen.....

4 jaar geleden

De mijne word gewoon iedere nacht standaard 3 uu wakker. Vannacht 2 uur wakker geweest 馃ズ Ben nu op t punt dat ik zelf ook snachts naast z鈥檔 ledikant sta te huilen van moeheid 馃ぃ En dan sochtends wekker om 7 uur om m鈥檔 andere zoon naar school te brengen... Ben er klaaaaar mee ik wil slapen! 馃槱 Moet ik wel zeggen, als ik dan sochtends bij z鈥檔 ledikant aankom en ik krijg die HEY MAMA lach dan ben ik t gauw weer vergeten 馃槏

4 jaar geleden

Reactie op Gorecki

Met 5 x 180 heeft hij op dagelijkse basis 60 ml meer. Kan wel helpen hoor! ...
Oh idd, nu ik het heb berekend is dat meer! maar met 180 red hij de 4 uurtjes niet komt hij weer om de 3 uur.. even puzzelen weer馃槄

4 jaar geleden

Reactie op duomil

Ben vandaag langs de consultatiebureau geweest, ik geef 4x 210 en vroeg om ...
Wij geven gewoon wat meer, krijgt 's nachts wel een flink aangelengde fles. Doen 135 maken + 30 water. Daar redden we het mee

4 jaar geleden

Reactie op wccschneider

De mijne word gewoon iedere nacht standaard 3 uu wakker. Vannacht 2 uur wak ...
Haha ja die 3 uur is herkenbaar! En idd sochtends ook lachend wakker worden

4 jaar geleden

Zijn we er klaar voor weeeer! 馃檲

4 jaar geleden

Reactie op duomil

Zijn we er klaar voor weeeer! 馃檲
Vandaag weer hoop. Misschien slapen ze vandaag wel door馃槄

4 jaar geleden

Reactie op duomil

Zijn we er klaar voor weeeer! 馃檲
Pffff nee totaal niet! Afgelopen nachten waren echt drama. Moest er zovaak uit! En elke nacht hoop ik weer stiekem dat het een 1x-eruit-nacht wordt, maar tevergeefs 鈽癸笍 Mama鈥檚, ik ben echt op. De combinatie met werken vind ik echt zwaar