534 Reacties

4 jaar geleden

Pffff nee totaal niet! Afgelopen nachten waren echt drama. Moest er zovaak ...
Eerst ligt ons babys stuit en nu dit😃

4 jaar geleden

Jullie kunnen het mama's! In het begin bakerde wij onze zoon in maar moesten al snel stoppen ivm rollen. Daarna sliep hij super goed. Laatste weken ook ineens veel onrust, honger, huilen, donker, verdriet, we wisten ons ook geen raad meer. Wij doen nu 's nachts over zijn slaapzak heel strak een dun lakentje zodat hij niet 's nachts zijn hele bed door gaat. Wij vonden hem de laatste weken vaak omgedraaid en/of boven in zijn bed, op zijn buik en met armen tussen de spijlen 😏😅. Bij ons slaapt hij nu weer de nacht door. Misschien proberen waard?

4 jaar geleden

Reactie op MAA.

Eerst ligt ons babys stuit en nu dit😃
Haha dat is waar ook. Goh, wat zijn ze allebei eigenwijs 😛 Ja meiden, moederschap is niet eenvoudig 😫 I love being a mom, maar die nachten.... so hej. Lang leve concealers (om er nog enigszins fris uit te zien)

4 jaar geleden

Owh en wij doen de nachten nu omstebeurt sinds ik gestopt ben met borstvoeding. De één oordoppen in en de ander de babyfoon. Dat breekt ons veel minder op. Ik als mama moest het wel echt even leren los te laten maar ik word er toch echt heel blij van als ik slaap van 22u tot 7u 😊

4 jaar geleden

Reactie op Lisette879

Owh en wij doen de nachten nu omstebeurt sinds ik gestopt ben met borstvoed ...
Hebben wij ook nog overwogen hier, maar vind het inderdaad moeilijk om het los te laten. Om de nachten over te laten aan mijn partner. Weet ook niet of ik werkelijk goed kan slapen wetende dat de kleine soms huilt en onrustig is. Hmmm 🤔 Misschien toch maar eens een keer uitproberen. Al is het maar voor 1 nacht in de week

4 jaar geleden

Pffff nee totaal niet! Afgelopen nachten waren echt drama. Moest er zovaak ...
Ik hoop dat dit echt snel voorbij gaat! Hoop niet voor je dat je vroeg begint met werken🙈

4 jaar geleden

Reactie op Lisette879

Jullie kunnen het mama's! In het begin bakerde wij onze zoon in maar moes ...
Gisteren geprobeerd en moest er maar 1x uit! Misschien was het een gelukje dus vannacht even aankijken🙄

4 jaar geleden

Reactie op duomil

Ik hoop dat dit echt snel voorbij gaat! Hoop niet voor je dat je vroeg begi ...
8:15 uur moet ik al op het werk verschijnen 😫 😭😭 Hoop het ook!!

4 jaar geleden

Reactie op duomil

Oh idd, nu ik het heb berekend is dat meer! maar met 180 red hij de 4 uurtj ...
Ja niet eenvoudig hè 😆 Ik geef steeds vaker op vraag; soms vraagt hij meer, soms drinkt hij dan wat minder. Anders heb ik een cranky baby 🤣

4 jaar geleden

Hier ligt hij standaard in de snoozzz deken, zo blij mee.. schuift geen kant meer op 😊 Had alleen net een huilende baby en zijn temperatuur was 36.1 😳 Zijn op vakantie in huisje van CenterParcs en hebben fijn bad. Mss iets te lang in gezeten 36/37 graden 🧐 net even 3 kwartier bij mij onder de deken gelegen en nu was hij 36.4 maar ligt nu weer in eigen bedje met extra lakentje. Hopen dat hij straks netjes op temperatuur is 😬💪 Trusten voor eventjes of heel de nacht 🙃

4 jaar geleden

Ik ben bang dat ik mij ook aan mag melden 🥺. Mijn dochtertje van bijna 5 maanden slaapt al heel lang heel goed. Nu de laatste 2/3 dagen ineens niet meer. Ze wordt niet echt “wakker” maar ligt meer een beetje te mekkeren in haar bed. Dan geef ik haar meestal de speen en dat is goed maar na een uur begint het weer opnieuw. Inmiddels heb ik maar een flesje van 120 gegeven om te kijken of ze dan even een paar uurtjes door kan. Ik heb echt geeen idee waar het ineens vandaan komt. Wij denken zelf dat ze al langere tijd last heeft van tandjes en sinds gister heeft ze ineens weer meerdere zure spuitluiers per dag. Dit heeft ze al eerder gehad en ineens was het gestopt dus misschien is ze gewoon ziekjes, geen idee 😩. Inmiddels ligt ze weer te slapen dus ik probeer stiekem terug te sneaken naar mijn eigen bed 🤞🏼😴.

4 jaar geleden

Hier 1x wakker vannacht een kwartiertje dus viel mee deze nacht. Hoe ging het bij jullie dames?

4 jaar geleden

Reactie op lentekindje

Ik ben bang dat ik mij ook aan mag melden 🥺. Mijn dochtertje van bijna 5 m ...
Dat mekkeren is herkenbaar en wij hebben ook het gevoel dat het de tandjes zijn! Na voeding is het dan weer rustig

4 jaar geleden

Reactie op cha2020

Hier 1x wakker vannacht een kwartiertje dus viel mee deze nacht. Hoe ging h ...
Hier nu sinds 3 nachten ook steeds meer onrustig 😩 tot 2 uur met haar in de weer en 6 uur alweer wekker 😴 Wat het is? Laatste deel sprongetje 4? Tandjes? Krampjes? En niet echt huilen maar ook mekkeren en constant speentje erin moeten doen Bij jou dan?

4 jaar geleden

Hebben wij ook nog overwogen hier, maar vind het inderdaad moeilijk om het ...
Papa's doen het vaak anders dan wij als moeder zouden doen, maar mijn baby leeft nog steeds en is blij én ik ben blij doordat ik goede nachten kan maken. Let it goooo 😄

4 jaar geleden

Reactie op MK-89

Hier nu sinds 3 nachten ook steeds meer onrustig 😩 tot 2 uur met haar in d ...
Hier precies dit de afgelopen nachten! Tot 0200u in slaap proberen te krijgen, uiteindelijk maar bij ons in bed en dan vroeg alweer wakker! Afgelopen nacht heeft ie ineens z'n slaap ingehaald en in één ruk doorgeslagen van 2130-0830 🥳 er is nog hoop!

4 jaar geleden

Reactie op MK-89

Hier nu sinds 3 nachten ook steeds meer onrustig 😩 tot 2 uur met haar in d ...
Hier denken wij aan tandjes, ik voel het ook bij hem dat ze licht doorkomen. Sprong 4 is ie doorheen en krampjes zijn het niet.

4 jaar geleden

Hier bleek ook tandjes, er zijn er twee door opeens! Vannacht heeft hij 9uur (!) aan een stuk geslapen ✌🏻

4 jaar geleden

Hier bleek ook tandjes, er zijn er twee door opeens! Vannacht heeft hij 9uu ...
Ahh fijn dat ze door zijn! Dat scheelt een hoop onrust. Hier zijn ze nog niet door, maar ze zitten er wel, zo zielig dat die kleintjes er pijn van hebben.

4 jaar geleden

Reactie op cha2020

Ahh fijn dat ze door zijn! Dat scheelt een hoop onrust. Hier zijn ze nog ni ...
Ja hè! Xo zielig